Ajax is afhankelijk van Blind. Als die zondag tegen PEC Zwolle had gespeeld, had dat nooit op de 70e minuut en een rode kaart aangekomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nog wel erg veel matige spelers. Maar PSV heeft zijn halve kont open en Feyenoord heeft maar één aanvaller met klasse en die heeft er heel vaak geen zin in.
Maar Mickey Mouse is leuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier moeten we echt mee stoppen
Meer vanwege Noord-brabantquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:27 schreef Coco het volgende: [..] Snap ik wel als je je 3x laat aftroeven.
Ik ga zo ook een rondje doen, naar de keuken. Twijfel nog of ik dat hard ga doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk nu trouwens ook mee.
Toch nog even een rondje hard gelopen!!
Godtsquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax is afhankelijk van Blind. Als die zondag tegen PEC Zwolle had gespeeld, had dat nooit op de 70e minuut en een rode kaart aangekomen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geef het nog een week voordat mensen weer in AZ gaan trappen.
Die kunnen begin oktober zomaar op 1 staan inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
o7quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
55-58 miljoen in de verkoop, makkert.
GGMM is er niet dus IkGeefEnkelLikes ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb een LIKE van de Parool-Ajax-watcher op mijn tweet
https://x.com/Alaphilippe_/status/2087984023217778811
Over likes gesproken, is @:ikgeefenkellikes met vakantie?
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is er niet dus IkGeefEnkelLikes ook niet.
Ik ben er wel, domme takquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stop met stokeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Arno is er al ingetrapt (goh)quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Utrecht - AZ wel een leuk duel zaterdag.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
Je verwacht het niet.quote:
Denk jij bij dit FC Utrecht: "Leuk, daar ga ik voor zitten!", ja?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Utrecht - AZ wel een leuk duel zaterdag.
Tijdens het WK was je gezelliger.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geloof dat GGMM er wel is.
Hoog laten eindigen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Ik ben nog steeds geschokt dat @:gurneyisbestoke getrapt is in Utrecht dit jaar.
Zeker, sowieso wel een leuke zaterdag.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Utrecht - AZ wel een leuk duel zaterdag.
Ik ga morgen op vakantiequote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1. Feyenoord
2. PSV
3. Ajax
4. FC Utrecht
5. AZ
6. NEC Nijmegen
7. FC Twente
8. SC Heerenveen
9. FC Groningen
10. ADO Den Haag
11. Sparta Rotterdam
12. Excelsior
13. Fortuna Sittard
14. Go Ahead Eagles
15. Cambuur Leeuwarden
16. PEC Zwolle
17. Willem II
18. Telstar
quote:
Michel gaf aan dat ze voorzichtig met hem omgaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
Speelt Ter Stegen alleen in competities die belangrijk zijn?
Geniet van je vakantie.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben er misschien bij Telstar v Sparta. Drukke zaterdag en daarna vakantie @:coco
Ik ben een heel groot fan van Anthony Correiaquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Ik ben nog steeds geschokt dat @:gurneyisbestoke getrapt is in Utrecht dit jaar.
Wie de interviews met Míchel aandachtig luistert, weet dat het gros van de aankopen nog niet 90 minuten-fit is, laat staan 2x in de week ready.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
Speelt Ter Stegen alleen in competities die belangrijk zijn?
Ik pas in september.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft iedereen hier laat vakantie.
Wij gaan pas eind september.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft iedereen hier laat vakantie.
Ik ben daar nu wel weer klaar mee eigenlijk. Maar dat kan ook aan Utrecht liggen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben een heel groot fan van Anthony Correia
Dat komt door het gedweep van de media, wellicht.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben daar nu wel weer klaar mee eigenlijk. Maar dat kan ook aan Utrecht liggen.
Ik denk wel dat je een beroerde makelaar zou zijn. Je moet minimaal 70 miljoen vangen voor Godts als clubs als PSG komen anders kan 'm net zo goed houden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb een LIKE van de Parool-Ajax-watcher op mijn tweet
https://x.com/Alaphilippe_/status/2087984023217778811
Jij ziet ze af en toe echt vliegen makker.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je een beroerde makelaar zou zijn. Je moet minimaal 70 miljoen vangen voor Godts als clubs als PSG komen anders kan 'm net zo goed houden.
Je vangt volgend jaar ook wel 45 miljoen nog.
Ik heb nog geen enkele wedstrijd van FC Utrecht gezienquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Denk jij bij dit FC Utrecht: "Leuk, daar ga ik voor zitten!", ja?
Wotte, CR7, PSVCL en HMF zijn een rubriek.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij ziet ze af en toe echt vliegen makker.
Ik neem puur vakantie om de strontvervelende Red Bull-reclame te kunnen ontwijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje.
Ik wens iedereen dan maar een hele fijne vakantie.
Ik zal de honneurs dan wel waarnemen in VBL.
Hier wordt niet geroddeldquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Wotte, CR7, PSVCL en HMF zijn een rubriek.
34 graden betekent 34 biertjes voor Wottequote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd naar NEC en ADO Den Haag buiten de top-3.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele wedstrijd van FC Utrecht gezien
Ik vind het vooral wel een leuk duel qua mogelijke uitkomst, als Utrecht dat wint dan zal er vertrouwen in Correia gaan ontstaan, als AZ wint dan gaan die praatjes krijgen.
1. HMFquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Wotte, CR7, PSVCL en HMF zijn een rubriek.
Zo zit de wereld niet in elkaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je een beroerde makelaar zou zijn. Je moet minimaal 70 miljoen vangen voor Godts als clubs als PSG komen anders kan 'm net zo goed houden.
Je vangt volgend jaar ook wel 45 miljoen nog.
Mijn vakantie is alweer over. Al maakt Pip het op FOK! zitten soms lastig.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje.
Ik wens iedereen dan maar een hele fijne vakantie.
Ik zal de honneurs dan wel waarnemen in VBL.
@Pisces en ik wachten op een update in de SCquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vakantie is alweer over. Al maakt Pip het op FOK! zitten soms lastig.
Ik vond @DombohetOllifantje1 leukquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alhoewel.
Dan gaat Klaas zich weer op mij focussen. Ik trek het op de een of andere manier aan.
Ik vind alle duels waar iedereen alweer in de vlekken schiet altijd enorm leuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd naar NEC en ADO Den Haag buiten de top-3.
Die man drie jaar nog op zijn contract zie geen enkele reden om de Aldi uit te hangen als deze clubs komen. Dan komen ze volgend jaar met twee jaar contract ook wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zal morgen weer even foto's posten. Ze ligt nu eindelijk op mijn vriendin te slapen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Pisces en ik wachten op een update in de SC
Oh ja, dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tim Krul
Werd in 2016 als doelman gehuurd door Ajax
en wat hebben we dat geweten
Lekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal morgen weer even foto's posten. Ze ligt nu eindelijk op mijn vriendin te slapen.
Meest anonieme intermezzo van een speler die ik me kan bedenken in de afgelopen 10 jaarquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik alweer helemaal vergeten
Dan post je daar toch ook een foto van?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal morgen weer even foto's posten. Ze ligt nu eindelijk op mijn vriendin te slapen.
Meteen een test voor Sparta morgen. Dan krijgt de onzeker bewegende Rogier Meijer ook een probleem, als die test niet slaagt.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind alle duels waar iedereen alweer in de vlekken schiet altijd enorm leuk.
En beide Sjonnen schieten altijd in de vlekken.
Heeft het slechts ~1 jaar laten zien in de Eredivisie. Dit is al een prachtig bedrag.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die man drie jaar nog op zijn contract zie geen enkele reden om de Aldi uit te hangen als deze clubs komen. Dan komen ze volgend jaar met twee jaar contract ook wel.
Als je foto's van vrouwen maakt willen ze er goed op staan enzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan post je daar toch ook een foto van?
Sparta mist goalenmakers.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Meteen een test voor Sparta morgen. Dan krijgt de onzeker bewegende Rogier Meijer ook een probleem, als die test niet slaagt.
Oh helemaal vergetenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tim Krul
Werd in 2016 als doelman gehuurd door Ajax
en wat hebben we dat geweten
Ik wist niet dat Pip het nu al zo hoog in de bol hadquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je foto's van vrouwen maakt willen ze er goed op staan enzo.
Dan ben ik morgen nog bezig.
Pip heeft BRANIEquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Pip het nu al zo hoog in de bol had
Ze scoorden uit een corner toch.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het raarste aan Ajax vind ik de standaardsituaties. In de ArenA zie ik altijd een assistent opstaan om de boel te regisseren. Er komt nooit een kans uit, en zelfs twee halve counters vandaag.
Wat doen ze in godsnaam op de training?
Alle ballen op Milan Zonneveld is een armoedig project. De soms pedante Gerard Nijkamp krijgt het nog druk.quote:
Volgens mij vrij eenvoudig rekensom als je 'm verkoopt gooi je 29 goals plus assists de deur uit. Hij heeft een driejarig contract. De Champions League levert 40/50/60 miljoen euro op.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo zit de wereld niet in elkaar.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze scoorden uit een corner toch.
Branie is echt mijn favoriete containerbegrip bij Ajax.quote:
Als hij zelf weg wil en je krijgt zo'n bedrag is hij gewoon weg. Dan kun je wel dwars gaan doen maar nogmaals, zo zit de wereld niet in elkaar. En ze hebben geld nodig voor de andere opties.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij vrij eenvoudig rekensom als je 'm verkoopt gooi je 29 goals plus assists de deur uit. Hij heeft een driejarig contract. De Champions League levert 40/50/60 miljoen euro op.
Dan moet je echt de absolute hoofdprijs vangen anders kan je 'm beter volgend jaar voor minder van de hand doen.
Ik zie liever wat andere opties voor bodemprijzen gaan. Denk dat je richting de vijfenzestig kan. Antony zou ook nooit voor honderd miljoen gaanquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij zelf weg wil en je krijgt zo'n bedrag is hij gewoon weg. Dan kun je wel dwars gaan doen maar nogmaals, zo zit de wereld niet in elkaar. En ze hebben geld nodig voor de andere opties.
Ja ik zie liever Godts ook niet gaan maar het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zie liever wat andere opties voor bodemprijzen gaan. Denk dat je richting de vijfenzestig kan. Antony zou ook nooit voor honderd miljoen gaan
Weet niet wat ik jou nou weer misdaan hebquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1. HMF
2. Wotte
3. CR7
4. PSVCL
Van leuke rubriek naar niet leuke rubriek.
Coco gaf de namen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet wat ik jou nou weer misdaan heb![]()
Zijn het die tafeltennis grapjes?
Je zou niet meer stokeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco gaf de namen.
Ik wil verder niet stokeren ofzo.
Ben jij het, Raya?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik zie liever Godts ook niet gaan maar het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.
Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest na een orgasme.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik zie liever Godts ook niet gaan maar het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco gaf de namen.
Ik wil verder niet stokeren ofzo.
Hup sc Heerenveen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja man dit is niet om aan te zien
Het was een lijstje unieke users.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:04 schreef Wotte het volgende:
Ik ben wel erg teleurgesteld in @:coco ik ben een unieke user. Niet in lijstjes te vangen.
Dat is dan weer een ander uiterste.quote:
Maar Coco heeft je dan weer niet in een lijstje gezet, dat was Gurney.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:04 schreef Wotte het volgende:
Ik ben wel erg teleurgesteld in @:coco ik ben een unieke user. Niet in lijstjes te vangen.
Vond ik een leuke spelertje in het begin ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wanneer zet Mokio eens stappen in zijn ontwikkeling?
Krul zei dat Ajax tien klassen beter isquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is dan weer een ander uiterste.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Vond ik een leuke spelertje in het begin ja.
quote:
Ik botst weleens vaker met hardlopers.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Coco heeft je dan weer niet in een lijstje gezet, dat was Gurney.
Ik wil nog steeds niet stokeren!!
oke opaquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fluit maar ook hoor. Kunnen we naar bed.
Je hebt Baas toch dat is Daley maar dan met haar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is afzien zonder Daley Blind.
Dat doet PSG welquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:12 schreef Wotte het volgende:
Denk dat we Jordi honderd miljoen moeten geven
Ze moeten nog 3 scoren hequote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WE STAAN WEER VOOR JOKER DANKZIJ AJAX WTF
Valt toch reuze mee, je staat ruim boven die andere twee hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet wat ik jou nou weer misdaan heb![]()
Zijn het die tafeltennis grapjes?
Ik zou uitermate teleurgesteld zijn als hij akkoord gaat met 58 miljoen euro.quote:
Is dit een serieuze post?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord wordt makkelijk kampioen.
De grote concurrenten worden AZ en FC Utrechtquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord wordt makkelijk kampioen.
Nu al zin in de groepsfase UCL.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ook als je dit wint, is het een afgang.
Excelsior komend weekend op 6 punten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De grote concurrenten worden AZ en FC Utrecht
En een goede spits.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:16 schreef Wotte het volgende:
Wel lekker middenveld heeft Feyenoord
Vond hem nog wel meevallenquote:
Die bestaat niet meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu al zin in de groepsfase UCL.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt toch reuze mee, je staat ruim boven die andere twee hoor
Daar heb ik wel eens een date mee gehad jaquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een zware avond voor Ierland, de Shamrock Rovers 4-0 achter bij Egnatia (wie kent ze niet)
Waarom is het niks gewordenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een date mee gehad ja
Veel plezier in Valencia.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig ga ik zondag op vakantie. @:coco
Als je aankomt met een batje in de hand sta je al met 4-0 achter.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom is het niks geworden
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je aankomt met een batje in de hand sta je al met 4-0 achter.
Behalve als je Batman bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen heeft zijn zaakjes prima voor elkaar, ik noteer maximaal een 'x'.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax gaat zeker en vast nog versterking halen. Maar dit is gewoon een pot om te janken.
Waar ligt de prio qua versterking?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax gaat zeker en vast nog versterking halen. Maar dit is gewoon een pot om te janken.
Je zou zeggen dat vlot vingerwerk in de smaak valt bij de dames.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ZAS. Al 4 jaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar ligt de prio qua versterking?
Wijndal eruit. Zijn tante doet gekke voodoo. Kan niet anders.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar ligt de prio qua versterking?
Dit is een opportunistisch forum.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:20 schreef Wotte het volgende:
Het is warm, Wijndal speelde nog. je moet nog geen conclusies trekken.
De spreekwoordelijke rapen neem ik aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jammer dat FC Twente zondag tegen slechts PEC Zwolle speelt. Anders hadden de rapen al snel gaar kunnen worden daar.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen heeft zijn zaakjes prima voor elkaar, ik noteer maximaal een 'x'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan snap ik niet waarom ik laatst op de vingers werd getikt dat ik iedere Ajax aankoop fantastisch vond en alle aankopen van Feyenoord matig.quote:
CR7 had een broer van je kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ik laatst op de vingers werd getikt dat ik iedere Ajax aankoop fantastisch vond en alle aankopen van Feyenoord matig.
Ik klim voorlopig alleen in de pen voor DRT.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax mag het opnemen tegen de Zwitsers. De laatste keer dat ik in de pen klim dit perenliek seizoen tenzij ze echt heel ver komen. @:coco
Ik wil opzich best een ellenlang epistel schrijven over het voetbalinstituut Ajax waaraan iedereen alles te danken heeft en wereldtitels van Spanje er zijdelings bij betrekken.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax mag het opnemen tegen de Zwitsers. De laatste keer dat ik in de pen klim dit perenliek seizoen tenzij ze echt heel ver komen. @:coco
Sion?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Vanaf de groepsfase gewoon centraal toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:28 schreef Coco het volgende:
Dan laten we de topics aan @:zipportal over.
Zeker, ik was niet serieus.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf de groepsfase gewoon centraal toch?
Ik zei net dat Feyenoord een goed middenveld heeft. Ik beter mijn leven.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
CR7 had een broer van je kunnen zijn.
Ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanaf de groepsfase gewoon centraal toch?
Alles is weer kut. OpportunismeGodquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:33 schreef Shreyas het volgende:
Henrique meteen ontslaan, waardeloze verdediger. En die Míchel Sánchez mag ook meteen weg, het wordt niets met deze dwaas.
Als je Ajax zo laat voetballen dan heb je niets bij deze club te zoeken.
Hoezo weer? Dat is het toch al drie seizoenen? Het is nou niet zo dat als de zoon van.... technisch directeur wordt het een garantie is dat Ajax weer goed gaat voetballen. En dat blijkt nu.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Alles is weer kut. OpportunismeGod
En of je het jammer vindt dat Reiziger toch geen bondscoach is geworden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Voordat je dat doet, graag nog even mening over Xavi.
Pip moet naar bed.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven maar ik heb nooit veel met de mens Xavi gehad. Alsnog stukken beter dan Fraud Martinez of Reiziger.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Het gaat echt wel beter worden dan dit. Ajax gaat minstens meedoen om plek 2.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo weer? Dat is het toch al drie seizoenen? Het is nou niet zo dat als de zoon van.... technisch directeur wordt het een garantie is dat Ajax weer goed gaat voetballen. En dat blijkt nu.
Akkoord.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven maar ik heb nooit veel met de mens Xavi gehad. Alsnog stukken beter dan Fraud Martinez of Reiziger.
We mogen blij zijn als we in de top 5 eindigen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Het gaat echt wel beter worden dan dit. Ajax gaat minstens meedoen om plek 2.
Dit is gewoon om je kapot voor te schamen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Nou ja, zolang je doorgaat doe je prima zaken. Uiteraard is Sion wel ff van een ander niveau, dus het zal beter moeten.
Die zag er wel uit alsof ie tegen een stootje kan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Hahaahha. Tolu beukt een steward om.
Goeie voor de moshpit alleen moet die tegenwoordig achteraan staanquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zag er wel uit alsof ie tegen een stootje kan.
Heeft een contractquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Waarom speelt Edvardsen nog steeds bij Ajax?
Hier verder:quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook Ajax wordt bedankt voor het onnodig verneuken van de coëfficiënt tegen dit soort non-valeurs
Racistquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MNah, gebruik deze maar niet meer.
Ajax is blijkbaar in de positie dat het belangrijkste doel nu het halen van de Conference League is. Het blijkt al een enorme slijtageslag om door de voorrondes heen te komen, dus het mag duidelijk zijn dat dit Ajax op dit moment niet aan de UEFA coëfficiënt kan werken.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook Ajax wordt bedankt voor het onnodig verneuken van de coëfficiënt tegen dit soort non-valeurs
Slap indekken. Van dit soort teams moet Ajax gewoon winnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is blijkbaar in de positie dat het belangrijkste doel nu het halen van de Conference League is. Het blijkt al een enorme slijtageslag om door de voorrondes heen te komen, dus het mag duidelijk zijn dat dit Ajax op dit moment niet aan de UEFA coëfficiënt kan werken.
Dat is ook een accurate omschrijving van Pieter Zwart zelf.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pieter Zwart
@:PieterZwartNL
Maher Carrizo kreeg de kans bij Ajax. Bij vlagen toonde hij zijn talent als dribbelaar, maar zijn grillige spel illustreerde vooral waarom Míchel hem niet ziet als basisspeler
https://vi.nl/pro/analyse(...)hel-hem-niet-opstelt
#sheaja
@:maxi-mus
Je speelt tegen semiprofs Hans.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is blijkbaar in de positie dat het belangrijkste doel nu het halen van de Conference League is. Het blijkt al een enorme slijtageslag om door de voorrondes heen te komen, dus het mag duidelijk zijn dat dit Ajax op dit moment niet aan de UEFA coëfficiënt kan werken.
Dit Ajax niet. Ajax is niet meer de club die van 5-7 jaar geleden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slap indekken. Van dit soort teams moet Ajax gewoon winnen.
Ajax heeft ook van Hercules verloren Hans, onder deze trainer zou het allemaal beter worden, maar het wordt eigenlijk alleen maar slechter. Hij zou meteen ontslagen moeten worden. Liever nu je verlies pakken dan nog een half seizoen doormodderen.quote:
En het pijnlijk is dat na vandaag FC Sion de favoriet is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC Sion v Ajax is volgende week om 20:15.
Jij levert dagelijks wanprestatiesquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:57 schreef Zipportal het volgende:
Hup Sion. Na deze wanprestatie posten jullie maar in het centrale topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |