Hier wordt niet geroddeldquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Wotte, CR7, PSVCL en HMF zijn een rubriek.
34 graden betekent 34 biertjes voor Wottequote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij ziet ze af en toe echt vliegen makker.
Ik ben alleen benieuwd naar NEC en ADO Den Haag buiten de top-3.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele wedstrijd van FC Utrecht gezien
Ik vind het vooral wel een leuk duel qua mogelijke uitkomst, als Utrecht dat wint dan zal er vertrouwen in Correia gaan ontstaan, als AZ wint dan gaan die praatjes krijgen.
1. HMFquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Wotte, CR7, PSVCL en HMF zijn een rubriek.
Zo zit de wereld niet in elkaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je een beroerde makelaar zou zijn. Je moet minimaal 70 miljoen vangen voor Godts als clubs als PSG komen anders kan 'm net zo goed houden.
Je vangt volgend jaar ook wel 45 miljoen nog.
Mijn vakantie is alweer over. Al maakt Pip het op FOK! zitten soms lastig.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje.
Ik wens iedereen dan maar een hele fijne vakantie.
Ik zal de honneurs dan wel waarnemen in VBL.
@Pisces en ik wachten op een update in de SCquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vakantie is alweer over. Al maakt Pip het op FOK! zitten soms lastig.
Ik vond @DombohetOllifantje1 leukquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alhoewel.
Dan gaat Klaas zich weer op mij focussen. Ik trek het op de een of andere manier aan.
Ik vind alle duels waar iedereen alweer in de vlekken schiet altijd enorm leuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd naar NEC en ADO Den Haag buiten de top-3.
Die man drie jaar nog op zijn contract zie geen enkele reden om de Aldi uit te hangen als deze clubs komen. Dan komen ze volgend jaar met twee jaar contract ook wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij ziet ze af en toe echt vliegen makker.
Ik zal morgen weer even foto's posten. Ze ligt nu eindelijk op mijn vriendin te slapen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Pisces en ik wachten op een update in de SC
Oh ja, dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tim Krul
Werd in 2016 als doelman gehuurd door Ajax
en wat hebben we dat geweten
Lekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal morgen weer even foto's posten. Ze ligt nu eindelijk op mijn vriendin te slapen.
Meest anonieme intermezzo van een speler die ik me kan bedenken in de afgelopen 10 jaarquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik alweer helemaal vergeten
Dan post je daar toch ook een foto van?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal morgen weer even foto's posten. Ze ligt nu eindelijk op mijn vriendin te slapen.
Meteen een test voor Sparta morgen. Dan krijgt de onzeker bewegende Rogier Meijer ook een probleem, als die test niet slaagt.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind alle duels waar iedereen alweer in de vlekken schiet altijd enorm leuk.
En beide Sjonnen schieten altijd in de vlekken.
Heeft het slechts ~1 jaar laten zien in de Eredivisie. Dit is al een prachtig bedrag.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die man drie jaar nog op zijn contract zie geen enkele reden om de Aldi uit te hangen als deze clubs komen. Dan komen ze volgend jaar met twee jaar contract ook wel.
Als je foto's van vrouwen maakt willen ze er goed op staan enzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan post je daar toch ook een foto van?
Sparta mist goalenmakers.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Meteen een test voor Sparta morgen. Dan krijgt de onzeker bewegende Rogier Meijer ook een probleem, als die test niet slaagt.
Oh helemaal vergetenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tim Krul
Werd in 2016 als doelman gehuurd door Ajax
en wat hebben we dat geweten
Ik wist niet dat Pip het nu al zo hoog in de bol hadquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je foto's van vrouwen maakt willen ze er goed op staan enzo.
Dan ben ik morgen nog bezig.
Pip heeft BRANIEquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Pip het nu al zo hoog in de bol had
Ze scoorden uit een corner toch.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het raarste aan Ajax vind ik de standaardsituaties. In de ArenA zie ik altijd een assistent opstaan om de boel te regisseren. Er komt nooit een kans uit, en zelfs twee halve counters vandaag.
Wat doen ze in godsnaam op de training?
Alle ballen op Milan Zonneveld is een armoedig project. De soms pedante Gerard Nijkamp krijgt het nog druk.quote:
Volgens mij vrij eenvoudig rekensom als je 'm verkoopt gooi je 29 goals plus assists de deur uit. Hij heeft een driejarig contract. De Champions League levert 40/50/60 miljoen euro op.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo zit de wereld niet in elkaar.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze scoorden uit een corner toch.
Branie is echt mijn favoriete containerbegrip bij Ajax.quote:
Als hij zelf weg wil en je krijgt zo'n bedrag is hij gewoon weg. Dan kun je wel dwars gaan doen maar nogmaals, zo zit de wereld niet in elkaar. En ze hebben geld nodig voor de andere opties.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij vrij eenvoudig rekensom als je 'm verkoopt gooi je 29 goals plus assists de deur uit. Hij heeft een driejarig contract. De Champions League levert 40/50/60 miljoen euro op.
Dan moet je echt de absolute hoofdprijs vangen anders kan je 'm beter volgend jaar voor minder van de hand doen.
Ik zie liever wat andere opties voor bodemprijzen gaan. Denk dat je richting de vijfenzestig kan. Antony zou ook nooit voor honderd miljoen gaanquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij zelf weg wil en je krijgt zo'n bedrag is hij gewoon weg. Dan kun je wel dwars gaan doen maar nogmaals, zo zit de wereld niet in elkaar. En ze hebben geld nodig voor de andere opties.
Ja ik zie liever Godts ook niet gaan maar het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zie liever wat andere opties voor bodemprijzen gaan. Denk dat je richting de vijfenzestig kan. Antony zou ook nooit voor honderd miljoen gaan
Weet niet wat ik jou nou weer misdaan hebquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1. HMF
2. Wotte
3. CR7
4. PSVCL
Van leuke rubriek naar niet leuke rubriek.
Coco gaf de namen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet wat ik jou nou weer misdaan heb![]()
Zijn het die tafeltennis grapjes?
Je zou niet meer stokeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco gaf de namen.
Ik wil verder niet stokeren ofzo.
Ben jij het, Raya?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik zie liever Godts ook niet gaan maar het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.
Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest na een orgasme.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik zie liever Godts ook niet gaan maar het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco gaf de namen.
Ik wil verder niet stokeren ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |