Wij moeten voorlopig even onze mond houden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:15 schreef PSVCL het volgende:
twee tegendoelpunten in de voorronde van de confettie league, maar als ik de ajaxsupporters moet geloven zijn ze back!
Psv en Feyenoord nog geen enkele goal tegen in de conference league (al sinds 2022 niet)quote:
? spelen tenminste CL voetbalquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij moeten voorlopig even onze mond houden.
Ik spiegel ons liever aan Twente.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Psv en Feyenoord nog geen enkele goal tegen in de conference league (al sinds 2022 niet)
Laat dat even doordringen
Je moet niet naar jezelf en PSVCL in de ‘wij-vorm’ refererenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij moeten voorlopig even onze mond houden.
Dat doet hij zelf wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet niet naar jezelf en PSVCL in de ‘wij-vorm’ refereren
Ja, het had een vieze nasmaak.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet niet naar jezelf en PSVCL in de ‘wij-vorm’ refereren
Weet je wanneer de Rambodirk act wel leuk was?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Die act van Rambodirk was vandaag niet zo'n succes.
Vorige week ook niet trouwens.
Gohquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Die act van Rambodirk was vandaag niet zo'n succes.
Vorige week ook niet trouwens.
Niet mijn merk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je wanneer de Rambodirk act wel leuk was?
Serieuze vraag, ik heb geen idee
Dan moeten ze de intercity nemenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:19 schreef SaferSephy het volgende:
Waarom slaat dit Ajax nooit een station over? Iedereen buiten de directe schakel met speler met bal staat ook zo ongeveer stil
Ik vond zijn memes over die Wordle-spam destijds wel leuk bedenk ik mij nuquote:
Je hebt ook altijd commentaar niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je wanneer de Rambodirk act wel leuk was?
Serieuze vraag, ik heb geen idee
En HMF is er ook weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
User cr7 heeft het Ajax topic ook weer gevonden. Nog zo'n troll die nooit leuk is.
Ik heb Feyenoord 2equote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen die Ajax hoger hebben gezet dan 3. Het is weer gruwelen en ergeren.
Er moet zsm een zas komen en een nieuwe linksbuiten en rechtsbuiten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je zapte langs NPO2 waar een Omroep Zwart docu over racisme bezig was?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:22 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker.
Ik vind deze niet zo geslaagd.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je zapte langs NPO2 waar een Omroep Zwart docu over racisme bezig was?
Laat ze dit forum nou niet ontdekken of tellen joden daar niet mee?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
POLLquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Snap ik wel als je je 3x laat aftroeven.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n vervelende vereniging
Het is nog wel erg veel matige spelers. Maar PSV heeft zijn halve kont open en Feyenoord heeft maar één aanvaller met klasse en die heeft er heel vaak geen zin in.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaaei is een prima back als je 'm niet laat verdedigen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Anton Gaaei-compilatie wordt een kaskraker. Ondanks zijn onbeholpenheid een stortvloed aan golazo's.
Ueda is nog niet verkocht hoor!!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nog wel erg veel matige spelers. Maar PSV heeft zijn halve kont open en Feyenoord heeft maar één aanvaller met klasse en die heeft er heel vaak geen zin in.
Meer dan de helft is geen basisspeler straks, lagaanjoh.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nog wel erg veel matige spelers. Maar PSV heeft zijn halve kont open en Feyenoord heeft maar één aanvaller met klasse en die heeft er heel vaak geen zin in.
Het blijft een Mickey Mouse competitie.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |