Sorry ik liet me even gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee kom op tot PSV hadden we afgesproken!
Rosenberg.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:30 schreef Bugno3 het volgende:
Ik krijg langzaam wat Machlas-vibes bij Leonardo.
4-4-2 , veel kansen nodig en ga zo maar door.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:30 schreef Bugno3 het volgende:
Nikos moest ook maanden "wennen"quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4-4-2 , veel kansen nodig en ga zo maar door.
Speelt net een week bij Ajaxquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:30 schreef Bugno3 het volgende:
gedaanquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
Post ook even eenmaal in mijn deel 2 allen
Was aan het opwarmen eerderquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ligt Tolu nog op bed te stinken?
Manke Arveladze als competitie.quote:
Jij zei ook over die Belgische keeper dat die zo goed wasquote:
Of een goaltje. Nog beter.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leonardo moet een brilletje.
3rror is lekker bezig! Ik wist niet dat er een speciaal Ajaxtopic was, totdat hij het in het UEL/ECL live topic zei!quote:
Die kunnen we altijd nog doorverkopen aan Volendam.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax heb weer een paar opgebrande spelers gekocht.
Mwahquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal je volgende keer weer even van te voren een tagje geven, mijn fout.
Omdat hij zo goed is of omdat de rest van Ajax zo matig is?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Brandt steekt er nu al met kop en schouders bovenuit.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch had hem ook even kunnen reeksen
Idd, zet daar een scherpe spits voor en je hebt een stuk of 30 doelpuntjesquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
Brandt steekt er nu al met kop en schouders bovenuit.
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij zo goed is of omdat de rest van Ajax zo matig is?
PSG lijkt mij ook een club met meer principes dan PSV.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
Godts ging niet staken tot hij naar PSG mag @:Sano_NEC
Ik kreeg laatst een paar pm's van HMFquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..].
Ik kreeg laatst wel een pm van Drizzt, helemaal vergeten dat die nog mod was. Ik vertrouw altijd blind op Coco.
Als ik PSV was had ik het direct geannuleerdquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
Godts ging niet staken tot hij naar PSG mag @:Sano_NEC
PSG is PSV met een zachte G.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSG lijkt mij ook een club met meer principes dan PSV.
Dat waren ongetwijfeld complimentjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een paar pm's van HMF
En dat zonder @tong80quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:38 schreef GGMM het volgende:
VBL leeft als nooit tevoren
[ afbeelding ]
Geen nieuwe aanwas.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
leeft die nogquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee ik zag dat hij nu ook boos van de frontpage is weggelopenquote:
Ik had nog wel tevergeefs 4 keer F5 gedrukt eer ik terugging om een nieuwe te openenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Kan gebeuren maat ik neem je niks kwalijkquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had nog wel tevergeefs 4 keer F5 gedrukt eer ik terugging om een nieuwe te openen
Ja, dat zullen wel weer twee mooie dagen worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik zag dat hij nu ook boos van de frontpage is weggelopen
ik kreeg 'je mag niet 2 keer posten' zoiets dus ik moest wachtenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had nog wel tevergeefs 4 keer F5 gedrukt eer ik terugging om een nieuwe te openen
Neem een abo, dan kun je sneller weer posten.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
ik kreeg 'je mag niet 2 keer posten' zoiets dus ik moest wachten
daar ben ik te krenterig voorquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neem een abo, dan kun je sneller weer posten.
Bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Volgens mij dacht hij dat z'n ban perm was.
Heb ik hem verbeterd denk je?
Oh sorryquote:
Maar die ads zijn toch extreem irritantquote:
ik zie er niet zoveelquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar die ads zijn toch extreem irritant
Die van mij 2-1 of 3-1 ik ben het vergetenquote:
Je krijgt crewkorting. Daarom laat ik @Coco altijd voor mij betalen en stuurt hij mij daarna een tikkie.quote:
2-1 had je. Ik weet dat nog omdat ik het mager vond.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van mij 2-1 of 3-1 ik ben het vergeten
Maar ik denk 2-1
Als je anderen een abo cadeau doet telt die crewkorting niet (waarschijnlijk om die reden)quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je krijgt crewkorting. Daarom laat ik @:coco altijd voor mij betalen en stuurt hij mij daarna een tikkie.
Oh ik dacht dat we een heel ingenieus plan hadden bedacht om Danny wat centen afhandig te maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je anderen een abo cadeau doet telt die crewkorting niet (waarschijnlijk om die reden)
Omdat er mensen zoals jij bestaan!
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:46 schreef Coco het volgende:
Gaan er hier users naar de uitwedstrijd?
Nee, dat je denkt dat Ajax de nul zou houden.quote:
De F-Side zit er al, zie lege stoeltjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:46 schreef Coco het volgende:
Gaan er hier users naar de uitwedstrijd?
En ook nog eens niet een vaste VBL user.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
Naar aanleiding van mijn topic heeft iemand zojuist de eindstand eredivisie voorspeld@:zipportal
Ik hoef hier geen mentions voor te hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
Naar aanleiding van mijn topic heeft iemand zojuist de eindstand eredivisie voorspeld@:zipportal
Het is stijf uitverkocht.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De F-Side zit er al, zie lege stoeltjes.
50 euro tien minuten. Kunnen dus 9 minuten kletsen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks lekker de pub in en naar de hoeren.
Die hoort ook al de hele tijd die megafoonmongool natuurlijkquote:
Die kan hem tenminste niet verstaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hoort ook al de hele tijd die megafoonmongool natuurlijk
lol ja word je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hoort ook al de hele tijd die megafoonmongool natuurlijk
JELELELELELE kan iedereen verstaanquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kan hem tenminste niet verstaan.
Vennegoor of Hesselink voetbalt ook weer.quote:
Gohquote:
Twente 6-0quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze vergelijking probeer je in beide topics nu al 10x te maken.
Hopelijk zondag er nog bij ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:47 schreef SaferSephy het volgende:
Mika van het veld, direct geen dreiging meer
Die goal tegen HSV.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb wel eens betere Leonardo's gezien in het shirt van Ajax.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij had zovaak gescoord bij grote clubs als Ah-badabiediequote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Leonardo kan er geen kut van, goh.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]Komen die oranje kruisjes uit de Brei fanshop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat waren betere tijden!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
En toen gaan vrijworstelen met Bruno Silva.
Daar denk ik ook niet meer dagelijks aan.
Zo werkt dat niet, het moet METEEN lopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:53 schreef Karina het volgende:
nou ja veel nieuwe spelers dus ik ben niet echt verbaasd
Volgende week? Doe zondag maar al dan.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:53 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk krijgt Tolu volgende week een kans
Breekbaar vaasje moet je rustig brengen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:53 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk krijgt Tolu volgende week een kans
ja tuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, het moet METEEN lopen.
Bij Brandt zie je wel meteen wat een kwaliteitsspeler dat is. Leonardo heeft de ketchupfles nodig.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, het moet METEEN lopen.
Tolu is van granietquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Breekbaar vaasje moet je rustig brengen.
Bakircioglu? Goh. Die naam heb ik al lang niet meer langs zien komen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In datzelfde seizoen die goal van Kennedy tegen Fiorentina?
Dat was ook puur genot.
Genderneutrale douche is nu vrij dus alle ruimtequote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:56 schreef Zipportal het volgende:
Brandt mag nu met Boerderijhoofd en Berghius douchen. @:powerloungen
Glijmiddel staat alweer klaar .quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:56 schreef Zipportal het volgende:
Brandt mag nu met Boerderijhoofd en Berghius douchen. @:powerloungen
Fritz-Lisa is nu weg. Allemaal weer op één bult.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Genderneutrale douche is nu vrij dus alle ruimte
Die had al op zijn 20e kaal haar.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bakircioglu? Goh. Die naam heb ik al lang niet meer langs zien komen.
Goretzka/Sancho schijnen met Ajax contact te hebben pohquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had al op zijn 20e kaal haar.
Net als Klaassen dus?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die had al op zijn 20e kaal haar.
Sancho ja vast.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goretzka/Sancho schijnen met Ajax contact te hebben poh
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:quote:
Builtje shagquote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ontvangen donaties deze maand tot nu toe:
¤ 16.00
Ontvangen donaties vorige maand: ¤ 50.00
16 vast.
Ouders waren fout in de oorlog?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
Brandt heeft ook nog verstandige teksten.
Was ook mijn eerste gedachte :’)quote:
Heb je Twente al even uitgelachen? Die kutlui verpesten nu al onze coefficienten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
Sorry dat ik iets later ben, maar ik kijk nu ook mee
Ik zou het echt wel kut vinden als we Geertruida zouden halenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je Twente al even uitgelachen? Die kutlui verpesten nu al onze coefficienten.
Gaat niet gebeuren joh, gewoon wat namedropping van zo'n zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het echt wel kut vinden als we Geertruida zouden halen
Zeker voor 18 miljoenSodemieter op zeg
@Slobeend was toch zo'n fan van Geertruida?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het echt wel kut vinden als we Geertruida zouden halen
Zeker voor 18 miljoenSodemieter op zeg
Ja ook van Malacia vroegerquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Slobeend was toch zo'n fan van Geertruida?
Was nu maar die verduistering.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
Straks zien we het doelpunt niet door die zon
Wacht maar tot ze een tegenstander treffen die wel snapt dat daar een uit te buiten zwakte aanwezig isquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je Daley Blind leiding ziet geven bij Ajax, blijft het hilarisch dat mensen steeds jammeren over zijn snelheid.
@Coco en ik voelen de pijn.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Welke snack zou je in Ierland kunnen halen in dat stadion?
Dan zijn ze vrij effectief met dat kleine beetje balbezitquote:
4 al hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:15 schreef PSVCL het volgende:
twee tegendoelpunten in de voorronde van de confettie league, maar als ik de ajaxsupporters moet geloven zijn ze back!
Wij moeten voorlopig even onze mond houden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:15 schreef PSVCL het volgende:
twee tegendoelpunten in de voorronde van de confettie league, maar als ik de ajaxsupporters moet geloven zijn ze back!
Psv en Feyenoord nog geen enkele goal tegen in de conference league (al sinds 2022 niet)quote:
? spelen tenminste CL voetbalquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij moeten voorlopig even onze mond houden.
Ik spiegel ons liever aan Twente.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Psv en Feyenoord nog geen enkele goal tegen in de conference league (al sinds 2022 niet)
Laat dat even doordringen
Je moet niet naar jezelf en PSVCL in de ‘wij-vorm’ refererenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij moeten voorlopig even onze mond houden.
Dat doet hij zelf wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet niet naar jezelf en PSVCL in de ‘wij-vorm’ refereren
Ja, het had een vieze nasmaak.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet niet naar jezelf en PSVCL in de ‘wij-vorm’ refereren
Weet je wanneer de Rambodirk act wel leuk was?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Die act van Rambodirk was vandaag niet zo'n succes.
Vorige week ook niet trouwens.
Gohquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
Die act van Rambodirk was vandaag niet zo'n succes.
Vorige week ook niet trouwens.
Niet mijn merk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je wanneer de Rambodirk act wel leuk was?
Serieuze vraag, ik heb geen idee
Dan moeten ze de intercity nemenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:19 schreef SaferSephy het volgende:
Waarom slaat dit Ajax nooit een station over? Iedereen buiten de directe schakel met speler met bal staat ook zo ongeveer stil
Ik vond zijn memes over die Wordle-spam destijds wel leuk bedenk ik mij nuquote:
Je hebt ook altijd commentaar niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je wanneer de Rambodirk act wel leuk was?
Serieuze vraag, ik heb geen idee
En HMF is er ook weer.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
User cr7 heeft het Ajax topic ook weer gevonden. Nog zo'n troll die nooit leuk is.
Ik heb Feyenoord 2equote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen die Ajax hoger hebben gezet dan 3. Het is weer gruwelen en ergeren.
Er moet zsm een zas komen en een nieuwe linksbuiten en rechtsbuiten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je zapte langs NPO2 waar een Omroep Zwart docu over racisme bezig was?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:22 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker.
Ik vind deze niet zo geslaagd.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je zapte langs NPO2 waar een Omroep Zwart docu over racisme bezig was?
Laat ze dit forum nou niet ontdekken of tellen joden daar niet mee?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
POLLquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Snap ik wel als je je 3x laat aftroeven.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n vervelende vereniging
Het is nog wel erg veel matige spelers. Maar PSV heeft zijn halve kont open en Feyenoord heeft maar één aanvaller met klasse en die heeft er heel vaak geen zin in.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gaaei is een prima back als je 'm niet laat verdedigen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Anton Gaaei-compilatie wordt een kaskraker. Ondanks zijn onbeholpenheid een stortvloed aan golazo's.
Ueda is nog niet verkocht hoor!!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nog wel erg veel matige spelers. Maar PSV heeft zijn halve kont open en Feyenoord heeft maar één aanvaller met klasse en die heeft er heel vaak geen zin in.
Meer dan de helft is geen basisspeler straks, lagaanjoh.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nog wel erg veel matige spelers. Maar PSV heeft zijn halve kont open en Feyenoord heeft maar één aanvaller met klasse en die heeft er heel vaak geen zin in.
Het blijft een Mickey Mouse competitie.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier moeten we echt mee stoppenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Het blijft een Mickey Mouse competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |