Maar hij had zovaak gescoord bij grote clubs als Ah-badabiediequote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Leonardo kan er geen kut van, goh.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]Komen die oranje kruisjes uit de Brei fanshop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat waren betere tijden!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:51 schreef maxi-mus het volgende:
En toen gaan vrijworstelen met Bruno Silva.
Daar denk ik ook niet meer dagelijks aan.
Zo werkt dat niet, het moet METEEN lopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:53 schreef Karina het volgende:
nou ja veel nieuwe spelers dus ik ben niet echt verbaasd
Volgende week? Doe zondag maar al dan.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:53 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk krijgt Tolu volgende week een kans
Breekbaar vaasje moet je rustig brengen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:53 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk krijgt Tolu volgende week een kans
ja tuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, het moet METEEN lopen.
Bij Brandt zie je wel meteen wat een kwaliteitsspeler dat is. Leonardo heeft de ketchupfles nodig.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, het moet METEEN lopen.
Tolu is van granietquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Breekbaar vaasje moet je rustig brengen.
Bakircioglu? Goh. Die naam heb ik al lang niet meer langs zien komen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In datzelfde seizoen die goal van Kennedy tegen Fiorentina?
Dat was ook puur genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |