PSG lijkt mij ook een club met meer principes dan PSV.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
Godts ging niet staken tot hij naar PSG mag @:Sano_NEC
Ik kreeg laatst een paar pm's van HMFquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..].
Ik kreeg laatst wel een pm van Drizzt, helemaal vergeten dat die nog mod was. Ik vertrouw altijd blind op Coco.
Als ik PSV was had ik het direct geannuleerdquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
Godts ging niet staken tot hij naar PSG mag @:Sano_NEC
PSG is PSV met een zachte G.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSG lijkt mij ook een club met meer principes dan PSV.
Dat waren ongetwijfeld complimentjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een paar pm's van HMF
En dat zonder @tong80quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:38 schreef GGMM het volgende:
VBL leeft als nooit tevoren
[ afbeelding ]
Geen nieuwe aanwas.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
leeft die nogquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee ik zag dat hij nu ook boos van de frontpage is weggelopenquote:
Ik had nog wel tevergeefs 4 keer F5 gedrukt eer ik terugging om een nieuwe te openenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Kan gebeuren maat ik neem je niks kwalijkquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had nog wel tevergeefs 4 keer F5 gedrukt eer ik terugging om een nieuwe te openen
Ja, dat zullen wel weer twee mooie dagen worden.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik zag dat hij nu ook boos van de frontpage is weggelopen
ik kreeg 'je mag niet 2 keer posten' zoiets dus ik moest wachtenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik had nog wel tevergeefs 4 keer F5 gedrukt eer ik terugging om een nieuwe te openen
Neem een abo, dan kun je sneller weer posten.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
ik kreeg 'je mag niet 2 keer posten' zoiets dus ik moest wachten
daar ben ik te krenterig voorquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neem een abo, dan kun je sneller weer posten.
Bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Volgens mij dacht hij dat z'n ban perm was.
Heb ik hem verbeterd denk je?
Oh sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |