Was ook mijn eerste gedachte :’)quote:
Heb je Twente al even uitgelachen? Die kutlui verpesten nu al onze coefficienten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:52 schreef GGMM het volgende:
Sorry dat ik iets later ben, maar ik kijk nu ook mee
Ik zou het echt wel kut vinden als we Geertruida zouden halenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je Twente al even uitgelachen? Die kutlui verpesten nu al onze coefficienten.
Gaat niet gebeuren joh, gewoon wat namedropping van zo'n zaakwaarnemer.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het echt wel kut vinden als we Geertruida zouden halen
Zeker voor 18 miljoenSodemieter op zeg
@Slobeend was toch zo'n fan van Geertruida?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het echt wel kut vinden als we Geertruida zouden halen
Zeker voor 18 miljoenSodemieter op zeg
Ja ook van Malacia vroegerquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Slobeend was toch zo'n fan van Geertruida?
Was nu maar die verduistering.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
Straks zien we het doelpunt niet door die zon
Wacht maar tot ze een tegenstander treffen die wel snapt dat daar een uit te buiten zwakte aanwezig isquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je Daley Blind leiding ziet geven bij Ajax, blijft het hilarisch dat mensen steeds jammeren over zijn snelheid.
@Coco en ik voelen de pijn.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Welke snack zou je in Ierland kunnen halen in dat stadion?
Dan zijn ze vrij effectief met dat kleine beetje balbezitquote:
4 al hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:15 schreef PSVCL het volgende:
twee tegendoelpunten in de voorronde van de confettie league, maar als ik de ajaxsupporters moet geloven zijn ze back!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |