Waarom is het niks gewordenquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een date mee gehad ja
Veel plezier in Valencia.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig ga ik zondag op vakantie. @:coco
Als je aankomt met een batje in de hand sta je al met 4-0 achter.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom is het niks geworden
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je aankomt met een batje in de hand sta je al met 4-0 achter.
Behalve als je Batman bent.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen heeft zijn zaakjes prima voor elkaar, ik noteer maximaal een 'x'.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax gaat zeker en vast nog versterking halen. Maar dit is gewoon een pot om te janken.
Waar ligt de prio qua versterking?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax gaat zeker en vast nog versterking halen. Maar dit is gewoon een pot om te janken.
Je zou zeggen dat vlot vingerwerk in de smaak valt bij de dames.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een ZAS. Al 4 jaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar ligt de prio qua versterking?
Wijndal eruit. Zijn tante doet gekke voodoo. Kan niet anders.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar ligt de prio qua versterking?
Dit is een opportunistisch forum.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:20 schreef Wotte het volgende:
Het is warm, Wijndal speelde nog. je moet nog geen conclusies trekken.
De spreekwoordelijke rapen neem ik aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jammer dat FC Twente zondag tegen slechts PEC Zwolle speelt. Anders hadden de rapen al snel gaar kunnen worden daar.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen heeft zijn zaakjes prima voor elkaar, ik noteer maximaal een 'x'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan snap ik niet waarom ik laatst op de vingers werd getikt dat ik iedere Ajax aankoop fantastisch vond en alle aankopen van Feyenoord matig.quote:
CR7 had een broer van je kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ik laatst op de vingers werd getikt dat ik iedere Ajax aankoop fantastisch vond en alle aankopen van Feyenoord matig.
Ik klim voorlopig alleen in de pen voor DRT.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax mag het opnemen tegen de Zwitsers. De laatste keer dat ik in de pen klim dit perenliek seizoen tenzij ze echt heel ver komen. @:coco
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |