quote:
Michel gaf aan dat ze voorzichtig met hem omgaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
Speelt Ter Stegen alleen in competities die belangrijk zijn?
Geniet van je vakantie.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben er misschien bij Telstar v Sparta. Drukke zaterdag en daarna vakantie @:coco
Ik ben een heel groot fan van Anthony Correiaquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Ik ben nog steeds geschokt dat @:gurneyisbestoke getrapt is in Utrecht dit jaar.
Wie de interviews met Míchel aandachtig luistert, weet dat het gros van de aankopen nog niet 90 minuten-fit is, laat staan 2x in de week ready.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
Speelt Ter Stegen alleen in competities die belangrijk zijn?
Ik pas in september.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft iedereen hier laat vakantie.
Wij gaan pas eind september.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft iedereen hier laat vakantie.
Ik ben daar nu wel weer klaar mee eigenlijk. Maar dat kan ook aan Utrecht liggen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben een heel groot fan van Anthony Correia
Dat komt door het gedweep van de media, wellicht.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben daar nu wel weer klaar mee eigenlijk. Maar dat kan ook aan Utrecht liggen.
Ik denk wel dat je een beroerde makelaar zou zijn. Je moet minimaal 70 miljoen vangen voor Godts als clubs als PSG komen anders kan 'm net zo goed houden.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb een LIKE van de Parool-Ajax-watcher op mijn tweet
https://x.com/Alaphilippe_/status/2087984023217778811
Over likes gesproken, is @:ikgeefenkellikes met vakantie?
Jij ziet ze af en toe echt vliegen makker.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je een beroerde makelaar zou zijn. Je moet minimaal 70 miljoen vangen voor Godts als clubs als PSG komen anders kan 'm net zo goed houden.
Je vangt volgend jaar ook wel 45 miljoen nog.
Ik heb nog geen enkele wedstrijd van FC Utrecht gezienquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Denk jij bij dit FC Utrecht: "Leuk, daar ga ik voor zitten!", ja?
Wotte, CR7, PSVCL en HMF zijn een rubriek.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij ziet ze af en toe echt vliegen makker.
Ik neem puur vakantie om de strontvervelende Red Bull-reclame te kunnen ontwijken.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje.
Ik wens iedereen dan maar een hele fijne vakantie.
Ik zal de honneurs dan wel waarnemen in VBL.
Hier wordt niet geroddeldquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Wotte, CR7, PSVCL en HMF zijn een rubriek.
34 graden betekent 34 biertjes voor Wottequote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij ziet ze af en toe echt vliegen makker.
Ik ben alleen benieuwd naar NEC en ADO Den Haag buiten de top-3.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele wedstrijd van FC Utrecht gezien
Ik vind het vooral wel een leuk duel qua mogelijke uitkomst, als Utrecht dat wint dan zal er vertrouwen in Correia gaan ontstaan, als AZ wint dan gaan die praatjes krijgen.
1. HMFquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Wotte, CR7, PSVCL en HMF zijn een rubriek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |