Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Heb ook de link voor het spoiler topic erbij in de OP gezet. Voor degenen die toch willen spoilerenquote:
Zonder reclame geen programmaquote:
Ik zat er klaar voor om de OP aan te passen maar dit is veel beter zoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
Mooie timing voor nieuw topic, wilde net de namen en rugnummers posten in het vorige deel
Teleac-cursus gedaanquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:45 schreef Deisyy het volgende:
Desalniettemin, dat gezegd hebbende.......bladiebla
Da witte ze niequote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
Wat lullen ze nou over de tent, die werd al afgebroken.
Werd door Bart gezegd dat de tent weggaat.quote:
mark bedoel je?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Werd door Bart gezegd dat de tent weggaat.
Ja snapte het ook al nietquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
Owquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Werd door Bart gezegd dat de tent weggaat.
Die ja, moet zeggen dat hij het wel wat leuker doet nu.quote:
Jaja...quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen Bart bestaat niet in de bondgenoten
Ze vertrouwen het gewoon niet. Met vijf echt op 1 kamer tot het eind van de cyclus.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben het maar over "misschien tent", mochten ze nog niet naar buiten (kijken), of weten ze dat dat ding er nog staat?
Mark, Bart. Potato, potato.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen Bart bestaat niet in de bondgenoten
Precies die naam vergeet ik niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Klopt, we hebben maar 1 Bart en dat is Jan
Ik ook niet, mijn eerste man heette Jan, mijn tweede man heette Jan en mijn derde en laatste man heet.....ook Janquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies die naam vergeet ik niet.
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn eerste man heette Jan, mijn tweede man heette Jan en mijn derde en laatste man heet.....ook Jan
of een Janboelquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
jij bent een Jan verzamelaar![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
jij bent een Jan verzamelaar![]()
Jij zoekt ze er op uitquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn eerste man heette Jan, mijn tweede man heette Jan en mijn derde en laatste man heet.....ook Jan
En glanscremequote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:01 schreef greysbones het volgende:
Valentijne uitgeschoten met de bruiningscreme
op verschillende plekken?
Wat ik van Julia vind weet ik niet? Sta eigenlijk best neutraal in bij haar. Soms is ze wat sterk van mening, maar dat is op zich niet negatiefquote:
Zou ik ook geen rekening mee houden, gewoon doen wat goed voelt voor jezelf. En nu wat minpunten, maar meer kans om te winnen als je wel de finale haalt.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
en idd ook sneu voor diegene die zijn plek zou innemen
Eigenlijk helemaal niet zo tof van Diederik
Dat snap ik ook wel weer. Alleen alsnog vind ik het een beetje lullig van hemquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou ik ook geen rekening mee houden, gewoon doen wat goed voelt voor jezelf. En nu wat minpunten, maar meer kans om te winnen als je wel de finale haalt.
Lekker comfortabel ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met die voetballersbandjes om de arm
EHBO-bandjesquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Met die voetballersbandjes om de arm
ik vond julia al vervelend haar 1ste deelnamequote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:07 schreef StephanL het volgende:
Dus Julia lult met andere bondjes wat ze eerder andere verbood![]()
Vervelend mens, alleen heeft ze het zelf niet door.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond julia al vervelend haar 1ste deelname
maar nu helemaal
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze manier van quizzen hebben ze toch al eens gedaan?
Toch kun je als je de uitslag al weet makkelijk onbewust een foutje maken. Of iets schrijven waaruit anderen die weten dat jij de uitslag al weet kunnen afleiden wie er gaat winnen. Maar hopelijk gebeurt dat niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is dan ook de bedoeling. Spoilers horen in het spoilertopic thuis en niet hier. Ook geen kleine hints of persoonlijke reacties op de spoilers.
Nogal wiedes.
De bedden waren ook al naar de slaapkamers gesleept. Alsof ze die dan weer gaan terug slepen naar de tentquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
Wild Febo Guess: alles op alles zetten om Julia haar pruiken-kapitaal te bezorgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:56 schreef dbgfan het volgende:
Ach ja... We weten al wie de posters hier zijn die gaan zeggen dat het vals gaat. Dat het script is dat bepaalde mensen moeten winnen. Ik lig echt dubbel om die reacties.
Hij wilde even afwachten of er misschien een mooie, naiëve meid tussen zat. Blijkt niet zo te zijn dus dan maar naar huis waar de scherpe randjes er alweer vanaf zijn want Anouk heeft een volwassen en begripvol gesprek gevoerd met haar ex Max.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi kut, meteen 1 speler minder en puntenaftrek omdat Diederik achter z'n Pielerik aanloopt ..
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wilde even afwachten of er misschien een mooie, naiëve meid tussen zat. Blijkt niet zo te zijn dus dan maar naar huis waar de scherpe randjes er alweer vanaf zijn.
En kreeg terecht van Mark te horen dat er al een nieuwe kandidaat klaarstond en naar huis moest omdat Diederik opeens wilde blijven. Tóch ff een lekkere sneer naar hem.quote:
Dat was me nog niet opgevallen. Maar kan zoiets nog gevolgen hebben? Ik heb er nog niks over gelezen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 02:06 schreef dbgfan het volgende:
Meest opvallende was dat de regie zomaar Simone topless van de zijkant liet zien vlak voor het einde.
Daarvoor heeft sbs vast een disclaimer opgenomen in het contractquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was me nog niet opgevallen. Maar kan zoiets nog gevolgen hebben? Ik heb er nog niks over gelezen.
Zit jij buiten met die hitte? Kijk uit want de straling is heftig, heb er zélf een brandblaar aan overgehouden in 21 graden half uurtje zon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 00:21 schreef spapaars het volgende:
Later maar even terugkijken, te mooi weer buiten om binnen te zitten.
Dat is het met Julia, die afspraken op zich zijn geen probleem, dat is het spel. Maar als ze zelf aan het andere eind van zo'n spel zit is de wereld te klein en blijft ze eeuwig verongelijkt mekkeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:07 schreef StephanL het volgende:
Dus Julia lult met andere bondjes wat ze eerder andere verbood![]()
Bij zusje lief, die heeft een serieuze zwembad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zit jij buiten met die hitte? Kijk uit want de straling is heftig, heb er zélf een brandblaar aan overgehouden in 21 graden half uurtje zon.
Wel goed voor de krokodillentranenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:06 schreef StephanL het volgende:
Te laat, te vroeg, het is ook nooit goed
Dan volg je niet de meerderheidquote:
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel goed voor de krokodillentranen
Denk het wel, heb ik ook vaakquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Loopt NLziet zoveel achter joh! Jullie hebben het over vragen die nog niet bij mijn zijn geweest
Tokkie dat ze isquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
Josh denkt ze stoer kan gaan doen met een afscheid
Ietwat zuurquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bizar afscheid, dit was compleet onnodig.
Eendenbandje is voor haar gemaaktquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:32 schreef greysbones het volgende:
Julia wederom met haar grote snater er tussen
Bah
Ik zei net daarvoor tegen mijn man dat Josh rustiger lijkt te worden en BAF komt ze hier mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ietwat zuur
Alsof ze hem zelf had gewild
klopt toch gewoon wat ze zegt, niet zo haten op Juliaquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:32 schreef greysbones het volgende:
Julia wederom met haar grote snater er tussen
Bah
Julie gaf d'r bek gewoon weer een duw.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:35 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
klopt toch gewoon wat ze zegt, niet zo haten op Julia
Arme Sayf die niet weet dat zijn bro en sis hem ook hebben willen wippen (als in wegstemmen)quote:
Die moet immer en altijd haar sneb overal tussen steken met haar gekwaakquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:35 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
klopt toch gewoon wat ze zegt, niet zo haten op Julia
Oh ja! Was ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die moet immer en altijd haar sneb overal tussen steken met haar gekwaak
Gelukkig nog maar een maand
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Arme Sayf die niet weet dat zijn bro en sis hem ook hebben willen wippen (als in wegstemmen)
en broquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:35 schreef greysbones het volgende:
Iemand die na elk woord man zegt
Can echt niet
Hij valt ook andere kant op, dus vlak zatquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb mijn twijfels met dat doorrollen.
Die zijn van Milaquote:
Karma-slippersquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn van Mila
Ik hoop dat Mila voet schimmel had
Of wratten
Of iets
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn van Mila
Ik hoop dat Mila voet schimmel had
Of wratten
Of iets
Als er een een labiele gek is, dan ben jij dat welquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Fabienne: Jij wou die slippers van me afpakken.
Die gozer is pas 21, ik weet niet hoelang zij al zijn vriendin is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Lekkere vriend ben je dan, wanneer de broer van je vriendin twee weken geleden overleden is en dan toch in die loods stappen.
Ik ook hoor maar dat kan snel tegenover Fabie. Wat een gedrocht is dat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
* KinKiJan slikt nog een keer, haalt diep adem en mompelt:
#TeamValentijne
Oeh... maar dat zal vast lief en aardig zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Anouk bij Shownieuws Diederik gaat iets vertellen.
Samequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
* KinKiJan slikt nog een keer, haalt diep adem en mompelt:
#TeamValentijne
Ik kreeg meer de indruk iets geheims, zal wel een huwelijk of zo zijn is mijn gok.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeh... maar dat zal vast lief en aardig zijn.
Nou dat zou wel heel raar zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kreeg meer de indruk iets geheims, zal wel een huwelijk of zo zijn is mijn gok.
Diederik is iig op de plek waar hij graag wil zijn, de spotlights.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over.
Vervelend arrogant ventje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Diederik is iig op de plek waar hij graag wil zijn, de spotlights.
Om mij hadden ze die gewoon mogen vervangen met degene die voor de poort stond en niet naar binnen mocht omdat die schijnheil zei te blijven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:51 schreef Aranessa het volgende:
Ja, had die Diederik nou echt niet 1 dagje eerder kunnen weggaan... 5 speler spellen is een leuke twist, maar nu is de balans er toch al weer een beetje uit.. en niet alleen die -100.
Zo werkt het helaas niet er zijn wel meer snel weggegaan en dat kost ze een aardig bedrag aan borg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Om mij hadden ze die gewoon mogen vervangen met degene die voor de poort stond en niet naar binnen mocht omdat die schijnheil zei te blijven.
Ja klopt regels zijn regels.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo werkt het helaas niet er zijn wel meer snel weggegaan en dat kost ze een aardig bedrag aan borg.
En 100 punten minder, je laat dus je bondje gewoon in de steek. Maar ik snap dit wel, hij krijgt wat kuddo's door deze actie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja klopt regels zijn regels.
Maar dit is een dag later de hele maand lopen ze dan met een man minder.
Ja idd, een naar mannetje is het.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
En 100 punten minder, je laat dus je bondje gewoon in de steek. Maar ik snap dit wel, hij krijgt wat kuddo's door deze actie.
Welnee Jos wilde Died niet en Fatima ook niet, Jos had haar afscheidsspeech zitten oefenen in de tuin. Toen Died aangaf dat hij geen behoefte had aan een rondje schijnheilig gedoe moest ze toch nog even haar dingetje zeggen en dat kwam compleet idioot over. Ze sloeg de plank finaal mis, en Diederik was degene die het in het begin heeft geflirt bij haar en Fatima.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat heeft Josh zichzelf lekker voor lul gezet. Dat je blij bent dat hij gaat, vier dat in je eentje, juich stiekem, whatever, maar die achterlijke trap na, was nergens voor nodig.
Hier komt haar ware aard naar boven, de sporter die niet tegen haar verlies kan, ze had Died zelf gewild en Fatima ook en dan komen er 2 valse feeksen naar boven.
En of je Roma nu wel of niet leuk vindt/ vond: Ze gaf aan dat de sfeer in de loods vreselijk was en dat je een kant moest kiezen, dus tegen D&A. De reden dat ze naar huis is gegaan, was vanwege de nare sfeer. Kan ik helemaal inkomen, vind het al een tijdje niet meer leuk om naar te kijken.
Diederik heeft eerst zijn pijlen gericht op Fatima en misschien was ze wel gecharmeerd maar heeft niet snel gehapt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:05 schreef LionHeart het volgende:
Fatima was eerst stiekem verliefd op Died, en nu kon ze lekker bitter Tokkie Josh opstoken. Josh heeft bij mij echt elke sympathie verloren met haar kleuterschoolgedrag.
En op de 3e WO tussen Fabululu en Vaal heb ik zitten wachten sinds ze er allebei inzitten. Ik hoop dat het episch wordt.
Het zou mij niet verbazen als zij, tussen al dat geweld, uiteindelijk wegglipt met de 60.000 in deze of een van de komende cyclussen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:19 schreef jooba het volgende:
Ik voorspel dat Anna Mae het heel goed gaat doen in de loods. Lekker bescheiden (voorlopig)
2 jaar zei hij gisteren. Als ik het goed begreep dan heeft zij vooral gezegd dat hij zijn kans moest nemen. Aan de ene kant is hij “pas” 21 en kijk je er misschien anders naar of het is gewoon een persoonlijk ding. Maar ik vraag me dan wel af wat is dan die kans. Puur het geld of met je kop op tv. Hij zal die broer ook al twee jaar kennen neem ik aan dus twee weken na het overlijden zo’n programma in gaan zou ik persoonlijk niet doen, dan is hij er dadelijk misschien maanden niet bij in het proces. Maar goed, ik vond m al wat bijzonder met dat aangemeten accent , bro dit bro dat en zo met je handje omhoog met het v-teken naar binnen komen lopen. Weet niet wat ik er precies van moet denken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gozer is pas 21, ik weet niet hoelang zij al zijn vriendin is.
Ok 2 jaar is best wel lang ja (zeker op die leeftijd). Maar misschien kunnen ze dat geld juist wel goed gebruiken dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:39 schreef schetterklep het volgende:
[..]
2 jaar zei hij gisteren. Als ik het goed begreep dan heeft zij vooral gezegd dat hij zijn kans moest nemen. Aan de ene kant is hij “pas” 21 en kijk je er misschien anders naar of het is gewoon een persoonlijk ding. Maar ik vraag me dan wel af wat is dan die kans. Puur het geld of met je kop op tv. Hij zal die broer ook al twee jaar kennen neem ik aan dus twee weken na het overlijden zo’n programma in gaan zou ik persoonlijk niet doen, dan is hij er dadelijk misschien maanden niet bij in het proces. Maar goed, ik vond m al wat bijzonder met dat aangemeten accent , bro dit bro dat en zo met je handje omhoog met het v-teken naar binnen komen lopen. Weet niet wat ik er precies van moet denken.
AAh jij hebt met Josh en Fatima gesproken? Fatima zat zich helemaal aan hem te verlekkeren toen hij net in de loods was en aan het sporten was. En idd heeft hij met de dames geflirt, wil niet zeggen dat je er wat mee wilt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee Jos wilde Died niet en Fatima ook niet, Jos had haar afscheidsspeech zitten oefenen in de tuin. Toen Died aangaf dat hij geen behoefte had aan een rondje schijnheilig gedoe moest ze toch nog even haar dingetje zeggen en dat kwam compleet idioot over. Ze sloeg de plank finaal mis, en Diederik was degene die het in het begin heeft geflirt bij haar en Fatima.
Met Joshlyn wel een beetje de waarheid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 01:49 schreef dbgfan het volgende:
Dat moment van Joshlyn tegen Diederik gaat wel de boeken in als een van de meest verschrikkelijke momenten van de bondgenoten. Wat ongelooflijk misplaatst was dat zeg. En Julia kan haar goede Julia act echt niet meer volhouden. Dat bleek de afgelopen dagen wel. Ze is weer helemaal terug op haar oude niveau.
En die defensie guy is net een bredere versie van Bo van Chelsea. Lijkt er wel wat op.
Verder belachelijk dat tijdens dat A of B spel mensen afvielen die iets te vroeg stapten. Echt totale onzin. Te laat stappen kan ik begrijpen dat dat niet mag, maar te vroeg heeft geen enkel voordeel ofzo.
Fat het de eerste week een teiltje nodig als ze died zag en ook Josh had wel even bij died willen liggenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:05 schreef LionHeart het volgende:
Fatima was eerst stiekem verliefd op Died, en nu kon ze lekker bitter Tokkie Josh opstoken. Josh heeft bij mij echt elke sympathie verloren met haar kleuterschoolgedrag.
En op de 3e WO tussen Fabululu en Vaal heb ik zitten wachten sinds ze er allebei inzitten. Ik hoop dat het episch wordt.
Dat kreng zit er alleen maar in om te zieken en mooi te lopen wezen. Ze doet verder helemaal niets in dit programma en haar gezicht staat meestal op storm! Nu al het plan om de mannen in haar eigen bondje een loer te draaien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als er een een labiele gek is, dan ben jij dat wel
Terwijl ze zelf compleet geschift is.
Hij wilde wachten op nieuwe kandidates en zag zijn type er niet bij zitten dus dan alsnog maar naar huis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:51 schreef Aranessa het volgende:
Ja, had die Diederik nou echt niet 1 dagje eerder kunnen weggaan... 5 speler spellen is een leuke twist, maar nu is de balans er toch al weer een beetje uit.. en niet alleen die -100.
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Om mij hadden ze die gewoon mogen vervangen met degene die voor de poort stond en niet naar binnen mocht omdat die schijnheil zei te blijven.
Moest wel even lachen om het verschil in lengte toen ze naast Can stond.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:19 schreef jooba het volgende:
Ik voorspel dat Anna Mae het heel goed gaat doen in de loods. Lekker bescheiden (voorlopig)
Ik hoop dat voorlopig het hele anouk/diederik verhaal wel even klaar is, hebben zegje gedaan op shownieuws etc, nu verder met cyclus 32, net 6 nieuwe bewoners , en dan nog Julia's laatste maand, en nog een paar zijn bezig met hun 3e maand.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:31 schreef Giggio het volgende:
Wat men er ook van vindt hoop dat Died en Nouk een lang gelukkig stel samen gaan worden - gun geen van de toxic-girls (incl sissy Delano) niet een "Zie je wel".
Rare, nare en vervelende groep momenteel in de loods - snel doorspoelen naar cyclus #33 en hopen dat het beter en leuker wordt anders ben ik bang dat ik ga afhaken.
Alle toxic en bijna alle irritante mensen zijn er net uit juist.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 12:31 schreef Giggio het volgende:
JC over Toxic gesproken: Joshlyn je overtreft hierin zelfs een Julia en Fabiënnewees er trots op hoe jij je voor schut zet op TV.
Wat men er ook van vindt hoop dat Died en Nouk een lang gelukkig stel samen gaan worden - gun geen van de toxic-girls (incl sissy Delano) niet een "Zie je wel".
Rare, nare en vervelende groep momenteel in de loods - snel doorspoelen naar cyclus #33 en hopen dat het beter en leuker wordt anders ben ik bang dat ik ga afhaken.
FEBO: misschien eens het casting-team refreshen
Het is maar een spelletje hè? Niet te veel van aantrekken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 01:10 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk dat afscheid van Diederik waarbij hij voor de bühne van repliek werd gegeven door Joshllyn.
?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 15:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hè? Niet te veel van aantrekken.
De finale zal gewoon door één bondje gespeeld worden, Mark zegt dat de "eend" sowieso de finale speelt, dus ze zullen waarschijnlijk het bondje gezamenlijk laten beslissen dat één iemand de finale niet mag spelen. De rol van eend kan gedurende cyclus overgenomen/gewonnen worden door een battle tussen de bondgenoten van het desbetreffende bondje of misschien dat de eenden onderling strijden om dan wel te wisselen van bondje of in hun bondje mogen blijven mogen ze daar voor kiezen (de uitleg staat mij niet meer helemaal bij, maar heb ook geen zin om het te kijken)quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:37 schreef Aranessa het volgende:
[..]
En voor cyclus 32, ben benieuwd of er een finale met 5-6 personen komt (bondje + mogelijk een eend van ander bondje), maar dat is nu nog 4-5 weken verderop ergens mid-eind september.
dat is dan een verschil van mening en ik respecteer de jouwequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 15:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Alle toxic en bijna alle irritante mensen zijn er net uit juist.![]()
Je gunt mensen geen "zie je wel"? Dan heb je al de verkeerde instelling. Want dan geloof je dat zij gelijk hebben. Want als je geloofde in d e relatie van Feeks en Duivel dan hoefde je je daar geen zorgen om te maken.
En kennelijk kan je er niet tegen als anderen gelijk hadden. Als blijkt dat ze gelijk hadden dan was al hun kritiek toch gewoon terecht? Waarom heb je dan alsnog problemen met hun mening? Zij zagen de waarheid lang voordat jij het zag.
Ik neem dat als een erkenning van jouw ongelijk. Laten we het daar inderdaad bij laten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
dat is dan een verschil van mening en ik respecteer de jouwe
ga hier verder ook niet over in discussie
Verkeerde aanname hoor. Fabululu heeft een compleet vat toxic waste gedronken. Haar is niet voor niets blauw. Kijkt altijd geërgerd, en ergert zich aan elk gedrag wat ze voornamelijk zelf vertoont. Meest verschrikkelijke bewoner ooit. Die vinger moeten ze afhakken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik neem dat als een erkenning van jouw ongelijk. Laten we het daar inderdaad bij laten.
Dat is nog lang niet klaar hoor, op Tiktok en Instagram is het 1 en al drama.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:37 schreef Aranessa het volgende:
[..]
Ik hoop dat voorlopig het hele anouk/diederik verhaal wel even klaar is, hebben zegje gedaan op shownieuws etc, nu verder met cyclus 32, net 6 nieuwe bewoners , en dan nog Julia's laatste maand, en nog een paar zijn bezig met hun 3e maand.
Ze noemden ook de plot twist met de Vreemde Eenden, iets van de Zomer, dus vraag me af of ze in cyclus 33/34 terug naar 16 gaan, maar het kan nu alle kanten op, tent is weg, maar toch 20 in de loods.
En voor cyclus 32, ben benieuwd of er een finale met 5-6 personen komt (bondje + mogelijk een eend van ander bondje), maar dat is nu nog 4-5 weken verderop ergens mid-eind september.
Mercedes en Salar uit mekaar en kennelijk mede dankzij Diederik die haar toen bespeelde.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is nog lang niet klaar hoor, op Tiktok en Instagram is het 1 en al drama.
Ook vanuit de (ex)bondgenoten zelf.
Deel eens wat accounts ik wil dat ook wel eens lezen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is nog lang niet klaar hoor, op Tiktok en Instagram is het 1 en al drama.
Ook vanuit de (ex)bondgenoten zelf.
Vooral gedoe rond Mercedes, Salar en Diederikquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:52 schreef Soury het volgende:
Deel eens wat accounts ik wil dat ook wel eens lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 16 augustus 2026 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vooral gedoe rond Mercedes, Salar en Diederik
JesusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd fijn dat mensen hun vuile was op instagram hangen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zo staan ze wel weer in de belangstellingquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
JesusEn altijd fijn dat mensen hun vuile was op instagram hangen
Love bombing geloof ik gelijk. Diederik heeft een aantal dingen gezegd voordat hij die loods in ging "Ik ga tv maken, en ik ga iemand hoe dan ook neuken" Dat laatste ontkennen Anouk en Died trouwens.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef -Spring het volgende:
Diederik heeft volgens haar gedreigd om hun WhatsApp-gesprekken online te gooien. En ze waarschuwt Anouk nog even.
[ afbeelding ]
Ik ga niet volgenquote:Op zondag 16 augustus 2026 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo staan ze wel weer in de belangstelling
Ja, love bomben zie ik m ook zo doen iddquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Love bombing geloof ik gelijk. Diederik heeft een aantal dingen gezegd voordat hij die loods in ging "Ik ga tv maken, en ik ga iemand hoe dan ook neuken" Dat laatste ontkennen Anouk en Died trouwens.
Zoveel leugens want Mercedes heeft dus Salar ook een tijdje aan het lijntje gehouden terwijl ze er al klaar mee was.
Alles voor de fame die gasten.
Nou we waren er getuigen van en Mercedes heeft het ook ondergaanquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:30 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ja, love bomben zie ik m ook zo doen idd
Ja en ook veel info uit de Mc Donald's Nick yt's met oud bewoners. We zien ook maar een fractie van wat er daar afspeelt. Mila werd ook wel erg negatief in beeld gebracht terwijl dat best meeviel, ze was daar best ok volgens die lui.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:06 schreef KinKiJan het volgende:
Zolang die oud bewoners zo bezig blijven, is er geen aflevering nodig in het weekend
Al vind ik de informatie van oudbewoners over dingen die niet uitgezonden zijn veel interessanter dan die 'na-de-loods-drama'.
Ze komen overal voorbij en wat gaan Anouk en Diederik goed op de aandacht. Ze genieten ervan. Passen goed bij elkaar vind ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:37 schreef Aranessa het volgende:
[..]
Ik hoop dat voorlopig het hele anouk/diederik verhaal wel even klaar is, hebben zegje gedaan op shownieuws etc, nu verder met cyclus 32, net 6 nieuwe bewoners , en dan nog Julia's laatste maand, en nog een paar zijn bezig met hun 3e maand.
Ze noemden ook de plot twist met de Vreemde Eenden, iets van de Zomer, dus vraag me af of ze in cyclus 33/34 terug naar 16 gaan, maar het kan nu alle kanten op, tent is weg, maar toch 20 in de loods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |