abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 12:31:50 #276
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_221577012
JC over Toxic gesproken: Joshlyn je overtreft hierin zelfs een Julia en Fabiënne ^O^ wees er trots op hoe jij je voor schut zet op TV.

Wat men er ook van vindt hoop dat Died en Nouk een lang gelukkig stel samen gaan worden - gun geen van de toxic-girls (incl sissy Delano) niet een "Zie je wel".

Rare, nare en vervelende groep momenteel in de loods - snel doorspoelen naar cyclus #33 en hopen dat het beter en leuker wordt anders ben ik bang dat ik ga afhaken.

FEBO: misschien eens het casting-team refreshen ^O^
... en huiver mee
pi_221578178
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 12:31 schreef Giggio het volgende:

Wat men er ook van vindt hoop dat Died en Nouk een lang gelukkig stel samen gaan worden - gun geen van de toxic-girls (incl sissy Delano) niet een "Zie je wel".

Rare, nare en vervelende groep momenteel in de loods - snel doorspoelen naar cyclus #33 en hopen dat het beter en leuker wordt anders ben ik bang dat ik ga afhaken.
Ik hoop dat voorlopig het hele anouk/diederik verhaal wel even klaar is, hebben zegje gedaan op shownieuws etc, nu verder met cyclus 32, net 6 nieuwe bewoners , en dan nog Julia's laatste maand, en nog een paar zijn bezig met hun 3e maand.

Ze noemden ook de plot twist met de Vreemde Eenden, iets van de Zomer, dus vraag me af of ze in cyclus 33/34 terug naar 16 gaan, maar het kan nu alle kanten op, tent is weg, maar toch 20 in de loods.

En voor cyclus 32, ben benieuwd of er een finale met 5-6 personen komt (bondje + mogelijk een eend van ander bondje), maar dat is nu nog 4-5 weken verderop ergens mid-eind september.
pi_221578393
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 12:31 schreef Giggio het volgende:
JC over Toxic gesproken: Joshlyn je overtreft hierin zelfs een Julia en Fabiënne ^O^ wees er trots op hoe jij je voor schut zet op TV.

FEBO: misschien eens het casting-team refreshen ^O^
Alle toxic en bijna alle irritante mensen zijn er net uit juist. :D

Je gunt mensen geen "zie je wel"? Dan heb je al de verkeerde instelling. Want dan geloof je dat zij gelijk hebben. Want als je geloofde in d e relatie van Feeks en Duivel dan hoefde je je daar geen zorgen om te maken.

En kennelijk kan je er niet tegen als anderen gelijk hadden. Als blijkt dat ze gelijk hadden dan was al hun kritiek toch gewoon terecht? Waarom heb je dan alsnog problemen met hun mening? Zij zagen de waarheid lang voordat jij het zag.
Hotapnyc
pi_221578398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 01:10 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk dat afscheid van Diederik waarbij hij voor de bühne van repliek werd gegeven door Joshllyn.
Het is maar een spelletje hè? Niet te veel van aantrekken.
Hotapnyc
pi_221579691
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 15:37 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Het is maar een spelletje hè? Niet te veel van aantrekken.
?
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 18:32:00 #281
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221579724
Vandaag even niet :z
pi_221580640
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 14:37 schreef Aranessa het volgende:

[..]

En voor cyclus 32, ben benieuwd of er een finale met 5-6 personen komt (bondje + mogelijk een eend van ander bondje), maar dat is nu nog 4-5 weken verderop ergens mid-eind september.
De finale zal gewoon door één bondje gespeeld worden, Mark zegt dat de "eend" sowieso de finale speelt, dus ze zullen waarschijnlijk het bondje gezamenlijk laten beslissen dat één iemand de finale niet mag spelen. De rol van eend kan gedurende cyclus overgenomen/gewonnen worden door een battle tussen de bondgenoten van het desbetreffende bondje of misschien dat de eenden onderling strijden om dan wel te wisselen van bondje of in hun bondje mogen blijven mogen ze daar voor kiezen (de uitleg staat mij niet meer helemaal bij, maar heb ook geen zin om het te kijken)
  zondag 16 augustus 2026 @ 11:56:44 #283
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_221584452
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 15:35 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Alle toxic en bijna alle irritante mensen zijn er net uit juist. :D

Je gunt mensen geen "zie je wel"? Dan heb je al de verkeerde instelling. Want dan geloof je dat zij gelijk hebben. Want als je geloofde in d e relatie van Feeks en Duivel dan hoefde je je daar geen zorgen om te maken.

En kennelijk kan je er niet tegen als anderen gelijk hadden. Als blijkt dat ze gelijk hadden dan was al hun kritiek toch gewoon terecht? Waarom heb je dan alsnog problemen met hun mening? Zij zagen de waarheid lang voordat jij het zag.
dat is dan een verschil van mening en ik respecteer de jouwe
ga hier verder ook niet over in discussie
... en huiver mee
pi_221586590
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 11:56 schreef Giggio het volgende:

[..]
dat is dan een verschil van mening en ik respecteer de jouwe
ga hier verder ook niet over in discussie
Ik neem dat als een erkenning van jouw ongelijk. Laten we het daar inderdaad bij laten. ^O^
Hotapnyc
pi_221586750
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 15:47 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik neem dat als een erkenning van jouw ongelijk. Laten we het daar inderdaad bij laten. ^O^
Verkeerde aanname hoor. Fabululu heeft een compleet vat toxic waste gedronken. Haar is niet voor niets blauw. Kijkt altijd geërgerd, en ergert zich aan elk gedrag wat ze voornamelijk zelf vertoont. Meest verschrikkelijke bewoner ooit. Die vinger moeten ze afhakken.
pi_221587566
quote:

[..]
Ik hoop dat voorlopig het hele anouk/diederik verhaal wel even klaar is, hebben zegje gedaan op shownieuws etc, nu verder met cyclus 32, net 6 nieuwe bewoners , en dan nog Julia's laatste maand, en nog een paar zijn bezig met hun 3e maand.

Ze noemden ook de plot twist met de Vreemde Eenden, iets van de Zomer, dus vraag me af of ze in cyclus 33/34 terug naar 16 gaan, maar het kan nu alle kanten op, tent is weg, maar toch 20 in de loods.

Dat is nog lang niet klaar hoor, op Tiktok en Instagram is het 1 en al drama.

Ook vanuit de (ex)bondgenoten zelf.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221588337
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 17:59 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Mercedes en Salar uit mekaar en kennelijk mede dankzij Diederik die haar toen bespeelde. :D
Hotapnyc
pi_221588401
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 17:59 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Deel eens wat accounts ik wil dat ook wel eens lezen.

Hier een interview met El-che, niet zo heel boeiend. Maar voor de script/acteur/door de FEBO opgelegd roepers misschien wel interessant minuutje (17.40 tot 18.15)
Bekijk deze YouTube-video
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221588663
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 19:52 schreef Soury het volgende:
Deel eens wat accounts ik wil dat ook wel eens lezen.
Vooral gedoe rond Mercedes, Salar en Diederik :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221588708
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 20:25 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Vooral gedoe rond Mercedes, Salar en Diederik :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jesus _O- En altijd fijn dat mensen hun vuile was op instagram hangen :P
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221588807
quote:
11s.gif Op zondag 16 augustus 2026 20:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Jesus _O- En altijd fijn dat mensen hun vuile was op instagram hangen :P
Zo staan ze wel weer in de belangstelling :')
pi_221588884
Diederik heeft volgens haar gedreigd om hun WhatsApp-gesprekken online te gooien. En ze waarschuwt Anouk nog even.

pi_221588981
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef -Spring het volgende:
Diederik heeft volgens haar gedreigd om hun WhatsApp-gesprekken online te gooien. En ze waarschuwt Anouk nog even.

[ afbeelding ]
Love bombing geloof ik gelijk. Diederik heeft een aantal dingen gezegd voordat hij die loods in ging "Ik ga tv maken, en ik ga iemand hoe dan ook neuken" Dat laatste ontkennen Anouk en Died trouwens.
Zoveel leugens want Mercedes heeft dus Salar ook een tijdje aan het lijntje gehouden terwijl ze er al klaar mee was.
Alles voor de fame die gasten.
  zondag 16 augustus 2026 @ 21:19:44 #294
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221589028
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 20:50 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zo staan ze wel weer in de belangstelling :')
Ik ga niet volgen :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_221589115
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Love bombing geloof ik gelijk. Diederik heeft een aantal dingen gezegd voordat hij die loods in ging "Ik ga tv maken, en ik ga iemand hoe dan ook neuken" Dat laatste ontkennen Anouk en Died trouwens.
Zoveel leugens want Mercedes heeft dus Salar ook een tijdje aan het lijntje gehouden terwijl ze er al klaar mee was.
Alles voor de fame die gasten.
Ja, love bomben zie ik m ook zo doen idd
pi_221589265
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2026 21:30 schreef -Spring het volgende:

[..]
Ja, love bomben zie ik m ook zo doen idd
Nou we waren er getuigen van en Mercedes heeft het ook ondergaan *;
pi_221589469
Zolang die oud bewoners zo bezig blijven, is er geen aflevering nodig in het weekend :')

Al vind ik de informatie van oudbewoners over dingen die niet uitgezonden zijn veel interessanter dan die 'na-de-loods-drama'.
pi_221589585
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 22:06 schreef KinKiJan het volgende:
Zolang die oud bewoners zo bezig blijven, is er geen aflevering nodig in het weekend :')

Al vind ik de informatie van oudbewoners over dingen die niet uitgezonden zijn veel interessanter dan die 'na-de-loods-drama'.
Ja en ook veel info uit de Mc Donald's Nick yt's met oud bewoners. We zien ook maar een fractie van wat er daar afspeelt. Mila werd ook wel erg negatief in beeld gebracht terwijl dat best meeviel, ze was daar best ok volgens die lui.
Mila mocht ook blijven, maar besloot zelf te gaan. Simone is heel erg lastig met eten en maakte een probleem dat Mila pure chocola 80% had gekocht ipv 90%. Dan kan je je voorstellen dat Mila op een gegeven moment denkt "Fuck you met die vega shit" Maar wij zien een Mila die expres vlees door het eten doet. :Y)
pi_221590255
Programma gaat gewoon leuker en beter worden met streams waarbij je veel meer ziet en je beter je eigen conclusies kunt trekken in plaats van dat de FEBO dat voor je doet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221590318
quote:

[..]

Ze komen overal voorbij en wat gaan Anouk en Diederik goed op de aandacht. Ze genieten ervan. Passen goed bij elkaar vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')