quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn van Mila
Ik hoop dat Mila voet schimmel had
Of wratten
Of iets
Als er een een labiele gek is, dan ben jij dat welquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:10 schreef Deisyy het volgende:
Fabienne: Jij wou die slippers van me afpakken.
Die gozer is pas 21, ik weet niet hoelang zij al zijn vriendin is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Lekkere vriend ben je dan, wanneer de broer van je vriendin twee weken geleden overleden is en dan toch in die loods stappen.
Ik ook hoor maar dat kan snel tegenover Fabie. Wat een gedrocht is dat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
* KinKiJan slikt nog een keer, haalt diep adem en mompelt:
#TeamValentijne
Oeh... maar dat zal vast lief en aardig zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Anouk bij Shownieuws Diederik gaat iets vertellen.
Samequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:12 schreef KinKiJan het volgende:
* KinKiJan slikt nog een keer, haalt diep adem en mompelt:
#TeamValentijne
Ik kreeg meer de indruk iets geheims, zal wel een huwelijk of zo zijn is mijn gok.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeh... maar dat zal vast lief en aardig zijn.
Nou dat zou wel heel raar zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kreeg meer de indruk iets geheims, zal wel een huwelijk of zo zijn is mijn gok.
Diederik is iig op de plek waar hij graag wil zijn, de spotlights.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over.
Vervelend arrogant ventje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Diederik is iig op de plek waar hij graag wil zijn, de spotlights.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |