abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221573620
Ja, had die Diederik nou echt niet 1 dagje eerder kunnen weggaan... 5 speler spellen is een leuke twist, maar nu is de balans er toch al weer een beetje uit.. en niet alleen die -100.
pi_221573652
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 21:51 schreef Aranessa het volgende:
Ja, had die Diederik nou echt niet 1 dagje eerder kunnen weggaan... 5 speler spellen is een leuke twist, maar nu is de balans er toch al weer een beetje uit.. en niet alleen die -100.
Om mij hadden ze die gewoon mogen vervangen met degene die voor de poort stond en niet naar binnen mocht omdat die schijnheil zei te blijven.
pi_221573681
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 21:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Om mij hadden ze die gewoon mogen vervangen met degene die voor de poort stond en niet naar binnen mocht omdat die schijnheil zei te blijven.
Zo werkt het helaas niet er zijn wel meer snel weggegaan en dat kost ze een aardig bedrag aan borg.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221573690
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Zo werkt het helaas niet er zijn wel meer snel weggegaan en dat kost ze een aardig bedrag aan borg.
Ja klopt regels zijn regels.
Maar dit is een dag later de hele maand lopen ze dan met een man minder.
pi_221573701
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ja klopt regels zijn regels.
Maar dit is een dag later de hele maand lopen ze dan met een man minder.
En 100 punten minder, je laat dus je bondje gewoon in de steek. Maar ik snap dit wel, hij krijgt wat kuddo's door deze actie.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221573716
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:04 schreef Soury het volgende:

[..]
En 100 punten minder, je laat dus je bondje gewoon in de steek. Maar ik snap dit wel, hij krijgt wat kuddo's door deze actie.
Ja idd, een naar mannetje is het.
pi_221573794
Ik voorspel dat Anna Mae het heel goed gaat doen in de loods. Lekker bescheiden (voorlopig)
pi_221573860
Wat heeft Josh zichzelf lekker voor lul gezet. Dat je blij bent dat hij gaat, vier dat in je eentje, juich stiekem, whatever, maar die achterlijke trap na, was nergens voor nodig.
Hier komt haar ware aard naar boven, de sporter die niet tegen haar verlies kan, ze had Died zelf gewild en Fatima ook en dan komen er 2 valse feeksen naar boven.

En of je Roma nu wel of niet leuk vindt/ vond: Ze gaf aan dat de sfeer in de loods vreselijk was en dat je een kant moest kiezen, dus tegen D&A. De reden dat ze naar huis is gegaan, was vanwege de nare sfeer. Kan ik helemaal inkomen, vind het al een tijdje niet meer leuk om naar te kijken.
if it's meant to be, it will be
pi_221573929
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat heeft Josh zichzelf lekker voor lul gezet. Dat je blij bent dat hij gaat, vier dat in je eentje, juich stiekem, whatever, maar die achterlijke trap na, was nergens voor nodig.
Hier komt haar ware aard naar boven, de sporter die niet tegen haar verlies kan, ze had Died zelf gewild en Fatima ook en dan komen er 2 valse feeksen naar boven.

En of je Roma nu wel of niet leuk vindt/ vond: Ze gaf aan dat de sfeer in de loods vreselijk was en dat je een kant moest kiezen, dus tegen D&A. De reden dat ze naar huis is gegaan, was vanwege de nare sfeer. Kan ik helemaal inkomen, vind het al een tijdje niet meer leuk om naar te kijken.
Welnee Jos wilde Died niet en Fatima ook niet, Jos had haar afscheidsspeech zitten oefenen in de tuin. Toen Died aangaf dat hij geen behoefte had aan een rondje schijnheilig gedoe moest ze toch nog even haar dingetje zeggen en dat kwam compleet idioot over. Ze sloeg de plank finaal mis, en Diederik was degene die het in het begin heeft geflirt bij haar en Fatima.
pi_221574261
Fatima was eerst stiekem verliefd op Died, en nu kon ze lekker bitter Tokkie Josh opstoken. Josh heeft bij mij echt elke sympathie verloren met haar kleuterschoolgedrag.

En op de 3e WO tussen Fabululu en Vaal heb ik zitten wachten sinds ze er allebei inzitten. Ik hoop dat het episch wordt.
pi_221574418
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 23:05 schreef LionHeart het volgende:
Fatima was eerst stiekem verliefd op Died, en nu kon ze lekker bitter Tokkie Josh opstoken. Josh heeft bij mij echt elke sympathie verloren met haar kleuterschoolgedrag.

En op de 3e WO tussen Fabululu en Vaal heb ik zitten wachten sinds ze er allebei inzitten. Ik hoop dat het episch wordt.
Diederik heeft eerst zijn pijlen gericht op Fatima en misschien was ze wel gecharmeerd maar heeft niet snel gehapt.
Hier vertellen een paar ex bewoners ook hoe het ging. En die waren erbij
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 23:37:42 #262
443793 MacDeMarco
Peace sells, who's buying
pi_221574513
Meester Dilano die kiest voor olifantentranen i.p.v. krokodillentranen.
Milan die in de horeca werkt en niet weet dat het waterpeil in een glas gelijk blijft als ijsblokjes smelten.

WTF?

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:19 schreef jooba het volgende:
Ik voorspel dat Anna Mae het heel goed gaat doen in de loods. Lekker bescheiden (voorlopig)
Het zou mij niet verbazen als zij, tussen al dat geweld, uiteindelijk wegglipt met de 60.000 in deze of een van de komende cyclussen.
All those angels with their wings glued on.
pi_221574526
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 21:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Die gozer is pas 21, ik weet niet hoelang zij al zijn vriendin is.
2 jaar zei hij gisteren. Als ik het goed begreep dan heeft zij vooral gezegd dat hij zijn kans moest nemen. Aan de ene kant is hij “pas” 21 en kijk je er misschien anders naar of het is gewoon een persoonlijk ding. Maar ik vraag me dan wel af wat is dan die kans. Puur het geld of met je kop op tv. Hij zal die broer ook al twee jaar kennen neem ik aan dus twee weken na het overlijden zo’n programma in gaan zou ik persoonlijk niet doen, dan is hij er dadelijk misschien maanden niet bij in het proces. Maar goed, ik vond m al wat bijzonder met dat aangemeten accent , bro dit bro dat en zo met je handje omhoog met het v-teken naar binnen komen lopen. Weet niet wat ik er precies van moet denken.
you tokkie to me?
pi_221574568
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 23:39 schreef schetterklep het volgende:

[..]
2 jaar zei hij gisteren. Als ik het goed begreep dan heeft zij vooral gezegd dat hij zijn kans moest nemen. Aan de ene kant is hij “pas” 21 en kijk je er misschien anders naar of het is gewoon een persoonlijk ding. Maar ik vraag me dan wel af wat is dan die kans. Puur het geld of met je kop op tv. Hij zal die broer ook al twee jaar kennen neem ik aan dus twee weken na het overlijden zo’n programma in gaan zou ik persoonlijk niet doen, dan is hij er dadelijk misschien maanden niet bij in het proces. Maar goed, ik vond m al wat bijzonder met dat aangemeten accent , bro dit bro dat en zo met je handje omhoog met het v-teken naar binnen komen lopen. Weet niet wat ik er precies van moet denken.
Ok 2 jaar is best wel lang ja (zeker op die leeftijd). Maar misschien kunnen ze dat geld juist wel goed gebruiken dan.
pi_221574796
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Welnee Jos wilde Died niet en Fatima ook niet, Jos had haar afscheidsspeech zitten oefenen in de tuin. Toen Died aangaf dat hij geen behoefte had aan een rondje schijnheilig gedoe moest ze toch nog even haar dingetje zeggen en dat kwam compleet idioot over. Ze sloeg de plank finaal mis, en Diederik was degene die het in het begin heeft geflirt bij haar en Fatima.
AAh jij hebt met Josh en Fatima gesproken? Fatima zat zich helemaal aan hem te verlekkeren toen hij net in de loods was en aan het sporten was. En idd heeft hij met de dames geflirt, wil niet zeggen dat je er wat mee wilt.

Ik heb gezien dat sneue Josh haar speech aan het oefenen was. Fatima had ook nog wat willen zeggen, maar durfde ze waarschijnlijk toch niet. Gelukkig nog enkele mensen met fatsoen in de loods, die Josh er op hebben aangesproken.

En nu weer over tot de orde van de dag, ze zijn weg. Iedereen blij
if it's meant to be, it will be
pi_221574892
Vreselijk dat afscheid van Diederik waarbij hij voor de bühne van repliek werd gegeven door Joshllyn. Dat was er een uit het rijtje ‘ Goed verhaal, lekker kort maar doe ik niets mee’. Die Sayf ook weer zo overdreven in zijn bewoordingen. Gekke dominee. Nee de meangirls gaan een lastige maand krijgen nu Diederik vertrokken is. nu gaan ze elkaar het leven zuur maken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221574951
Dat moment van Joshlyn tegen Diederik gaat wel de boeken in als een van de meest verschrikkelijke momenten van de bondgenoten. Wat ongelooflijk misplaatst was dat zeg. En Julia kan haar goede Julia act echt niet meer volhouden. Dat bleek de afgelopen dagen wel. Ze is weer helemaal terug op haar oude niveau.
En die defensie guy is net een bredere versie van Bo van Chelsea. Lijkt er wel wat op.

Verder belachelijk dat tijdens dat A of B spel mensen afvielen die iets te vroeg stapten. Echt totale onzin. Te laat stappen kan ik begrijpen dat dat niet mag, maar te vroeg heeft geen enkel voordeel ofzo.
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 02:05:27 #268
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221574977
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 01:49 schreef dbgfan het volgende:
Dat moment van Joshlyn tegen Diederik gaat wel de boeken in als een van de meest verschrikkelijke momenten van de bondgenoten. Wat ongelooflijk misplaatst was dat zeg. En Julia kan haar goede Julia act echt niet meer volhouden. Dat bleek de afgelopen dagen wel. Ze is weer helemaal terug op haar oude niveau.
En die defensie guy is net een bredere versie van Bo van Chelsea. Lijkt er wel wat op.

Verder belachelijk dat tijdens dat A of B spel mensen afvielen die iets te vroeg stapten. Echt totale onzin. Te laat stappen kan ik begrijpen dat dat niet mag, maar te vroeg heeft geen enkel voordeel ofzo.
Met Joshlyn wel een beetje de waarheid.
Died is/was een hele nare gluiperige manipulator.
pi_221574990
Ik merk trouwens dat ik voor het eerst in 3 jaar tijd geen favoriet meer heb onder de deelnemers. En ook geen favoriet bondje. Dat is best wel dodelijk merk ik, want de uitslag van de spellen kunnen me daardoor weinig schelen. Dat aziatische meisje lijkt me wel heel aardig, maar die zit helaas in een verkeerd bondje met twee toxic (om dat woord maar eens te gebruiken) dames. Hopelijk gaat er voor mij nog een echte favoriet komen onder de nieuwelingen.
pi_221575464
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 23:05 schreef LionHeart het volgende:

Fat het de eerste week een teiltje nodig als ze died zag en ook Josh had wel even bij died willen liggen
Vandaar het venijn
Niks met gelul over een ander.. want dat doen ze allemaal daar .. stuk voor stuk
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221575468
498.000 kijkers keken gisteravond naar de lineaire aflevering. Wederom weer de altijd lastige vrijdag, traditie getrouw.

Dag Top 25 nr. 12
Allemaal cabaretteketet!
pi_221576249
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 21:11 schreef Marrije het volgende:

[..]
Als er een een labiele gek is, dan ben jij dat wel

Terwijl ze zelf compleet geschift is.
Dat kreng zit er alleen maar in om te zieken en mooi te lopen wezen. Ze doet verder helemaal niets in dit programma en haar gezicht staat meestal op storm! Nu al het plan om de mannen in haar eigen bondje een loer te draaien. :Y
pi_221576267
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 21:51 schreef Aranessa het volgende:
Hij wilde wachten op nieuwe kandidates en zag zijn type er niet bij zitten dus dan alsnog maar naar huis. :s)
pi_221576270
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 21:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Helemaal eens. ^O^
pi_221576284
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:19 schreef jooba het volgende:
Moest wel even lachen om het verschil in lengte toen ze naast Can stond. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')