abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221565883
Fijne avond :W
pi_221566854
Mssn gaat Died wel extra een dag nadat de bondjes gemaakt zijn weg. Valentijne en Wes terugpakken voor hun grote bek en geroddel. Sneu voor Sayf en Bregje, maar daar komen ze wel overheen. Heel slim bondje, ze wilden Died alleen omdat hij veel kennis heeft. Succes *O* (karma)
if it's meant to be, it will be
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 00:21:15 #103
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221567229
Later maar even terugkijken, te mooi weer buiten om binnen te zitten.
pi_221567262
Bregje leek niet echt blij met haar bondje. Maar dat snap ik ook wel. Diederik, Valentijne, Wesley en Sayf zou ik alle vier niet mee in een bondje willen zitten. Al valt Sayf nog wel mee.

Maar Diederik vertrekt alweer kennelijk. Mooi. Hoef ik eindelijk geen delen meer te skippen die over hem en Anouk gaan. Maar het laat wel weer zien hoe onbetrouwbaar en egoïstisch hij is. Maar misschien was dit wel het plan, om zijn team in de min te trappen. :')

Jordy is ook een vieze egoïst. Die heeft de vorige maand al de groep gedwongen om -200 te pakken en om bezoek te krijgen. En nou eist ie weer de verrassing op ondanks dat het al aan Ricardo was gegund. Met zijn "ik heb alles weggegeven vorige maand". Ja, punten van je bondje, ja. }:|
Hotapnyc
pi_221567278
Bondjes van 5 dus. Mag wel zo blijven. Hoe meer deelnemers hoe meer heibel. Wel jammer dat er geen oudere deelnemers tussen zitten deze keer. Beetje eenzijdig allemaal nu. Kimberley lijkt me voor nu wel ok-ish. De rest zullen we moeten afwachten.
Diederik achter Noukie aan stond in de sterren geschreven. Jammer dat zijn bondje nu de klos is. Jammer dat er niet gelijk vervanging is. Had makkelijk gekund.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221567326
Nou, beetje saaie aflevering. Meest opvallende was dat de regie zomaar Simone topless van de zijkant liet zien vlak voor het einde. Zal dat een foutje zijn geweest? Geen idee. Diederik dus toch naar huis. Dan zijn de gevoelens waarschijnlijk toch wel echt. Hopelijk gaat het goed. Na zoveel online haat richting die twee gun ik het beide wel. De nieuwe dames lijken me wel leuk. De nieuwe mannen weet ik nog niet. Komen een beetje macho over.
De 'vreemde eenden' twist is mij nog niet helemaal duidelijk. Maakt iedereen die op het eind een vreemde eend is nog kans op de finale door een onderling spel met de andere eenden ofzo? We gaan het wel zien.
pi_221567330
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 10:56 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Dat is dan ook de bedoeling. Spoilers horen in het spoilertopic thuis en niet hier. Ook geen kleine hints of persoonlijke reacties op de spoilers.

Nogal wiedes.
Toch kun je als je de uitslag al weet makkelijk onbewust een foutje maken. Of iets schrijven waaruit anderen die weten dat jij de uitslag al weet kunnen afleiden wie er gaat winnen. Maar hopelijk gebeurt dat niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
Wat lullen ze nou over de tent, die werd al afgebroken.
De bedden waren ook al naar de slaapkamers gesleept. Alsof ze die dan weer gaan terug slepen naar de tent :D

[ Bericht 15% gewijzigd door dbgfan op 14-08-2026 02:25:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')