Toch kun je als je de uitslag al weet makkelijk onbewust een foutje maken. Of iets schrijven waaruit anderen die weten dat jij de uitslag al weet kunnen afleiden wie er gaat winnen. Maar hopelijk gebeurt dat niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is dan ook de bedoeling. Spoilers horen in het spoilertopic thuis en niet hier. Ook geen kleine hints of persoonlijke reacties op de spoilers.
Nogal wiedes.
De bedden waren ook al naar de slaapkamers gesleept. Alsof ze die dan weer gaan terug slepen naar de tentquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
Wat lullen ze nou over de tent, die werd al afgebroken.
Wild Febo Guess: alles op alles zetten om Julia haar pruiken-kapitaal te bezorgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 05:56 schreef dbgfan het volgende:
Ach ja... We weten al wie de posters hier zijn die gaan zeggen dat het vals gaat. Dat het script is dat bepaalde mensen moeten winnen. Ik lig echt dubbel om die reacties.
Hij wilde even afwachten of er misschien een mooie, naiëve meid tussen zat. Blijkt niet zo te zijn dus dan maar naar huis waar de scherpe randjes er alweer vanaf zijn want Anouk heeft een volwassen en begripvol gesprek gevoerd met haar ex Max.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:42 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi kut, meteen 1 speler minder en puntenaftrek omdat Diederik achter z'n Pielerik aanloopt ..
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij wilde even afwachten of er misschien een mooie, naiëve meid tussen zat. Blijkt niet zo te zijn dus dan maar naar huis waar de scherpe randjes er alweer vanaf zijn.
En kreeg terecht van Mark te horen dat er al een nieuwe kandidaat klaarstond en naar huis moest omdat Diederik opeens wilde blijven. Tóch ff een lekkere sneer naar hem.quote:
Dat was me nog niet opgevallen. Maar kan zoiets nog gevolgen hebben? Ik heb er nog niks over gelezen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 02:06 schreef dbgfan het volgende:
Meest opvallende was dat de regie zomaar Simone topless van de zijkant liet zien vlak voor het einde.
Daarvoor heeft sbs vast een disclaimer opgenomen in het contractquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was me nog niet opgevallen. Maar kan zoiets nog gevolgen hebben? Ik heb er nog niks over gelezen.
Zit jij buiten met die hitte? Kijk uit want de straling is heftig, heb er zélf een brandblaar aan overgehouden in 21 graden half uurtje zon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 00:21 schreef spapaars het volgende:
Later maar even terugkijken, te mooi weer buiten om binnen te zitten.
Dat is het met Julia, die afspraken op zich zijn geen probleem, dat is het spel. Maar als ze zelf aan het andere eind van zo'n spel zit is de wereld te klein en blijft ze eeuwig verongelijkt mekkeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:07 schreef StephanL het volgende:
Dus Julia lult met andere bondjes wat ze eerder andere verbood![]()
Bij zusje lief, die heeft een serieuze zwembad.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zit jij buiten met die hitte? Kijk uit want de straling is heftig, heb er zélf een brandblaar aan overgehouden in 21 graden half uurtje zon.
Wel goed voor de krokodillentranenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:06 schreef StephanL het volgende:
Te laat, te vroeg, het is ook nooit goed
Dan volg je niet de meerderheidquote:
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel goed voor de krokodillentranen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |