abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221602183
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben nog niet oud en soft genoeg om veel vertederend te vinden :D
Ik ben zo oud en soft dat ik mijn beledigingen altijd probeer te verpakken in een gewatteerd gouden doosje met een strik.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221602262
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:38 schreef OllieA het volgende:

[..]
Ik ben zo oud en soft dat ik mijn beledigingen altijd probeer te verpakken in een gewatteerd gouden doosje met een strik.
Gewoon brengen als een mening, dan is er niks aan de hand.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:22:23 #253
5428 crew  miss_sly
pi_221602645
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:38 schreef OllieA het volgende:

[..]
Doe je goed.
Ik ben bang dat ik daar nooit oud genoeg voor ga worden :@ :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 22:24:12 #255
441859 crew  Lenny77
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 23:07:57 #256
5428 crew  miss_sly
pi_221603903
quote:
Natuurlijk ook weer gechargeerd, maar er zit ook wel een deel waarheid in, denk ik.
pi_221603906
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Natuurlijk ook weer gechargeerd, maar er zit ook wel een deel waarheid in, denk ik.
Tot 0.47 klopt. Daarna is de man gewoon aan het simpen.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 23:38:06 #258
441859 crew  Lenny77
pi_221603994
Mijn punt met het 'tegen' filmpje was eigenlijk heel simpel: we hebben elkaar nodig.
We vullen elkaar aan.

Zo een zonde om te zien wat er allemaal aan het gebeuren is..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221604000
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De toon van de video lijkt mij eerder sarcastisch, als reactie op de bullshit dat alle mannen slecht zijn, zoals de feminazi's men wil doen laten geloven.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 23:46:22 #260
5428 crew  miss_sly
pi_221604024
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:38 schreef Lenny77 het volgende:
Mijn punt met het 'tegen' filmpje was eigenlijk heel simpel: we hebben elkaar nodig.
We vullen elkaar aan.

Zo een zonde om te zien wat er allemaal aan het gebeuren is..
Ik begreep het wel. Hoewel ik jouw filmpje wat vriendelijker van toon vind dan dus erboven.

Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met deze reeks. Er lijkt geen mogelijkheid een beetje tot elkaar te komen. Er komen vooral mannen schelden op vrouwen, denigrerend doen en van een normaal gesprek is geen sprake, op een enkel moment met een enkele user zoals @VEM2012 na. Erg jammer.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 09:38:15 #261
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221605073
De discussie is misschien, qua deelnemers, wat eenzijdig. Maar ik laat mij zeker niet afschrikken door dat gejank over mannenhaat, feminazi of dat ik mijn smoel moet houden. Die grote egootjes kunnen gewoon heel weinig hebben. En dat is eigenlijk het echte probleem. Misschien wil men niet tot elkaar komen, maar wil men blijven domineren en bepalen wat anderen moeten doen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221605336
quote:
15s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 09:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
De discussie is misschien, qua deelnemers, wat eenzijdig. Maar ik laat mij zeker niet afschrikken door dat gejank over mannenhaat, feminazi of dat ik mijn smoel moet houden. Die grote egootjes kunnen gewoon heel weinig hebben. En dat is eigenlijk het echte probleem. Misschien wil men niet tot elkaar komen, maar wil men blijven domineren en bepalen wat anderen moeten doen.
Er zijn gewoon feminazi's, net zoals er vrouwenhaters zijn. Waarom je daardoor aangesproken voelen als de term gedropt wordt?
  woensdag 19 augustus 2026 @ 10:32:06 #263
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221605406
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 10:21 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Er zijn gewoon feminazi's, net zoals er vrouwenhaters zijn. Waarom je daardoor aangesproken voelen als de term gedropt wordt?
Ik voel mij niet aangesproken. Totaal niet. Het schrikt mij niet af. Ik geef juist aan dat het meer een vorm kwestie is dan een inhoudelijke

Overdrijving en een beetje blaffen. Meer is het niet.
pi_221605545
quote:
15s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 10:32 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ik voel mij niet aangesproken. Totaal niet. Het schrikt mij niet af. Ik geef juist aan dat het meer een vorm kwestie is dan een inhoudelijke

Overdrijving en een beetje blaffen. Meer is het niet.
Ik hou wel van ook een beetje een fatsoenlijke vorm, naast een goede inhoudelijke discussie. Dergelijke termen voegen niets constructiefs toe, het zet wel een heel negatieve, agressieve toon.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 11:23:30 #265
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221605688
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 11:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik hou wel van ook een beetje een fatsoenlijke vorm, naast een goede inhoudelijke discussie. Dergelijke termen voegen niets constructiefs toe, het zet wel een heel negatieve, agressieve toon.
Het agressief overdrijven is ook slechts een manier om te 'winnen' in de discussie. Niet iedereen zoekt naar harmonie en wederzijds begrip. Het overdrijven en blaffen schrikt hooguit de lieverds af. Stellig is gezellig en nuance geeft coulance.

Maar ja, ik ben maar een Makto. Jij bent een mod. Jij kan nog een beetje bijsturen op de vorm en inhoud.
pi_221605786
quote:
15s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 11:23 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Het agressief overdrijven is ook slechts een manier om te 'winnen' in de discussie. Niet iedereen zoekt naar harmonie en wederzijds begrip. Het overdrijven en blaffen schrikt hooguit de lieverds af. Stellig is gezellig en nuance geeft coulance.

Maar ja, ik ben maar een Makto. Jij bent een mod. Jij kan nog een beetje bijsturen op de vorm en inhoud.
In mijn eigen subforum, niet in dit subforum :)

Dan zal ik wel een lieverd zijn, dat ik word afgeschrikt door dat blaffen.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 12:14:00 #267
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221606072
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 11:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
In mijn eigen subforum, niet in dit subforum :)

Dan zal ik wel een lieverd zijn, dat ik word afgeschrikt door dat blaffen.
Ah, zo. Dat tweede is wel jammer. Hoe harder ze tekeer gaan namelijk, des te minder kwalitatieve argumenten er vaak zijn. Of een hele wijdlopige woordenmist van discutabele bronnen uitbraken, waarin stiekem het vieze scheetje van de echte agenda in verborgen zit. Misschien anders even pauze van dit topic nemen? Ik waardeer je bijdragen overigens wel. Kijk es, voor jou:💐
pi_221606162
quote:
15s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 12:14 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ah, zo. Dat tweede is wel jammer. Hoe harder ze tekeer gaan namelijk, des te minder kwalitatieve argumenten er vaak zijn. Of een hele wijdlopige woordenmist van discutabele bronnen uitbraken, waarin stiekem het vieze scheetje van de echte agenda in verborgen zit. Misschien anders even pauze van dit topic nemen? Ik waardeer je bijdragen overigens wel. Kijk es, voor jou:💐
Ah wat lief.

Ik ben het met je eens dat het vooral afleiding is. Ik ben gewoon soms een beetje moe van telkens diezelfde brij van woorden die moet aantonen dat vrouwen nare, zwakke, gewelddadige feeksen zijn en alles wat ze zeggen, en zeker over mannen, gewoon keiharde nonsens is. Het maakt soms wel wat moedeloos.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 12:40:07 #269
38824 crew  Droopie
pi_221606209
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 12:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ah wat lief.

Ik ben het met je eens dat het vooral afleiding is. Ik ben gewoon soms een beetje moe van telkens diezelfde brij van woorden die moet aantonen dat vrouwen nare, zwakke, gewelddadige feeksen zijn en alles wat ze zeggen, en zeker over mannen, gewoon keiharde nonsens is. Het maakt soms wel wat moedeloos.
Ze zijn hier ook maar op 1 hand te tellen he.
En die ga jij niet overtuigen en zo groot publiek zal er na 30 delen ook niet zijn die s'avonds thuis komen en denken, zo dit heeft me aan het denken gezet ;)
Hell To The Liars
pi_221606261
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 12:40 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ze zijn hier ook maar op 1 hand te tellen he.
En die ga jij niet overtuigen en zo groot publiek zal er na 30 delen ook niet zijn die s'avonds thuis komen en denken, zo dit heeft me aan het denken gezet ;)
Klopt.
Maar ik zie er gewoon het nut niet zo van om dan hier weer over feminazi's te komen posten en alle vrouwen zijn kut en kunnen niets enzo.

Maar goed, het maakt het aantal vrouwen dat een man wil vanzelf wel kleiner en het probleem voor de alleenstaande man helaas alleen maar groter. Erg jammer.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 12:59:26 #271
38824 crew  Droopie
pi_221606322
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 12:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Klopt.
Maar ik zie er gewoon het nut niet zo van om dan hier weer over feminazi's te komen posten en alle vrouwen zijn kut en kunnen niets enzo.

Maar goed, het maakt het aantal vrouwen dat een man wil vanzelf wel kleiner en het probleem voor de alleenstaande man helaas alleen maar groter. Erg jammer.
Premier gaat bij hockey naar zijn vriend kijken "wat een ... homo"

Voetballer gaat bij andere Nederlandse voetbalclub voetballen "doodsbedreigingen"

En in het echte leven komen die dingen ook wel eens persoonlijk voor. Maar in het algemeen zelden, zo ervaar ik, en zowel dan zit je bij de verkeerde vrienden/ werkgever/ sportclub.
Hell To The Liars
pi_221606359
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 12:59 schreef Droopie het volgende:

[..]
Premier gaat bij hockey naar zijn vriend kijken "wat een ... homo"

Voetballer gaat bij andere Nederlandse voetbalclub voetballen "doodsbedreigingen"

En in het echte leven komen die dingen ook wel eens persoonlijk voor. Maar in het algemeen zelden, zo ervaar ik, en zowel dan zit je bij de verkeerde vrienden/ werkgever/ sportclub.
Voor veel vrouwen is het toch net iets anders.

Wij liepen in Parijs, en ik liep net iets achter mijn 17-jarige dochter, en die werd ook al aangesproken door een oude vent. En dat was afgelopen weekend, zulke dingen gebeuren. Het maakt haar vertrouwen in mannen niet groter, kan ik je vertellen.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 13:10:08 #273
38824 crew  Droopie
pi_221606398
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 13:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Voor veel vrouwen is het toch net iets anders.

Wij liepen in Parijs, en ik liep net iets achter mijn 17-jarige dochter, en die werd ook al aangesproken door een oude vent. En dat was afgelopen weekend, zulke dingen gebeuren. Het maakt haar vertrouwen in mannen niet groter, kan ik je vertellen.
Wat zei die man dan? Misschien wilde die je wel gewoon genderneutraal beroven.

Sorry, maar ik heb gewoon een heel slecht beeld van Parijs.
Veel te veel *kuch* gajes, zeker bij dat Gare du Nord.

London, Berlijn, Barcelona etc. Ben heel veel plekken geweest. Maar Parijs, nooit.

Maar was dat wel een mannen/ vrouwenprobleem, niet gewoon een maatschappelijk probleem.?
Hell To The Liars
pi_221606423
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 13:10 schreef Droopie het volgende:

[..]
Wat zei die man dan? Misschien wilde die je wel gewoon genderneutraal beroven.

Sorry, maar ik heb gewoon een heel slecht beeld van Parijs.
Veel te veel *kuch* gajes, zeker bij dat Gare du Nord.

London, Berlijn, Barcelona etc. Ben heel veel plekken geweest. Maar Parijs, nooit.

Maar was dat wel een mannen/ vrouwenprobleem, niet gewoon een maatschappelijk probleem.?
Dat was gewoon een oude blanke kerel die tegen mijn tienerdochter over haar lekker bewegende kont begon. Niet acceptabel. Heeft ook niets met Parijs te maken. Wij komen regelmatig in Parijs, daar komen we niet meer gedoe dan elders tegen.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 13:16:57 #275
38824 crew  Droopie
pi_221606456
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 13:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat was gewoon een oude blanke kerel die tegen mijn tienerdochter over haar lekker bewegende kont begon. Niet acceptabel. Heeft ook niets met Parijs te maken. Wij komen regelmatig in Parijs, daar komen we niet meer gedoe dan elders tegen.
Nu ben ik wel voorstander van dat Rotterdamse sis verbod, en eerlijk is eerlijk, ik ben geen vrouw dus kan me het wel voorstellen maar ook weer niet inleven (net als racisme, ik kan snappen dat het kwetst, maar het gevoel kan ik niet ervaren)
Hell To The Liars
pi_221606746
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 13:16 schreef Droopie het volgende:

[..]
Nu ben ik wel voorstander van dat Rotterdamse sis verbod
Heeft dat in de praktijk iets opgeleverd? Want als ik het mij goed herinner bleek er feitelijk zo goed als geen handhaving mogelijk.

Wat dat betreft zie ik echt veel meer in het leren van jongeren hoe ze moeten navigeren op het vlak van benaderen van iemand die ze leuk vinden en hoe daarmee om te gaan. Hoe consent werkt en daar opmerkzaam op zijn.

Daar zul je de grootste klootzakken niet mee hebben. Maar ik denk dat ook veel vormen van lastig vallen te maken hebben met dat iemand onvoldoende in de gaten heeft wat zijn gedrag met de ander doet.

Maar goed, misschien moeten we ook nog wel een laag dieper gaan, want jongens die opgevoed worden met het idee dat ze belangrijker zijn dan meiden/vrouwen, die zullen veel eerder geneigd zijn om over grenzen heen te gaan.
pi_221608087
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 14:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heeft dat in de praktijk iets opgeleverd? Want als ik het mij goed herinner bleek er feitelijk zo goed als geen handhaving mogelijk.

Wat dat betreft zie ik echt veel meer in het leren van jongeren hoe ze moeten navigeren op het vlak van benaderen van iemand die ze leuk vinden en hoe daarmee om te gaan. Hoe consent werkt en daar opmerkzaam op zijn.

Daar zul je de grootste klootzakken niet mee hebben. Maar ik denk dat ook veel vormen van lastig vallen te maken hebben met dat iemand onvoldoende in de gaten heeft wat zijn gedrag met de ander doet.

Maar goed, misschien moeten we ook nog wel een laag dieper gaan, want jongens die opgevoed worden met het idee dat ze belangrijker zijn dan meiden/vrouwen, die zullen veel eerder geneigd zijn om over grenzen heen te gaan.
Een boel vrouwen stellen zich tegenwoordig ook gigantisch aan, als ze een keertje nagefloten worden op straat voelen ze zich direct seksueel geïntimideerd. Je kan het ook laten en als een complimentje opvatten.
blablablabla
  woensdag 19 augustus 2026 @ 17:19:01 #278
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221608224
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Een boel vrouwen stellen zich tegenwoordig ook gigantisch aan, als ze een keertje nagefloten worden op straat voelen ze zich direct seksueel geïntimideerd. Je kan het ook laten en als een complimentje opvatten.
Mannen moeten het laten. Zij stellen zich zelf aan als ze erop aangesproken worden. Je hebt geen recht op nafluiten, sissen, dubbelzinnige praatjes of dubieuze voorstellen op straat. Niet lastig gevallen worden hoort de, eenvoudig aan te leren, norm te zijn.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 17:20:09 #279
441859 crew  Lenny77
pi_221608232
quote:

[..]
Er is een verschil tussen een keertje nagelfloten worden en 'nagelfloten' worden.

Maar ok, wij stellen ons natuurlijk weer gigantisch aan... Wij moeten ongevraagde/ongewenste aandacht maar gewoon lief en met een glimlach aanvaarden als compliment he? Net zoals aangesproken worden op random plaatsen door al dan niet ouwe vieze mannetjes.
Waarom zouden wij daar toch een probleem mee moeten hebben? Volgens mannen is dit toch leuk? Lach dan meisje?

Nee.. het is niet leuk.
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 17:21:43 #280
441859 crew  Lenny77
pi_221608238
quote:
13s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:19 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Mannen moeten het laten. Zij stellen zich zelf aan als ze erop aangesproken worden. Je hebt geen recht op nafluiten, sissen, dubbelzinnige praatjes of dubieuze voorstellen op straat. Niet lastig gevallen worden hoort de, eenvoudig aan te leren, norm te zijn.
Dit.
Zij doen iets ongevraagd, maar wij moeten het laten om er op te reageren? Want dan zijn wij natuurlijk weer de zeuren en feminazis..
Omgekeerde wereld.
pi_221608275
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Er is een verschil tussen een keertje nagelfloten worden en 'nagelfloten' worden.

Maar ok, wij stellen ons natuurlijk weer gigantisch aan... Wij moeten ongevraagde/ongewenste aandacht maar gewoon lief en met een glimlach aanvaarden als compliment he? Net zoals aangesproken worden op random plaatsen door al dan niet ouwe vieze mannetjes.
Waarom zouden wij daar toch een probleem mee moeten hebben? Volgens mannen is dit toch leuk? Lach dan meisje?

Nee.. het is niet leuk.
Het zijn vaak bepaalde types die overmatig aandacht krijgen. En dan ook nog aandacht van bepaalde types. Dat nasissen is een Marokkaans ding, ik ken geen Nederlandse man die sist naar vrouwen.

Vrouwen die zich nadrukkelijk als lustobjecten profileren en met korte rokjes tot ver boven hun knieën lopen en dikke make up up schreeuwen om aandacht. Die kicken er op als mannen naar hun kijken en ze nafluiten. Anders ga je wel wat meer integer gekleed.

En zelfs als je er niet om vraagt is het maar net hoe druk je er vervolgens om maakt. Ze doen alsof ze verkracht worden omdat ze een keer nagefloten worden. Seksuele intimidatie huehehue!

Oh en zelf mogen ze wel alles roepen en doen richting mannen natuurlijk. Want die moeten zich gezegend voelen dat ze überhaupt aandacht krijgen.
blablablabla
pi_221608309
quote:

[..]
Je kan ook niet nafluiten, wist je dat?

En kun je nog even antwoord geven op wat Galloway heeft gezegd over privacy wat zo bizar was volgens jou en wat Soh heeft gezegd over pubertijdsblokkers wat is gedebunked? Want je gebruikt graag grote woorden, maak ze dan ook eens waar.
pi_221608313
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit.
Zij doen iets ongevraagd, maar wij moeten het laten om er op te reageren? Want dan zijn wij natuurlijk weer de zeuren en feminazis..
Omgekeerde wereld.
Ik zeg toch dat je er helemaal niet op hoeft te reageren? Je pleit enerzijds dat mensen van verschillende geslachten meer in contact komen en dat we elkaar nodig hebben en de verbinding moeten zoeken en wat niet. Vervolgens moet dat dan wel onder de strikte voorwaarde dat dat alleen door het type man en op de momenten is dat het jullie uitkomt.
blablablabla
pi_221608325
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:27 schreef Elan het volgende:

Vrouwen die zich nadrukkelijk als lustobjecten profileren en met korte rokjes tot ver boven hun knieën lopen en dikke make up up schreeuwen om aandacht. Die kicken er op als mannen naar hun kijken en ze nafluiten. Anders ga je wel wat meer integer gekleed.

Met deze denkwijze verdedigt men de burqa...
pi_221608329
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je kan ook niet nafluiten, wist je dat?

En kun je nog even antwoord geven op wat Galloway heeft gezegd over privacy wat zo bizar was volgens jou en wat Soh heeft gezegd over pubertijdsblokkers wat is gedebunked? Want je gebruikt graag grote woorden, maak ze dan ook eens waar.
Je kan je ook niet aanstellen. Met je metoo en grensoverschrijdend gedrag als er een bouwvakker naar je fluit.

Het is een grondbeginsel van haar ideologie het hele ontkennen dat genderidentiteit op jonge leeftijd al een groot issue kan zijn en dat is precies waarom ze in die kringen zo omstreden is.

Ik heb bewust niet gereageerd, als je verder over haar wil discussiëren open je er maar een topic over want het heeft hier niets te zoeken. Meer iets voor F&L vermoed ik.
blablablabla
pi_221608330
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik zeg toch dat je er helemaal niet op hoeft te reageren? Je pleit enerzijds dat mensen van verschillende geslachten meer in contact komen en dat we elkaar nodig hebben en de verbinding moeten zoeken en wat niet. Vervolgens moet dat dan wel onder de strikte voorwaarde dat dat alleen door het type man en op de momenten is dat het jullie uitkomt.
Nafluiten is wat anders dan normaal iemand aanspreken... Wat verwacht je van nafluiten? Dat iemand naar jou kijkt en meteen naar je toe komt rennen om haar telefoonnummer te geven ofzo?
pi_221608339
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kan je ook niet aanstellen. Met je metoo en grensoverschrijdend gedrag als er een bouwvakker naar je fluit.

Het is een grondbeginsel van haar ideologie het hele ontkennen dat genderidentiteit op jonge leeftijd al een groot issue kan zijn en dat is precies waarom ze in die kringen zo omstreden is.

Ik heb bewust niet gereageerd, als je verder over haar wil discussiëren open je er maar een topic over want het heeft hier niets te zoeken. Meer iets voor F&L vermoed ik.
Je bent enorm vermoeiend... En je hebt duidelijk geen idee wat in het boek staat. Maar toch er commentaar op hebben. Je laat jezelf (niet voor het eerst) enorm kennen.
pi_221608349
quote:
83s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nafluiten is wat anders dan normaal iemand aanspreken... Wat verwacht je van nafluiten? Dat iemand naar jou kijkt en meteen naar je toe komt rennen om haar telefoonnummer te geven ofzo?
Nafluiten en naroepen is iets wat beide geslachten doen, zeker op jonge leeftijd. Het probleem alleen is de dubbele standaard dat we het van vrouwen moeten zien als complimentje en dat wanneer het andersom is er grenzen worden overschreden en de man een potentiële dader is.

De keren dat ik (zeker op jongere leeftijd) ben nageroepen, toespelingen heb gehoord en zelfs betast ben door vrouwen zijn niet op twee handen te tellen.
blablablabla
pi_221608366
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je bent enorm vermoeiend... En je hebt duidelijk geen idee wat in het boek staat. Maar toch er commentaar op hebben. Je laat jezelf (niet voor het eerst) enorm kennen.
Prima :) .
Ga je dystopische genderhaat maar ergens anders tentoonspreiden. Met je kutboekje. Heeft niks te zoeken in een topic over vrouwen die geen man meer zouden willen of vice versa.
blablablabla
pi_221608501
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Nafluiten en naroepen is iets wat beide geslachten doen, zeker op jonge leeftijd. Het probleem alleen is de dubbele standaard dat we het van vrouwen moeten zien als complimentje en dat wanneer het andersom is er grenzen worden overschreden en de man een potentiële dader is.

De keren dat ik (zeker op jongere leeftijd) ben nageroepen, toespelingen heb gehoord en zelfs betast ben door vrouwen zijn niet op twee handen te tellen.
Even los van dat ik vind dat de normen twee kanten opwerken, je kan best zelf snappen dat een vrouw alleen kwetsbaarder is dan een man alleen...
pi_221608508
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Ga je dystopische genderhaat maar ergens anders tentoonspreiden. Met je kutboekje. Heeft niks te zoeken in een topic over vrouwen die geen man meer zouden willen of vice versa.
Wederom blijkt dat je duidelijk het boek niet hebt gelezen. Maar je kwam er zelf mee. Niet ik. En dan ben je nu aan het zeiken dat het hier is besproken.

Je bent echt een enorme rare kwast.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 17:58:55 #292
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221608520
quote:

[..]
Hierin geef ik je wel gelijk. Is ook een heel ander topic.

En die dubbele standaard voor naroepen moet zeker een enkele standaard worden. Mijn excuses voor het lompe gedrag van deze vrouwen. Allemaal 'koppen dicht' op straat. Flirten doe je maar ergens anders.
pi_221608550
quote:
15s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 17:58 schreef Koekoekmakto het volgende:

Hierin geef ik je wel gelijk. Is ook een heel ander topic.

Nogmaals: hij kwam er zelf mee aanzetten...

(Het boek waar ik op wees is sextinction en gaat onder meer in op redenen waarom er steeds minder kinderen geboren worden, datingperikelen inclusief exact het onderwerp hier: waarom sommige vrouwen bewust vrijgezel blijven (al zet ze daar ook de kanttekening bij dat zodra ze iemand leuk ontmoeten dat zo weer kan omslaan), enz)
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 18:05:34 #294
38824 crew  Droopie
pi_221608572
Kan er ook normaal gecommuniceerd worden met elkaar..Al dat gescheld erbij om je punt te maken.
Hell To The Liars
  woensdag 19 augustus 2026 @ 18:07:42 #295
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221608589
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 14:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik moet er zelf nog aan beginnen, maar ik heb al wat interviews gezien met de auteur van het boek: Sextinction. Gaat hierover en ik heb haar niet horen beweren dat vrouwen maar weer terug moeten in hun genderrol.

Het is wel een vrouw die het geschreven heeft, hopelijk vind je dat ok. Debra Soh.
Je bracht het zelf in.
pi_221608611
quote:
15s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 18:07 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Je bracht het zelf in.
Ja, het boek Sextinction. Wat dus zoals gezegd gaat over de zaken die hier overduidelijk wel on topic zijn.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 18:38:11 #297
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221608778
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 18:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nogmaals: hij kwam er zelf mee aanzetten...

Wanneer dan? Ik wil dit wel opgehelderd krijgen. Anders kan ik het niet rectificeren.
pi_221608785
quote:

[..]
Je hebt helemaal niet mijn boek gelezen.
Zeker wel, van begin tot kaft
Ik geloof er geen bieeet van
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221608790
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 18:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, het boek Sextinction. Wat dus zoals gezegd gaat over de zaken die hier overduidelijk wel on topic zijn.
Zelfde dubieuze auteur. Ook compleet buiten haar vakgebied van neurowetenschap. In feite een veredelde Debby die een financieel slaatje wil slaan uit het gendergedoetje wat de wereld nogal bezig houdt.
blablablabla
pi_221608812
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 18:40 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Je hebt helemaal niet mijn boek gelezen.
Zeker wel, van begin tot kaft
Ik geloof er geen bieeet van
Jouw boek? Dat moet wel haast een kleurboek zijn aangezien je amper in staat bent een topic met een fatsoenlijke OP te openen.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')