Ik ben zo oud en soft dat ik mijn beledigingen altijd probeer te verpakken in een gewatteerd gouden doosje met een strik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben nog niet oud en soft genoeg om veel vertederend te vinden
Gewoon brengen als een mening, dan is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:38 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ben zo oud en soft dat ik mijn beledigingen altijd probeer te verpakken in een gewatteerd gouden doosje met een strik.
Doe je goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:38 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik ben zo oud en soft dat ik mijn beledigingen altijd probeer te verpakken in een gewatteerd gouden doosje met een strik.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
https://youtube.com/shorts/JpY_Z_xyqZU?is=BUwFAkDqLNxC1H14
Natuurlijk ook weer gechargeerd, maar er zit ook wel een deel waarheid in, denk ik.quote:
Tot 0.47 klopt. Daarna is de man gewoon aan het simpen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk ook weer gechargeerd, maar er zit ook wel een deel waarheid in, denk ik.
De toon van de video lijkt mij eerder sarcastisch, als reactie op de bullshit dat alle mannen slecht zijn, zoals de feminazi's men wil doen laten geloven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk ook weer gechargeerd, maar er zit ook wel een deel waarheid in, denk ik.
Ik begreep het wel. Hoewel ik jouw filmpje wat vriendelijker van toon vind dan dus erboven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:38 schreef Lenny77 het volgende:
Mijn punt met het 'tegen' filmpje was eigenlijk heel simpel: we hebben elkaar nodig.
We vullen elkaar aan.
Zo een zonde om te zien wat er allemaal aan het gebeuren is..
Er zijn gewoon feminazi's, net zoals er vrouwenhaters zijn. Waarom je daardoor aangesproken voelen als de term gedropt wordt?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 09:38 schreef Koekoekmakto het volgende:
De discussie is misschien, qua deelnemers, wat eenzijdig. Maar ik laat mij zeker niet afschrikken door dat gejank over mannenhaat, feminazi of dat ik mijn smoel moet houden. Die grote egootjes kunnen gewoon heel weinig hebben. En dat is eigenlijk het echte probleem. Misschien wil men niet tot elkaar komen, maar wil men blijven domineren en bepalen wat anderen moeten doen.
Ik voel mij niet aangesproken. Totaal niet. Het schrikt mij niet af. Ik geef juist aan dat het meer een vorm kwestie is dan een inhoudelijkequote:Op woensdag 19 augustus 2026 10:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Er zijn gewoon feminazi's, net zoals er vrouwenhaters zijn. Waarom je daardoor aangesproken voelen als de term gedropt wordt?
Ik hou wel van ook een beetje een fatsoenlijke vorm, naast een goede inhoudelijke discussie. Dergelijke termen voegen niets constructiefs toe, het zet wel een heel negatieve, agressieve toon.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 10:32 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken. Totaal niet. Het schrikt mij niet af. Ik geef juist aan dat het meer een vorm kwestie is dan een inhoudelijke
Overdrijving en een beetje blaffen. Meer is het niet.
Het agressief overdrijven is ook slechts een manier om te 'winnen' in de discussie. Niet iedereen zoekt naar harmonie en wederzijds begrip. Het overdrijven en blaffen schrikt hooguit de lieverds af. Stellig is gezellig en nuance geeft coulance.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hou wel van ook een beetje een fatsoenlijke vorm, naast een goede inhoudelijke discussie. Dergelijke termen voegen niets constructiefs toe, het zet wel een heel negatieve, agressieve toon.
In mijn eigen subforum, niet in dit subforumquote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:23 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Het agressief overdrijven is ook slechts een manier om te 'winnen' in de discussie. Niet iedereen zoekt naar harmonie en wederzijds begrip. Het overdrijven en blaffen schrikt hooguit de lieverds af. Stellig is gezellig en nuance geeft coulance.
Maar ja, ik ben maar een Makto. Jij bent een mod. Jij kan nog een beetje bijsturen op de vorm en inhoud.
Ah, zo. Dat tweede is wel jammer. Hoe harder ze tekeer gaan namelijk, des te minder kwalitatieve argumenten er vaak zijn. Of een hele wijdlopige woordenmist van discutabele bronnen uitbraken, waarin stiekem het vieze scheetje van de echte agenda in verborgen zit. Misschien anders even pauze van dit topic nemen? Ik waardeer je bijdragen overigens wel. Kijk es, voor jou:💐quote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In mijn eigen subforum, niet in dit subforum
Dan zal ik wel een lieverd zijn, dat ik word afgeschrikt door dat blaffen.
Ah wat lief.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:14 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat tweede is wel jammer. Hoe harder ze tekeer gaan namelijk, des te minder kwalitatieve argumenten er vaak zijn. Of een hele wijdlopige woordenmist van discutabele bronnen uitbraken, waarin stiekem het vieze scheetje van de echte agenda in verborgen zit. Misschien anders even pauze van dit topic nemen? Ik waardeer je bijdragen overigens wel. Kijk es, voor jou:💐
Ze zijn hier ook maar op 1 hand te tellen he.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah wat lief.
Ik ben het met je eens dat het vooral afleiding is. Ik ben gewoon soms een beetje moe van telkens diezelfde brij van woorden die moet aantonen dat vrouwen nare, zwakke, gewelddadige feeksen zijn en alles wat ze zeggen, en zeker over mannen, gewoon keiharde nonsens is. Het maakt soms wel wat moedeloos.
Klopt.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze zijn hier ook maar op 1 hand te tellen he.
En die ga jij niet overtuigen en zo groot publiek zal er na 30 delen ook niet zijn die s'avonds thuis komen en denken, zo dit heeft me aan het denken gezet
Premier gaat bij hockey naar zijn vriend kijken "wat een ... homo"quote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik zie er gewoon het nut niet zo van om dan hier weer over feminazi's te komen posten en alle vrouwen zijn kut en kunnen niets enzo.
Maar goed, het maakt het aantal vrouwen dat een man wil vanzelf wel kleiner en het probleem voor de alleenstaande man helaas alleen maar groter. Erg jammer.
Voor veel vrouwen is het toch net iets anders.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Premier gaat bij hockey naar zijn vriend kijken "wat een ... homo"
Voetballer gaat bij andere Nederlandse voetbalclub voetballen "doodsbedreigingen"
En in het echte leven komen die dingen ook wel eens persoonlijk voor. Maar in het algemeen zelden, zo ervaar ik, en zowel dan zit je bij de verkeerde vrienden/ werkgever/ sportclub.
Wat zei die man dan? Misschien wilde die je wel gewoon genderneutraal beroven.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen is het toch net iets anders.
Wij liepen in Parijs, en ik liep net iets achter mijn 17-jarige dochter, en die werd ook al aangesproken door een oude vent. En dat was afgelopen weekend, zulke dingen gebeuren. Het maakt haar vertrouwen in mannen niet groter, kan ik je vertellen.
Dat was gewoon een oude blanke kerel die tegen mijn tienerdochter over haar lekker bewegende kont begon. Niet acceptabel. Heeft ook niets met Parijs te maken. Wij komen regelmatig in Parijs, daar komen we niet meer gedoe dan elders tegen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat zei die man dan? Misschien wilde die je wel gewoon genderneutraal beroven.
Sorry, maar ik heb gewoon een heel slecht beeld van Parijs.
Veel te veel *kuch* gajes, zeker bij dat Gare du Nord.
London, Berlijn, Barcelona etc. Ben heel veel plekken geweest. Maar Parijs, nooit.
Maar was dat wel een mannen/ vrouwenprobleem, niet gewoon een maatschappelijk probleem.?
Nu ben ik wel voorstander van dat Rotterdamse sis verbod, en eerlijk is eerlijk, ik ben geen vrouw dus kan me het wel voorstellen maar ook weer niet inleven (net als racisme, ik kan snappen dat het kwetst, maar het gevoel kan ik niet ervaren)quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was gewoon een oude blanke kerel die tegen mijn tienerdochter over haar lekker bewegende kont begon. Niet acceptabel. Heeft ook niets met Parijs te maken. Wij komen regelmatig in Parijs, daar komen we niet meer gedoe dan elders tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |