abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221519193
Krijgt toch zomaar een heel lief cadeautje in de brievenbus. Beeldje van een katje. Zonder afzender (maar dank, wa ontzettend lief) maar wel voor “Kaatje” dus dat moet wel van hier zijn.
Inderdaad een hele rustige kat die een plekje krijgt bij alle andere lieve cadeautjes. Dat plekje moest door Teuntje bijna opgeheven worden omdat ze erover liep.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221519220
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:

En er is een draadje (heet dat zo?) voor oa sc cullers, het culcafe, zodat we niet eindeloos hoeven te zoeken naar elkaar
Ah ja.
Die maar eens wat actiever bezoeken.

Over actief gesproken:
*Was opgehangen
*Hele benedenverdieping, gangen, tuinkamer incl trap, buiten bij voordeur (hoe heet zo'n deel) en achter garagedeel waar fietsen e.d. staan gedaan/gezogen, (jaaaaa de zak zat en bleef er goed in *O* ) en overal meteen spinnen, webben etc verwijderd.

Kent u dat? Ik zou alleen ff de trap zuigen _O-

Dinsdag komen de bankenreinigingsboys weer eens en ik wil meteen offerte voor trapbekleding schoonmaak. Het is nog heel, van vorige bewoners maar wel vlekkerig en vies.
Als we dan toch wat spaargeld aanspreken voor de banken wil ik doorpakken met de trap ~O>
pi_221519234
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijgt toch zomaar een heel lief cadeautje in de brievenbus. Beeldje van een katje. Zonder afzender (maar dank, wa ontzettend lief) maar wel voor “Kaatje” dus dat moet wel van hier zijn.
Inderdaad een hele rustige kat die een plekje krijgt bij alle andere lieve cadeautjes. Dat plekje moest door Teuntje bijna opgeheven worden omdat ze erover liep.
Wat lief!🩵

Zo kreeg g week of 2,3 geleden een opkikkerkaartje van iemand van hier🩵🤩
pi_221519407
quote:

[..]
En er is een draadje (heet dat zo?) voor oa sc cullers, het culcafe, zodat we niet eindeloos hoeven te zoeken naar elkaar
Ik ben door de ellendigheid die FOK de laatste jaren is, de lol in posten verloren. Ik doe het nauwelijks nog, hier ook veel minder. Maar dat is wel zonde want ik hou wel van jullie allemaal natuurlijk.

Ik snap de werking van Polcafé niet goed. Het is allemaal zo contra intuïtief (is dat een term?) en dan word ik recalcitrant en heb ik er geen zin meer in.
Spoilers!
pi_221519582
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben door de ellendigheid die FOK de laatste jaren is, de lol in posten verloren. Ik doe het nauwelijks nog, hier ook veel minder. Maar dat is wel zonde want ik hou wel van jullie allemaal natuurlijk.

Ik snap de werking van Polcafé niet goed. Het is allemaal zo contra intuïtief (is dat een term?) en dan word ik recalcitrant en heb ik er geen zin meer in.
Fok ging ook niet vanzelf wat mij betreft.
pi_221519827
quote:

[..]

Ik kom eigenlijk alleen maar hier dus krijg nauwelijks iets mee van alle ellende, lees ik dat alleen maar in polcafé en nul behoefte om na te lezen waar het over gaat. Ben natuurlijk ook nooit achter de schermen betrokken geweest en ken het heel niet vanaf het begin. Dus hou ik lekker m’n oogkleppen op, steek m’n kop in het zand en blijf hier
pi_221519857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:51 schreef Blues het volgende:

[..]
He gadverDAMME! :*
Ik heb het idd net na de aurafase.. 1 kant (bij mij altijd rechts) mond en arm/hand zijn dan 'doof'. Dat verdwijnt dan ook weer en dan kom ik niet uit mijn woorden en dan komt de hellhoofdpijn opzetten.
Hoe gaat het nu? :*
Best prima, alleen moe en ietwat licht ontvlambaar. Het was een lichte voor mijn doen. Niet eens gekost *O* *O*
quote:
Mijn update:
Ik ben in mei 2025 begonnen met 100 mg metropolol, met nog enkele (sterk verminderde) migraine-aanvallen (huisarts noemt ze episodes)
Omdat het zo goed ging ben ik zelf gaan afbouwen naar 25 mg en heb 17 april van dit jaar weer de 'eerste' aanval sinds gebruik mei vorig jaar (!!) en tevens was dat de laatste (!!) tot nu toe. ( :o )

*O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221519861
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mijn abonnement is maandag afgelopen en ik ga niet verlengen. Ik weet niet of ik hier nog blijf, of het te doen is zonder abonnement.

Ik heb ook allerlei leuke/nuttige/eigen topics de afgelopen maanden gedownload. Inderdaad voor het geval FOK! stopt.
}:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221519896
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 08:37 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Cat-astrophe ik hoop dat ze vannacht zo naar binnen is geslopen :*
Zo niet, mss de klussers van gister appen of ze bij het huis in den bosch willen vragen of zij een kat in de buurt hebben gezien die op jouwe lijkt en met een foto? Of vragen of jij contact met ze op mag nemen oid? Had je vast allemaal zelf ook al bedacht. En extra rot door de timing met je vakantie. Komt natuurlijk nooit goed uit, maar vlak voor je weggaat is natuurlijk extra vervelend ;(

Fijn @:Tele6!
Allemaal al bedacht en gedaan. Klussers vinden het ook heel naar.
Helaas is ze nog niet terug. Nu aangemeld op alle plekken en de buurt hangt vol flyers. Duiken dat ze (al dan niet met hulp) de weg weet terug te vinden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 08:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Alles wat @:vlindertje89 zegt betreffende poes. Heb er al buikpijn van, wat moet het wel voor @:cat-astrophe zijn, en voor poes zelf

www.maptap.gg August 7
97🔥 95🏅 99🎯 80✨ 80✨
Final score: 870
Ja, buikpijn. Net een halve boterham naar binnen gepropt en dat was het ook wel. Buh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221519906
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou dat kan ik je wel verklappen: Dat is het niet :N
Mja, ik doe het al jaren zonder abbo. Niet ideaal, wel te doen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221519908
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:56 schreef vlindertje89 het volgende:
En wel gekkig @:Vanyel! Heb je verder nog andere klachten? Ik zou er zelf een belletje naar de huisarts aan wagen om te vragen of je hier iets mee moet gezien niet beklemming en niet meer aura, maar ik weet ook dat mijn bel-drempel wat lager ligt dan die van de meeste mensen :Y
Is niet eens in me opgekomen, hier ga ik echt niet op dag 1 voor bellen.

Ik heb al een tijdje wat zenuwklachten, ws door vitamine B12 tekort icm beknelling vanuit nek en/of elleboog. Maar dus m.n. ulnaris-issues, pink en ringvinger. Nu nogal een strakke nek, ben weer eens wat overbelast (niet voor niks migraine) en ik heb mijn B12 niet goed geslikt want het is vakantie (ook al de oorzaak van de overbelasting, zou verboden moeten worden die onzin). Dus als het niet aanhoudt, ga ik daar vanuit.
pi_221519911
Over een half uur bloedprikken bij de DA -O- medicatie doet niet goed genoeg wat het moet.
Aan de ene kant fijn om na 2 weken meer te weten maar ik ben ook wel bang.
pi_221519922
quote:

[..]
quote:
Ik dacht dat ik de enige was O+

Jij mag ons niet verlaten hoor, wie begrijpt me (in dezen) dan nog? :'( :'(
pi_221519926
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Allemaal al bedacht en gedaan. Klussers vinden het ook heel naar.
Helaas is ze nog niet terug. Nu aangemeld op alle plekken en de buurt hangt vol flyers. Duiken dat ze (al dan niet met hulp) de weg weet terug te vinden.
[..]
Ja, buikpijn. Net een halve boterham naar binnen gepropt en dat was het ook wel. Buh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke knuffel voor jou :* niet weten waar je poes is, is nog erger
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:35:36 #116
63722 z80
I fink you freaky
pi_221519944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik gebruik Brave browser dus wie weet is er wat hoop. Maar ik vrees het ergste.
Gebruik ook disconnect.me Dit is geen adblocker maar blokkeert verbindingen naar data graaiers.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221519981
Wat een katten ellende hier. Ga ervan uit dat poes gechipt is? Lees de laatste tijd (ik zit nogal vaak op kattensites) dat er zoveel mensen zijn die dat niet gedaan hebben of het telefoonnummer niet gewijzigd hebben of de kat niet op eigen naam hebben gezet.
pi_221519989
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]

quote:

[..]
Ja dit dus.
Ik dacht ik, dan kijk ik wel even.
Maar dat vind ik dus al niet.
pi_221520009
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]

Jij mag ons niet verlaten hoor, wie begrijpt me (in dezen) dan nog? :'( :'(
Aww *;

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:35 schreef z80 het volgende:

[..]
Gebruik ook disconnect.me Dit is geen adblocker maar blokkeert verbindingen naar data graaiers.
Dank, zal er eens naar kijken. Klinkt goed.
Spoilers!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:50:15 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221520016
Heb net mijn abonnement verlengd hier dus ik blijf maar :D
Als dit sterft dan denk ik niet dat ik nog overstap naar een ander forum.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:01:21 #121
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221520078
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kom eigenlijk alleen maar hier dus krijg nauwelijks iets mee van alle ellende, lees ik dat alleen maar in polcafé en nul behoefte om na te lezen waar het over gaat. Ben natuurlijk ook nooit achter de schermen betrokken geweest en ken het heel niet vanaf het begin. Dus hou ik lekker m’n oogkleppen op, steek m’n kop in het zand en blijf hier
Ja ik ook wel eigenlijk. Fok! Is een beetje het Frankrijk van het Internet _O-

Een prachtig land, alleen jammer van de kutmensen die het er voor het zeggen hebben :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221520088
:D
pi_221520109
Is het eindelijk koel genoeg in huis om te stofzuigen, is dat ding leeg. Nu aan de oplader dus en straks weer zin maken. Stomme is dat ik gisteren dacht, misschien even opladen |:( Niet gedaan dus. Nu voor de zekerheid ook de dweil maar opladen
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:06:15 #124
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221520113
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Is het eindelijk koel genoeg in huis om te stofzuigen, is dat ding leeg. Nu aan de oplader dus en straks weer zin maken. Stomme is dat ik gisteren dacht, misschien even opladen |:( Niet gedaan dus. Nu voor de zekerheid ook de dweil maar opladen
Tot die tijd jezelf maar even opladen. Met wat chocola :9
pi_221520126
quote:
sad bwoeink noises :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_221520136
quote:
o en welke dweil heb je? En wat vind je er van?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_221520143
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
wacht
Hoe lang?
pi_221520144
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hoe lang?
niet lang
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:12:41 #129
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221520153
Kan niet wachten tot deze in Streaming is

Bekijk deze YouTube-video
pi_221520157
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
o en welke dweil heb je? En wat vind je er van?
Philips one up. Ik hou van m en mijn hulp ook en heel veel mensen in mijn omgeving ook (ik heb geen aandelen)
pi_221520237
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
Ja dit dus.
Ik tagde je daar, maar je bestaat daar niet :7
pi_221520255
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
sad bwoeink noises :(
Ha! Hoest? :*
pi_221520480
Voor het eerst in 5 jaar zitten de nierwaarden weer op een normaal niveau, we begrijpen er niets van....
Nu nog een bloedtest voor andere dingen doen.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:42:00 #134
370431 drakin
vurig typje
pi_221520528
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in 5 jaar zitten de nierwaarden weer op een normaal niveau, we begrijpen er niets van....
Dat is mooi nieuws ^O^
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:44:24 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221520552
Tis in het noorden echt een paar graden kouder dan in het noorden. Begonnen aan de Elfstedentocht, wandelend dan :+.
Denk dat ik morgen maar door ga naar mn eerste stempel in Sneek. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:48:18 #136
370431 drakin
vurig typje
pi_221520579
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:44 schreef borisz het volgende:
Tis in het noorden echt een paar graden kouder dan in het noorden. Begonnen aan de Elfstedentocht, wandelend dan :+.
Denk dat ik morgen maar door ga naar mn eerste stempel in Sneek. :s)
De wandelelfstedentocht wordt elk jaar gehouden. 5 dagen en ongeveer 50 km per dag.
Pittiger dan Nijmegen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_221520642
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:50 schreef gcjoel het volgende:
Heb net mijn abonnement verlengd hier dus ik blijf maar :D
Als dit sterft dan denk ik niet dat ik nog overstap naar een ander forum.
;(

Ik vermaak me ook goed op Tweakers trouwens. Ik kom er steeds meer. Geen memes, geen AI, alleen onderbouwde reacties. Zo zou de hele wereld moeten zijn O+
Spoilers!
pi_221520645
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Fijn maar raar inderdaad
Gaan ze ook z’n bloeddruk meten? Dat was bij Elin wel een soort eyeopener. Katten blijken dan een barstende koppijn te hebben
pi_221520656
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
;(

Ik vermaak me ook goed op Tweakers trouwens. Ik kom er steeds meer. Geen memes, geen AI, alleen onderbouwde reacties. Zo zou de hele wereld moeten zijn O+
Verhip, die hebben ook een forum _O- ik kijk daar al jaren voor tips maar nooit een forum gezien
pi_221520686
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Verhip, die hebben ook een forum _O- ik kijk daar al jaren voor tips maar nooit een forum gezien
Ik lees vooral over verbouwen, stikstofproblematiek, immigratie en Amerikaanse politiek. Echt een verademing.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:05:31 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221520688
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:48 schreef drakin het volgende:

[..]
De wandelelfstedentocht wordt elk jaar gehouden. 5 dagen en ongeveer 50 km per dag.
Pittiger dan Nijmegen
Die kende ik nog niet :+
Ik heb het wandelboekje aangeschaft en daarin zit ook een stempelkaart. Voornamelijk bij de VVV's in de elf steden kan je stempels krijgen. Bij volle kaart kan je een oorkonde en speldje krijgen.
pi_221520700
Klein lichtpuntje: klusser appte net dat hij de bus niet meer open had gehad nadat hij bij mij wegging, tot hij ging kijken toen hij van mij hoorde dat poes weg was.
Dus ze is in ieder geval niet in een vreemde stad.

Verder de tuin van klimop ontdaan (behalve een strategisch stukje wat het open tuinpoortje camoufleert), stof gezogen en ramen gewassen. En geflyerd. Best actieve dag eigk.
En poes op de socials geplaatst dus nu diverse lieve appjes O+
pi_221520702
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Ha! Hoest? :*
Eh! :*
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:10:41 #144
63722 z80
I fink you freaky
pi_221520720
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nadeel van dat forum. Eindeloze topics. Zij stopen niet naar x posts. Een ramp om in te stappen of iets terug te vinden. Zeker de techniek dingen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221520724
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een katten ellende hier. Ga ervan uit dat poes gechipt is? Lees de laatste tijd (ik zit nogal vaak op kattensites) dat er zoveel mensen zijn die dat niet gedaan hebben of het telefoonnummer niet gewijzigd hebben of de kat niet op eigen naam hebben gezet.
Asielsletje dus die worden met chip geleverd. En haar kinderen heb ik vanuit de opvang laten doen :Y
Nummer vandaag gecontroleerd en omdat ik een saai leven leid klopt alles nog na 17 jaar.
pi_221520727
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
;(

Ook interessante onderwerpen buiten als je iets nieuws aan het uitvinden bent?
pi_221520740
Da’s in ieder geval mooi nieuws. Is poes een klimmer? Lees wel dat die beesten hoog in een boom klimmen maar dan niet meer naar beneden durven maar vaak dan ook zwijgen. En er zit overal veel blad aan de bomen dus minder zichtbaar
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:16:51 #148
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221520762
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klein lichtpuntje: klusser appte net dat hij de bus niet meer open had gehad nadat hij bij mij wegging, tot hij ging kijken toen hij van mij hoorde dat poes weg was.
Dus ze is in ieder geval niet in een vreemde stad.

Verder de tuin van klimop ontdaan (behalve een strategisch stukje wat het open tuinpoortje camoufleert), stof gezogen en ramen gewassen. En geflyerd. Best actieve dag eigk.
En poes op de socials geplaatst dus nu diverse lieve appjes O+
Dat is in ieder geval iets. Hopelijk komt ze snel thuis!
pi_221520770
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ook interessante onderwerpen buiten als je iets nieuws aan het uitvinden bent?
Als in random nieuwe topics waar je een pareltje tussen kunt vinden zoals hier? Nee, dat niet. Allemaal erg serieus daar.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:23:15 #150
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221520807
Heb als het goed is nog een account bij Tweakers. Maar al tijden niet meer ingelogd.
Lees wel veel hun nieuws en luister de podcast. Maar kom zelfden op dat forum.
En Polcafe lurk ik eens in de zoveel tijd...
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:30:32 #151
370431 drakin
vurig typje
pi_221520868
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:05 schreef borisz het volgende:

[..]
Die kende ik nog niet :+
Ik heb het wandelboekje aangeschaft en daarin zit ook een stempelkaart. Voornamelijk bij de VVV's in de elf steden kan je stempels krijgen. Bij volle kaart kan je een oorkonde en speldje krijgen.
En hoe lang doe je erover via hun boekje?
Freaks like me drink tea
pi_221520881
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Fijn maar raar inderdaad
Gaan ze ook z’n bloeddruk meten? Dat was bij Elin wel een soort eyeopener. Katten blijken dan een barstende koppijn te hebben
Die was verhoogd maar daar wilde ze nu nog niet medicatie voor geven. Over een paar weken wilde ze weer meten en als het dan verhoogd is wel.

We zijn weer thuis. Naast medicatie tegen braken een eetlustopwekker heeft ie nu ook pijnmedicatie.
Verder heeft hij een infuus gehad.
Nu een weekend aan kijken.

Ze weten het op dit moment ook even niet. Hij heeft wel vaker in zijn leven gehad dat hij stopte met eten en dan moet hij daar even overheen dus hopelijk is dat deze keer ook.
pi_221520981
Dat stoppen met eten herken ik van Nika. Op een gegeven moment (na honderden euro’s bij de DA die het ook niet wist, te hebben uitgegeven) kreeg ik door dat ze stopte met eten in de rui. En dat lijkt misschien nu wat vroeg maar alles doet raar (bomen schijnen ook al herfststand te komen).
En ik zoek het op: Ja, een kat kan inderdaad wat minder gaan eten tijdens de rui. Dit komt vaak doordat ze veel haren inslikken tijdens het wassen, wat kan zorgen voor haarballen, een vol gevoel of een lichte misselijkheid. Ook kan de stofwisseling door warm weer (als de rui in het voorjaar valt) iets vertragen

Nika at dus niet wat minder maar vrijwel niet. Hooguit 5 brokjes en wat snoepjes.
pi_221521046
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat stoppen met eten herken ik van Nika. Op een gegeven moment (na honderden euro’s bij de DA die het ook niet wist, te hebben uitgegeven) kreeg ik door dat ze stopte met eten in de rui. En dat lijkt misschien nu wat vroeg maar alles doet raar (bomen schijnen ook al herfststand te komen).
En ik zoek het op: Ja, een kat kan inderdaad wat minder gaan eten tijdens de rui. Dit komt vaak doordat ze veel haren inslikken tijdens het wassen, wat kan zorgen voor haarballen, een vol gevoel of een lichte misselijkheid. Ook kan de stofwisseling door warm weer (als de rui in het voorjaar valt) iets vertragen

Nika at dus niet wat minder maar vrijwel niet. Hooguit 5 brokjes en wat snoepjes.
Hmmm ik weet dat het 4 jaar geleden ook rond deze tijd was.
Sowieso moet ik hem nu ook haarbalpasta geven.
Maar weer even afwachten.
pi_221521051
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s in ieder geval mooi nieuws. Is poes een klimmer? Lees wel dat die beesten hoog in een boom klimmen maar dan niet meer naar beneden durven maar vaak dan ook zwijgen. En er zit overal veel blad aan de bomen dus minder zichtbaar
Ze is een binnenpoes. Kan nog aardig springen maar ik heb het idee dat ze de laatste jaren al niet meer op het aanrecht sprong.
Boom zou kunnen maar ik gok eerder op een verstopplek in de struiken of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 07-08-2026 17:56:05 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:50:53 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221521072
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:30 schreef drakin het volgende:

[..]
En hoe lang doe je erover via hun boekje?
Het Streekpad is 285km over vijftien etappes. :).
Ik neem deze mee in mn wandelingen die ik nu doe.
Lees ik loop nu op vier LAW en twee Streekpaden. Maarja Pieterpad staat al even stil. :+. Ik zie ieder weekend wel hoe het loopt en wat ik loop.
Heb wel als doel om alle LAW/Streekpaden uit te spelen. Maar als ik daar de verhalen op wandelnet over lees doe je dat tussen de 20 n 25 jaar :P Ben wel goed op weg.
En loop ook genoeg buiten de LAW/Streekpaden; Camino Brabant en NoordHollandpad heb ik ook al gelopen. Beiden de moeite waard.
pi_221521088
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Is niet eens in me opgekomen, hier ga ik echt niet op dag 1 voor bellen.

Ik heb al een tijdje wat zenuwklachten, ws door vitamine B12 tekort icm beknelling vanuit nek en/of elleboog. Maar dus m.n. ulnaris-issues, pink en ringvinger. Nu nogal een strakke nek, ben weer eens wat overbelast (niet voor niks migraine) en ik heb mijn B12 niet goed geslikt want het is vakantie (ook al de oorzaak van de overbelasting, zou verboden moeten worden die onzin). Dus als het niet aanhoudt, ga ik daar vanuit.
Ah, ja, met die bekende klachten zou ik het inderdaad ook wel even aankijken. Blijft wel vervelend natuurlijk!
pi_221521146
@Cat-astrophe wat fijn dat ze in elk geval niet mee is gegaan met de klusjesmannen en je vreemde stad dus hebt kunnen uitsluiten O+ nu nog terugvinden in je eigen stad :* . Mn duimen staan nog steeds aan dat ze straks doodleuk ineens weer op de bank bij je op schoot springt ofzo!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:59:32 #159
370431 drakin
vurig typje
pi_221521151
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:50 schreef borisz het volgende:

[..]
Het Streekpad is 285km over vijftien etappes. :).
Ik neem deze mee in mn wandelingen die ik nu doe.
Lees ik loop nu op vier LAW en twee Streekpaden. Maarja Pieterpad staat al even stil. :+. Ik zie ieder weekend wel hoe het loopt en wat ik loop.
Heb wel als doel om alle LAW/Streekpaden uit te spelen. Maar als ik daar de verhalen op wandelnet over lees doe je dat tussen de 20 n 25 jaar :P Ben wel goed op weg.
En loop ook genoeg buiten de LAW/Streekpaden; Camino Brabant en NoordHollandpad heb ik ook al gelopen. Beiden de moeite waard.

Dat duurt idd wel even en een paar jaar terug is er ook weer 1 bijgekomen die volgens mij vanaf Appelscha start

[ Bericht 0% gewijzigd door drakin op 07-08-2026 18:07:53 ]
Freaks like me drink tea
pi_221521273
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
Ja dit dus.
Dat komt doordat het in het gedeelte staat dat je alleen kan zien als je ingelogd bent ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221521279
quote:
Ik heb ook altijd grote moeite met een nieuw plek, ik ben dan de weg kwijt.
En fok is m'n vaste referentie, alles wat afwijkt is minder.

Maar ja.. dat is niet het enige wat telt helaas.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:40:39 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221521298
quote:

[..]

Lekker hier blijven dan is dat nieuwe ook niet nodig
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221521320
Heeft iemand nog een keer dat linkje? Dan kan ik hem even opslaan, want als FOK! ineens foetsie is dan kan ik die natuurlijk anders ook niet meer terugvinden..
pi_221521346
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 18:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Heeft iemand nog een keer dat linkje? Dan kan ik hem even opslaan, want als FOK! ineens foetsie is dan kan ik die natuurlijk anders ook niet meer terugvinden..
Same here :@
pi_221521357
https://polcafe.nl

Maar om de SC's te kunnen zien moet je dus een account hebben & inloggen!
pi_221521406
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Same here :@
https://polcafe.nl/u/Cat 😂
pi_221521422
Nou, ik heb er ook een account gemaakt. Eens even zien waar zich dat heen ontwikkelt.

Ik heb vakantie *O* en ik heb, dankzij een goede planning, toch redelijk relaxed de werkingen kunnen afronden. Vandaag wel naar nieuws gekregen over een van mijn ouders, dat is een beetje een domper. Voorlopig zijn we nog niets wijzer dus ik moet ook proberen het los te laten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 19:09:10 #168
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221521435
Van de muntjesdata even een voorspel-module gebouwd :')

SPICE TURBO II

Niet te serieus nemen allen, doe ik zelf ook niet :D
pi_221521448
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:05 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, ik heb er ook een account gemaakt. Eens even zien waar zich dat heen ontwikkelt.

Ik heb vakantie *O* en ik heb, dankzij een goede planning, toch redelijk relaxed de werkingen kunnen afronden. Vandaag wel naar nieuws gekregen over een van mijn ouders, dat is een beetje een domper. Voorlopig zijn we nog niets wijzer dus ik moet ook proberen het los te laten.
Eerste leuk, tweede heel niet leuk -O-
pi_221521463
Ja, dat. De like voor de eerste helft Club, natuurlijk niet voor de tweede helft. Hele fijne vakantie én veel sterkte!
pi_221521633
Dank jongens. Ik hoef ook niet per se geheimzinnig te doen, dat is ook een beetje het equivalent van op facebook een verdrietige spreuk posten en er verder niets over zeggen :+

[ Bericht 63% gewijzigd door Clubsoda op 08-08-2026 11:43:34 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221521637
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:

SPICE TURBO II

Hmpf. Ik vind dat wij decimalen van het gehele getal scheiden middels een komma.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 20:03:05 #173
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221521696
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:54 schreef sigme het volgende:

[..]
Hmpf. Ik vind dat wij decimalen van het gehele getal scheiden middels een komma.
Goed punt, is geregeld _O_
pi_221521721
Pff wat naar @Clubsoda ;( en sneu ook, wéér wat.
pi_221521730
@Clubsoda ;(

Pa hier blijkt weer beter in daden dan in woorden.
Hij had een foto van poes mee en was een rondje gaan fietsen. Twee katten op de foto gezet, die beiden niet mijn bejaarden waren (dacht hij zelf ook al). Lief O+

Even gebabbeld en toen kwam de opmerking: 'ja, als onze logeerhond iets zou overkomen, dat zou pas echt vreselijk zijn'.
Ja pa, als het nu gebeurt terwijl jullie oppassen. En ik snap ook nog dat jullie een veel grotere band met hond hebben dan met mijn katten, want die zijn nu eenmaal niet zo gezellig voor anderen. Maar je bedoelt toch niet dat een verlies voor de hondeneigenaar erger zou zijn dan voor de katten eigenaar he :7

Toen pas hoorde hij het zichzelf zeggen en neeneenee zo bedoelde hij het niet :')
pi_221521742
Achos, dat eerste stukje is lief @Cat-astrophe!
Het tweede stukje bevestigt wel het niet zo goed met woorden zijn :+

Ook op feesboek gezet? In mijn stad is er een extreem actieve kat gevonden/vermist groep met ook mensen met chipreaders die je kunt vragen langs te komen bij een gevonden kat etc.
pi_221521837
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:53 schreef Clubsoda het volgende:
Dank jongens. Ik hoef ook niet per se geheimzinnig te doen, dat is ook een beetje het equivalent van op facebook een verdrietige spreuk posten en er verder niets over zeggen :+

SPOILER
Shitzooi gewoon :*
pi_221521876
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Goed punt, is geregeld _O_
_O_
pi_221522091
quote:

SPICE TURBO II

Erratische hodonumismatiek O+
Spoilers!
pi_221522104
En sterkte voor Clubsoda.

En ook nog maar weer voor Cat. Dat is toch maar lief zeg van je vader.

Een vriendin zei ook na het sterven van Piep tegen me dat het toch geen hond was, dat dat toch erger was. Niet tof.
Spoilers!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:00:57 #181
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221522141
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:53 schreef Clubsoda het volgende:

[Spoiler]
He wat waardeloos zeg -O- Je gaat je afvragen of je ook gewoon een keer rust mag hebben. Zonder gelazer -O- Sterkte!
pi_221522166
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 20:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Achos, dat eerste stukje is lief @:Cat-astrophe!
Het tweede stukje bevestigt wel het niet zo goed met woorden zijn :+

Ook op feesboek gezet? In mijn stad is er een extreem actieve kat gevonden/vermist groep met ook mensen met chipreaders die je kunt vragen langs te komen bij een gevonden kat etc.
Ja, ook! Want daar was ik al lid van als spotter.

De flyers doen wel wat! Net telefoon van een dame die haar gezien dacht te hebben. In hun buurt app ging het er ook al over. Ik me gauw omkleden, belde ze terug: er zat wat wit in de poes en dat heeft mijn dame niet. Maar ik ben toch even langs gegaan. Onderweg schoot er een cyper langs :D maar die was te dik en te donker (en aan de kop te zien te mannelijk :7 )

Rondje gefietst: niks te zien. Maar in de buurt app straat was wel een bewoner. Die had de overburen bezig gezien met een kat die niet van hun leek. Daar aangebeld maar degene die opendeed had geen idee en moest nununuuuu weg. Briefje in handen gedouwd om aan de familie te vragen.
Toe naar huis. Waar ik mezelf eens bekeek... ik had mijn shirt binnenstebuiten aan :|W Die arme jongen zal wel gedacht hebben :|W /egopost 457742 van vandaag
pi_221522173
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 20:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
En sterkte voor Clubsoda.

En ook nog maar weer voor Cat. Dat is toch maar lief zeg van je vader.

Een vriendin zei ook na het sterven van Piep tegen me dat het toch geen hond was, dat dat toch erger was. Niet tof.
Je vriendin o|O Dan kun je beter niks zeggen.
pi_221522174
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
egopost 457742 van vandaag
:* laat ze maar komen, die egoposts
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:05:58 #185
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221522177
Nou Catjen, je bent er maar druk mee aan alle kanten. Net waar je niet op zit te wachten als je aftelt naar de vakantie :X

Knuff :*
pi_221522182
quote:

SPICE TURBO II

Kerstmarktmodus nu al actief :o

Met de huidige waterstanden komen we niet eens van de kade af _O-
Al zou dat wel veel blootliggende muntjes kunnen onthullen natuurlijk (8>
pi_221522188
Mensen kunnen zulke rare dingen zeggen. Zeg dan niets.

Zoon van een vriendin overleed, komt er een, leve maar niet al te snuggere buurvrouw op condoleance bezoek. “ wat erg, kinderen kunnen je zulke zorgen geven, onze zoon is weer gezakt voor z’n rijexamen “ o|O
pi_221522212
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:05 schreef sigme het volgende:

[..]
O+
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou Catjen, je bent er maar druk mee aan alle kanten. Net waar je niet op zit te wachten als je aftelt naar de vakantie :X

Knuff :*
O+
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:15:23 #189
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221522256
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerstmarktmodus nu al actief :o
Ja dat zijn gewoon wat random quotes van AI plus inzichten die ik zelf onderweg ontwikkeld heb :) Maar kan weleens kijken of die van die kerstmarkt niet tot 1 december uit de rotatie gehouden kan worden of zo :D
quote:
Met de huidige waterstanden komen we niet eens van de kade af _O-
Al zou dat wel veel blootliggende muntjes kunnen onthullen natuurlijk (8>
Nee dat is wel bizar inderdaad. Ik zit daar ook al naar te kijken. Maatgevend is de waterstand bij Kaub. Het liefst heb je minstens 100-120 cm boven peil-nul. Onder de 80 cm worden ze zenuwachtig, onder de 50 cm kun je eigenlijk alleen nog maar annuleren.

Gisteren was het 19 cm :X

Maar ik verwacht wel dat het richting december goed komt hoor. Sowieso heeft het nu niet echt zin om naar die waterstanden te kijken. Begin november krijg je voor het eerst een beetje een idee welke kant het op gaat. Maar voorlopig ga ik er vanuit dat het goed komt ^O^
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:26:30 #190
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221522302
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:

Ja dat zijn gewoon wat random quotes van AI plus inzichten die ik zelf onderweg ontwikkeld heb :) Maar kan weleens kijken of die van die kerstmarkt niet tot 1 december uit de rotatie gehouden kan worden of zo :D
Dit is inmiddels geregeld. Kerstmarkt-gerelateerde quotes draaien nu alleen mee tussen 15 november en 31 december. Dit komt ook beter overeen met de Seasonal nature van SPICE natuurlijk :7 Goed idee, dank je wel :s)
pi_221522315
Wat zeggen mensen toch rare dingen.....

En toch wel lief van je vader Cat! Maar inderdaad niet zo handig met woorden.
pi_221522401
@z80, Disconnect.me is niet beschikbaar voor mijn browser. Maar Brave blockt zelf al ontzettend veel gelukkig.
Spoilers!
pi_221522411
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[..]
Nee dat is wel bizar inderdaad. Ik zit daar ook al naar te kijken. Maatgevend is de waterstand bij Kaub. Het liefst heb je minstens 100-120 cm boven peil-nul. Onder de 80 cm worden ze zenuwachtig, onder de 50 cm kun je eigenlijk alleen nog maar annuleren.

Gisteren was het 19 cm :X

Maar ik verwacht wel dat het richting december goed komt hoor. Sowieso heeft het nu niet echt zin om naar die waterstanden te kijken. Begin november krijg je voor het eerst een beetje een idee welke kant het op gaat. Maar voorlopig ga ik er vanuit dat het goed komt ^O^
In december overstroomt Limburg in het algemeen. Dan is de zorg eerder dat er teveel water is en de bootjens daardoor niet kunnen varen :')
In dat stuk valt dat geloof ik wel mee. Sal wel reg kom.
pi_221522416
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dit is inmiddels geregeld. Kerstmarkt-gerelateerde quotes draaien nu alleen mee tussen 15 november en 31 december. Dit komt ook beter overeen met de Seasonal nature van SPICE natuurlijk :7 Goed idee, dank je wel :s)
Ow -O- /nooitgoed
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:57:53 #195
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221522489
Inmiddels zo veel extra quotes dat er in de kerstperiode gewoon een hele andere set quotes draait dan daarbuiten _O-
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:58:18 #196
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221522490
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ow -O- /nooitgoed
Wat? :o Juist wel *O*
pi_221522631
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 21:05 schreef sigme het volgende:

[..]
pi_221522649
Over pijnlijke opmerkingen gesproken: Toen mijn dochtertje met 9 maanden levenloos werd geboren zei mijn zwager dat het een verloren wedstrijd was....

Dat zijn van die opmerkingen die je nooit meer vergeet.
pi_221522655
Hopelijk levert het snel iets op Cat, alle bedrijvigheid en mensen die je bereikt met je berichten!
pi_221522669
Oef @Blues ;( :{ :*

Ik ben de halve avond bezig geweest met een sportschema voor de komende drie weken, maar het is gelukt hoor. Met hulp van AI, dat wel, ik kwam er echt niet goed uit zelf.
pi_221522724
Tssss @Blues wat een opmerking :(
pi_221522739
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 22:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Oef @:Blues ;( :{ :*

Ik ben de halve avond bezig geweest met een sportschema voor de komende drie weken, maar het is gelukt hoor. Met hulp van AI, dat wel, ik kwam er echt niet goed uit zelf.
Ga je weer goed opbouwen?

Hoe is het met de enkel van @sigme eigenlijk? Of knie, twijfel nu toch.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')