Nooooo ik hoop dat je haar snel vindquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Domper op de dag... ik realiseerde me dat ik poes de hele middag niet heb gezien![]()
De airco mannen waren superlief en letten echt op de deuren. Maar in haar 17 jaar hier is ze nooit de tuin uit gegaan dus wie weet toch een ontsnapping.
Rondje gelopen, tuinhek op een kier gezet met kattengrit erbij en maar hopen dat ze de weg terug vindt.
Of toch ergens in huis zit. Alle kamers en alle kasten open getrokken maar wie weet ligt ze te pitten in een onontdekt hoekje. Puff
Daar geloof ik inmiddels niet meer in. Zo lang slaapt ze nooit en anders had ze zich inmiddels wel gemeld op mijn diverse huisrondjesquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:51 schreef Syrena het volgende:
Ik hoop hard op een poes die in een onontdekt hoekje heeft liggen pitten
Damn da's wel zorgelijkquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog geen poesNet amivedimelding gemaakt en als ze er morgen niet is maar gaan flyeren.
Aircoman geappt want wie weet hadden ze toch even een deur open gehad. En heeft ze zich de bus verstopt. Maar zij hadden deuren dichtgehouden en hij ging meteen kijken en belde me terug: geen poes (wat ik ook niet verwachtte want hij is daarna nog in Den Bosch geweest...) en vond het heel naar.
Maar schuldig voelen hoeft hij niet. Ik moest wel wat laten weten als ze terecht was
Dat heb ik ook met japanquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:06 schreef Barreltje het volgende:
www.maptap.gg August 7
89👑 100🎯 99🎯 82🌟 71😁
Final score: 846
afrika is toch nog wel een blinde vlek
Nou ja als je al weet waar Japan ligt kom je al een heel eindquote:
ik zet die pointer ook gewoon in het midden van japan en hoop er het beste vanquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als je al weet waar Japan ligt kom je al een heel eind
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar bij mij kwam dat dan in de aura fase. Niet erna nog.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:16 schreef Vanyel het volgende:
@:blues jij hebt toch iets met doofheid of tintels in je arm bij migraine? Hoe werkt dat ook al weer?
Ik had vannacht migraine (mijn eerste sinds 24, en de sumatriptan injecties waren verlopen). Nu zijn links mijn vingertoppen allemaal doof. Raar.
Daarom vroeg ik het me afquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar bij mij kwam dat dan in de aura fase. Niet erna nog.
Ik word wel eens wakker met tintelingen in arm en/of doof gevoel in arm/vingers, maar dan heb ik denk ik op mn arm gelegen. Ik heb het ook wel eens als ik op de bank lig en meestal helpt van houding veranderen dan wel. Dus bij mij lijkt het dan meer door rare positie en beklemming zenuw te komen en dan trekt het dus ook langzaam weer weg.
He gadverDAMME!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:16 schreef Vanyel het volgende:
@:blues jij hebt toch iets met doofheid of tintels in je arm bij migraine? Hoe werkt dat ook al weer?
Ik had vannacht migraine (mijn eerste sinds 24, en de sumatriptan injecties waren verlopen). Nu zijn links mijn vingertoppen allemaal doof. Raar.
Moet @Blues dit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:57 schreef Blues het volgende:
www.maptap.gg August 7
77😁 86🎓 91👑 80✨ 69🙂
Final score: 792
* Blues moet terug naar school hoor
Waarom? Gaat Fok eraan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben alle restaurantreviews die ik hier heb geschreven aan het kopieren en opslaan. Toch leuk om zo terug te lezen.
Mijn abonnement is maandag afgelopen en ik ga niet verlengen. Ik weet niet of ik hier nog blijf, of het te doen is zonder abonnement.quote:
Wat maakt dat jij dat na de aura fase noemt? Ik heb altijd gedacht dat alles voor de hoofdpijn bij aura hoort, dus zowel de visuele als de neurologische symptomen (ik heb ook vaak gehad dat ik dan niet meer goed kon lezen/typen, qua begrijpen wat ik las of iets begrijpelijs typen). Maar me daar ook nooit zo in verdiept, dus misschien heb ik dat wel altijd verkeerd gedacht!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:51 schreef Blues het volgende:
[..]
He gadverDAMME!![]()
Ik heb het idd net na de aurafase.. 1 kant (bij mij altijd rechts) mond en arm/hand zijn dan 'doof'. Dat verdwijnt dan ook weer en dan kom ik niet uit mijn woorden en dan komt de hellhoofdpijn opzetten.
Hoe gaat het nu?
Mijn update:
Ik ben in mei 2025 begonnen met 100 mg metropolol, met nog enkele (sterk verminderde) migraine-aanvallen (huisarts noemt ze episodes)
Omdat het zo goed ging ben ik zelf gaan afbouwen naar 25 mg en heb 17 april van dit jaar weer de 'eerste' aanval sinds gebruik mei vorig jaar (!!) en tevens was dat de laatste (!!) tot nu toe. ()
Metropolol was een idee van een HAIO omdat de Candesartan niets noemenswaardig deed en alle sumatriptan en familie ook niks deden.
Dus deze HAIO kijgt een
Nou dat kan ik je wel verklappen: Dat is het nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn abonnement is maandag afgelopen en ik ga niet verlengen. Ik weet niet of ik hier nog blijf, of het te doen is zonder abonnement.
Ik gebruik Brave browser dus wie weet is er wat hoop. Maar ik vrees het ergste.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat kan ik je wel verklappen: Dat is het niet
Ik heb het even geprobeerd op mijn vrijwilligerswerk om mee te lezen zonder in te loggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik gebruik Brave browser dus wie weet is er wat hoop. Maar ik vrees het ergste.
Ik mis nog wat gezelligheid in polcafé (kneuterigheid)quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd op mijn vrijwilligerswerk om mee te lezen zonder in te loggen.
Maar zonder mijn (goedkoopste) abbo...is het niet te doen.
En dat is uiteraard expres gedaan![]()
Ik heb mijn bookmarks ook al opgeslagen.
Zit nog in de twilight zone tussen polcafé en hier...
Aurafase noem ik de allereerste vlekken waarbij gaten in mijn zicht vallen en die zich uitbreiden en in die gekleurde 'radercirkels' veranderen..dan knarsen mijn hersenen en word ik misselijk/raar/zombie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:56 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat maakt dat jij dat na de aura fase noemt? Ik heb altijd gedacht dat alles voor de hoofdpijn bij aura hoort, dus zowel de visuele als de neurologische symptomen (ik heb ook vaak gehad dat ik dan niet meer goed kon lezen/typen, qua begrijpen wat ik las of iets begrijpelijs typen). Maar me daar ook nooit zo in verdiept, dus misschien heb ik dat wel altijd verkeerd gedacht!
En![]()
voor de rest van je post!
En wel gekkig @:Vanyel! Heb je verder nog andere klachten? Ik zou er zelf een belletje naar de huisarts aan wagen om te vragen of je hier iets mee moet gezien niet beklemming en niet meer aura, maar ik weet ook dat mijn bel-drempel wat lager ligt dan die van de meeste mensen
Ja mss is het dat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik mis nog wat gezelligheid in polcafé (kneuterigheid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |