abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221514170
Domper op de dag... ik realiseerde me dat ik poes de hele middag niet heb gezien :o
De airco mannen waren superlief en letten echt op de deuren. Maar in haar 17 jaar hier is ze nooit de tuin uit gegaan dus wie weet toch een ontsnapping.
Rondje gelopen, tuinhek op een kier gezet met kattengrit erbij en maar hopen dat ze de weg terug vindt.

Of toch ergens in huis zit. Alle kamers en alle kasten open getrokken maar wie weet ligt ze te pitten in een onontdekt hoekje. Puff ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221514206
Oh wat eng, @Cat-astrophe

Ik duim dat je haar zo ergens ziet zitten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221514285
🤞🤞🤞🤞
Dat d'oude catpoes snel gevonden wordt!
pi_221514652
Oh nee! Hopelijk vind je haar snel terug! :*
  donderdag 6 augustus 2026 @ 20:00:27 #55
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221514657
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Domper op de dag... ik realiseerde me dat ik poes de hele middag niet heb gezien :o
De airco mannen waren superlief en letten echt op de deuren. Maar in haar 17 jaar hier is ze nooit de tuin uit gegaan dus wie weet toch een ontsnapping.
Rondje gelopen, tuinhek op een kier gezet met kattengrit erbij en maar hopen dat ze de weg terug vindt.

Of toch ergens in huis zit. Alle kamers en alle kasten open getrokken maar wie weet ligt ze te pitten in een onontdekt hoekje. Puff ;(
Nooooo ik hoop dat je haar snel vind
pi_221514739
Nog geen poes ;( Net amivedimelding gemaakt en als ze er morgen niet is maar gaan flyeren.

Aircoman geappt want wie weet hadden ze toch even een deur open gehad. En heeft ze zich de bus verstopt. Maar zij hadden deuren dichtgehouden en hij ging meteen kijken en belde me terug: geen poes (wat ik ook niet verwachtte want hij is daarna nog in Den Bosch geweest...) en vond het heel naar.
Maar schuldig voelen hoeft hij niet. Ik moest wel wat laten weten als ze terecht was O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221514794
Ow Cat -O- hopelijk vind je haar snel
pi_221514808
Oh jee Cat :{
Spoilers!
pi_221515314
Ik hoop hard op een poes die in een onontdekt hoekje heeft liggen pitten :{
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_221515957
@Cat-astrophe ik hoop dat poes gauw opduikt!!
pi_221515987
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 20:51 schreef Syrena het volgende:
Ik hoop hard op een poes die in een onontdekt hoekje heeft liggen pitten :{
Daar geloof ik inmiddels niet meer in. Zo lang slaapt ze nooit en anders had ze zich inmiddels wel gemeld op mijn diverse huisrondjes :{

Buiten is natuurlijk niet meteen levensgevaar, ze kent de tuin en ze is gechipt. Maar ze moet gewoon bij mij zijn ;(

Als ze om een of andere gekke reden toch in de bus van de klussers is gesprongen en in Den Bosch ongemerkt is vertrokken dan is het echt een drama. Poes in totaal onbekende omgeving :'(

Maja, vanavond kan ik niet meer doen dan ik nu deed.
pi_221516043
Oeh wat een zorg @Cat-astrophe
We have far more in common than that which devides us..
pi_221516172
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog geen poes ;( Net amivedimelding gemaakt en als ze er morgen niet is maar gaan flyeren.

Aircoman geappt want wie weet hadden ze toch even een deur open gehad. En heeft ze zich de bus verstopt. Maar zij hadden deuren dichtgehouden en hij ging meteen kijken en belde me terug: geen poes (wat ik ook niet verwachtte want hij is daarna nog in Den Bosch geweest...) en vond het heel naar.
Maar schuldig voelen hoeft hij niet. Ik moest wel wat laten weten als ze terecht was O+
Damn da's wel zorgelijk -O- Hopelijk komt het snel goed :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221516204
Ik kwam even catchecken -O-
pi_221516220
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:42 schreef Blues het volgende:
Ik kwam even catchecken -O-
Kan noit kwaad :)
  donderdag 6 augustus 2026 @ 22:50:01 #66
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_221516237
-O- :*
  Moderator donderdag 6 augustus 2026 @ 23:25:36 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221516368
Zo... Op bed, werd tijd en was van plan vandaag er op tijd te liggen.

Vandaag begon het onderdeel van de uitwisseling weer waarbij de deelnemers een aantal dagen zelfstandig door Drenthe trekken. Dat bestaat uit ze om 6u wakker maken (ze weten niet wanneer dit gebeuren plaats vind) snel uit bed, instructie, spullen inpakken (geen geld en telefoon) en dan worden ze gedropt. Op dat punt kregen ze streepjescode en een gecodeerd bericht. Dmv dat combineren konden ze fietssleutels uit een pakketautomaat halen. Ik heb vanochtend rondgecrosst om ca. 50 fietsen op 12 locaties te krijgen. Dat was om 9:30 klaar. Toen de keuken echt grondig schoongemaakt (anderen andere delen van de accommodatie, maar grondige keukenschoonmaak met liters Dasty is traditie). Daarna de bussen terug gebracht naar Emmen, daar geluncht. Toen rest van de lui naar Orvelte gebracht. Toen ben ik naar huis gereden om mee te helpen met het bouwen van de feestboog

Dus ja ik wou op tijd naar bed. Maar diezelfde persoon ging om 21:00 ook nog mee even wat berken om te zagen voor aankleding. :+

Gisteravond lag ik er om 22u in en om 1u sliep ik nog niet. Om 5u ging de wekker want het is inmiddels traditie dat ik pannenkoeken bak als ontbijt deze dag.

Ik ga de band verlaten, over en sluiten maar :W
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221516501
Nou, RIP Jerney :@ ik weet eigenlijk echt even niet wat ik er verder over moet zeggen
pi_221516538
Oh jee Cat…wat een zorg om de kat terwijl je bijna weggaat.
Wel een klein hoeraatje voor de werkperspectieven.

@derLudolf met hoe veel mensen organiseer je zo’n week eigenlijk?
Is het een vast team en vaste taakverdeling? Je bent er maar druk mee _O_

En wat een maandelijkse ellende voor je @Tele6 !
Misschien met de nieuwe huisarts eens overleggen over een aanpak?
Sterkte ondertussen.
pi_221516744
Mogge.

Ik hoop maar dat het een goedemorgen gaat worden voor eenieder :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221516770
Goedemorgen :W

Ik heb superlang geslapen en voel me een stuk beter.

Ik stuur goede vibes naar de Cat.
pi_221516846
www.maptap.gg August 7
82🌟 93🏆 90👑 87🎓 79👏
Final score: 853
pi_221516859
www.maptap.gg August 7
93🏆 99🎯 100🎯 86🎓 95🏅
Final score: 935
pi_221516870
Ik heb ook een poging gedaan:

www.maptap.gg August 7
71🫢 92🏆 93🏆 81🌟 96🔥
Final score: 880

Ik ben heel slecht in topografie, binnen Europa gaat het nog wel maar erbuiten is meer geluk dan wijsheid :+.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_221516896
@Cat-astrophe ik hoop dat ze vannacht zo naar binnen is geslopen :*
Zo niet, mss de klussers van gister appen of ze bij het huis in den bosch willen vragen of zij een kat in de buurt hebben gezien die op jouwe lijkt en met een foto? Of vragen of jij contact met ze op mag nemen oid? Had je vast allemaal zelf ook al bedacht. En extra rot door de timing met je vakantie. Komt natuurlijk nooit goed uit, maar vlak voor je weggaat is natuurlijk extra vervelend ;(

Fijn @Tele6!
pi_221516919
Mogge

Alles wat @vlindertje89 zegt betreffende poes. Heb er al buikpijn van, wat moet het wel voor @Cat-astrophe zijn, en voor poes zelf

www.maptap.gg August 7
97🔥 95🏅 99🎯 80✨ 80✨
Final score: 870
pi_221516951
www.maptap.gg August 7
99🎯 98🎯 94🏅 80👏 90👑
Final score: 895
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:06:25 #78
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221516994
www.maptap.gg August 7
89👑 100🎯 99🎯 82🌟 71😁
Final score: 846

afrika is toch nog wel een blinde vlek :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_221517003
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 09:06 schreef Barreltje het volgende:
www.maptap.gg August 7
89👑 100🎯 99🎯 82🌟 71😁
Final score: 846

afrika is toch nog wel een blinde vlek :+
Dat heb ik ook met japan
pi_221517042
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 09:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat heb ik ook met japan
Nou ja als je al weet waar Japan ligt kom je al een heel eind :)
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:32:19 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_221517065
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou ja als je al weet waar Japan ligt kom je al een heel eind :)
ik zet die pointer ook gewoon in het midden van japan en hoop er het beste van :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_221517105
783 vandaag. Ik ben al tevreden als ik bij elke op het goede continent zit :P
pi_221517248
@Blues jij hebt toch iets met doofheid of tintels in je arm bij migraine? Hoe werkt dat ook al weer?

Ik had vannacht migraine (mijn eerste sinds 24, en de sumatriptan injecties waren verlopen :'( ). Nu zijn links mijn vingertoppen allemaal doof. Raar.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221517261
www.maptap.gg August 7
77🌞 92🏆 90👑 77😁 74😂
Final score: 802
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221517380
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 10:16 schreef Vanyel het volgende:
@:blues jij hebt toch iets met doofheid of tintels in je arm bij migraine? Hoe werkt dat ook al weer?

Ik had vannacht migraine (mijn eerste sinds 24, en de sumatriptan injecties waren verlopen :'( ). Nu zijn links mijn vingertoppen allemaal doof. Raar.
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar bij mij kwam dat dan in de aura fase. Niet erna nog.
Ik word wel eens wakker met tintelingen in arm en/of doof gevoel in arm/vingers, maar dan heb ik denk ik op mn arm gelegen. Ik heb het ook wel eens als ik op de bank lig en meestal helpt van houding veranderen dan wel. Dus bij mij lijkt het dan meer door rare positie en beklemming zenuw te komen en dan trekt het dus ook langzaam weer weg.
pi_221517458
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 10:46 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar bij mij kwam dat dan in de aura fase. Niet erna nog.
Ik word wel eens wakker met tintelingen in arm en/of doof gevoel in arm/vingers, maar dan heb ik denk ik op mn arm gelegen. Ik heb het ook wel eens als ik op de bank lig en meestal helpt van houding veranderen dan wel. Dus bij mij lijkt het dan meer door rare positie en beklemming zenuw te komen en dan trekt het dus ook langzaam weer weg.
Daarom vroeg ik het me af
Ik ben al even uit bed, heb geen rare houdingen, beweeg, en heb normaal van dat soort dingen alleen tintelende of dove pink en ringvinger. Nu doet de rest mee.
pi_221517937
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 10:16 schreef Vanyel het volgende:
@:blues jij hebt toch iets met doofheid of tintels in je arm bij migraine? Hoe werkt dat ook al weer?

He gadverDAMME! :*
Ik heb het idd net na de aurafase.. 1 kant (bij mij altijd rechts) mond en arm/hand zijn dan 'doof'. Dat verdwijnt dan ook weer en dan kom ik niet uit mijn woorden en dan komt de hellhoofdpijn opzetten.
Hoe gaat het nu? :*

Mijn update:
Ik ben in mei 2025 begonnen met 100 mg metropolol, met nog enkele (sterk verminderde) migraine-aanvallen (huisarts noemt ze episodes)
Omdat het zo goed ging ben ik zelf gaan afbouwen naar 25 mg en heb 17 april van dit jaar weer de 'eerste' aanval sinds gebruik mei vorig jaar (!!) en tevens was dat de laatste (!!) tot nu toe. ( :o )
Metropolol was een idee van een HAIO omdat de Candesartan niets noemenswaardig deed en alle sumatriptan en familie ook niks deden.
Dus deze HAIO kijgt een _O_
pi_221517969
www.maptap.gg August 7
77😁 86🎓 91👑 80✨ 69🙂
Final score: 792

* Blues moet terug naar school hoor :@
pi_221517973
Is catpoes al terug -O-
pi_221518079
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:57 schreef Blues het volgende:
www.maptap.gg August 7
77😁 86🎓 91👑 80✨ 69🙂
Final score: 792

* Blues moet terug naar school hoor :@
Moet @Blues dit? :P
pi_221518197
Ik ben alle restaurantreviews die ik hier heb geschreven aan het kopieren en opslaan. Toch leuk om zo terug te lezen.
Spoilers!
pi_221518338
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben alle restaurantreviews die ik hier heb geschreven aan het kopieren en opslaan. Toch leuk om zo terug te lezen.
Waarom? Gaat Fok eraan?
pi_221518376
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waarom? Gaat Fok eraan?
Mijn abonnement is maandag afgelopen en ik ga niet verlengen. Ik weet niet of ik hier nog blijf, of het te doen is zonder abonnement.

Ik heb ook allerlei leuke/nuttige/eigen topics de afgelopen maanden gedownload. Inderdaad voor het geval FOK! stopt.
Spoilers!
pi_221518387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:51 schreef Blues het volgende:

[..]
He gadverDAMME! :*
Ik heb het idd net na de aurafase.. 1 kant (bij mij altijd rechts) mond en arm/hand zijn dan 'doof'. Dat verdwijnt dan ook weer en dan kom ik niet uit mijn woorden en dan komt de hellhoofdpijn opzetten.
Hoe gaat het nu? :*

Mijn update:
Ik ben in mei 2025 begonnen met 100 mg metropolol, met nog enkele (sterk verminderde) migraine-aanvallen (huisarts noemt ze episodes)
Omdat het zo goed ging ben ik zelf gaan afbouwen naar 25 mg en heb 17 april van dit jaar weer de 'eerste' aanval sinds gebruik mei vorig jaar (!!) en tevens was dat de laatste (!!) tot nu toe. ( :o )
Metropolol was een idee van een HAIO omdat de Candesartan niets noemenswaardig deed en alle sumatriptan en familie ook niks deden.
Dus deze HAIO kijgt een _O_
Wat maakt dat jij dat na de aura fase noemt? Ik heb altijd gedacht dat alles voor de hoofdpijn bij aura hoort, dus zowel de visuele als de neurologische symptomen (ik heb ook vaak gehad dat ik dan niet meer goed kon lezen/typen, qua begrijpen wat ik las of iets begrijpelijs typen). Maar me daar ook nooit zo in verdiept, dus misschien heb ik dat wel altijd verkeerd gedacht!

En *O* *O* voor de rest van je post!

En wel gekkig @Vanyel! Heb je verder nog andere klachten? Ik zou er zelf een belletje naar de huisarts aan wagen om te vragen of je hier iets mee moet gezien niet beklemming en niet meer aura, maar ik weet ook dat mijn bel-drempel wat lager ligt dan die van de meeste mensen :Y
pi_221518454
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mijn abonnement is maandag afgelopen en ik ga niet verlengen. Ik weet niet of ik hier nog blijf, of het te doen is zonder abonnement.
Nou dat kan ik je wel verklappen: Dat is het niet :N
pi_221518510
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou dat kan ik je wel verklappen: Dat is het niet :N
Ik gebruik Brave browser dus wie weet is er wat hoop. Maar ik vrees het ergste.
Spoilers!
pi_221519065
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik gebruik Brave browser dus wie weet is er wat hoop. Maar ik vrees het ergste.
Ik heb het even geprobeerd op mijn vrijwilligerswerk om mee te lezen zonder in te loggen.
Maar zonder mijn (goedkoopste) abbo...is het niet te doen.
En dat is uiteraard expres gedaan :s)

Ik heb mijn bookmarks ook al opgeslagen.
Zit nog in de twilight zone tussen polcafé en hier...
pi_221519075
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb het even geprobeerd op mijn vrijwilligerswerk om mee te lezen zonder in te loggen.
Maar zonder mijn (goedkoopste) abbo...is het niet te doen.
En dat is uiteraard expres gedaan :s)

Ik heb mijn bookmarks ook al opgeslagen.
Zit nog in de twilight zone tussen polcafé en hier...
Ik mis nog wat gezelligheid in polcafé (kneuterigheid)
pi_221519079
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:56 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wat maakt dat jij dat na de aura fase noemt? Ik heb altijd gedacht dat alles voor de hoofdpijn bij aura hoort, dus zowel de visuele als de neurologische symptomen (ik heb ook vaak gehad dat ik dan niet meer goed kon lezen/typen, qua begrijpen wat ik las of iets begrijpelijs typen). Maar me daar ook nooit zo in verdiept, dus misschien heb ik dat wel altijd verkeerd gedacht!

En *O* *O* voor de rest van je post!

En wel gekkig @:Vanyel! Heb je verder nog andere klachten? Ik zou er zelf een belletje naar de huisarts aan wagen om te vragen of je hier iets mee moet gezien niet beklemming en niet meer aura, maar ik weet ook dat mijn bel-drempel wat lager ligt dan die van de meeste mensen :Y
Aurafase noem ik de allereerste vlekken waarbij gaten in mijn zicht vallen en die zich uitbreiden en in die gekleurde 'radercirkels' veranderen..dan knarsen mijn hersenen en word ik misselijk/raar/zombie.
Als ik weer wat kan zien komt de rest die ik beschreef.
pi_221519082
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik mis nog wat gezelligheid in polcafé (kneuterigheid)
Ja mss is het dat.

Maar het is mss ook wennen aan.
In vergelijking met een nieuwe klas/school/werk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')