abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:30:32 #151
370431 drakin
vurig typje
pi_221520868
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:05 schreef borisz het volgende:

[..]
Die kende ik nog niet :+
Ik heb het wandelboekje aangeschaft en daarin zit ook een stempelkaart. Voornamelijk bij de VVV's in de elf steden kan je stempels krijgen. Bij volle kaart kan je een oorkonde en speldje krijgen.
En hoe lang doe je erover via hun boekje?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_221520881
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Fijn maar raar inderdaad
Gaan ze ook z’n bloeddruk meten? Dat was bij Elin wel een soort eyeopener. Katten blijken dan een barstende koppijn te hebben
Die was verhoogd maar daar wilde ze nu nog niet medicatie voor geven. Over een paar weken wilde ze weer meten en als het dan verhoogd is wel.

We zijn weer thuis. Naast medicatie tegen braken een eetlustopwekker heeft ie nu ook pijnmedicatie.
Verder heeft hij een infuus gehad.
Nu een weekend aan kijken.

Ze weten het op dit moment ook even niet. Hij heeft wel vaker in zijn leven gehad dat hij stopte met eten en dan moet hij daar even overheen dus hopelijk is dat deze keer ook.
pi_221520981
Dat stoppen met eten herken ik van Nika. Op een gegeven moment (na honderden euro’s bij de DA die het ook niet wist, te hebben uitgegeven) kreeg ik door dat ze stopte met eten in de rui. En dat lijkt misschien nu wat vroeg maar alles doet raar (bomen schijnen ook al herfststand te komen).
En ik zoek het op: Ja, een kat kan inderdaad wat minder gaan eten tijdens de rui. Dit komt vaak doordat ze veel haren inslikken tijdens het wassen, wat kan zorgen voor haarballen, een vol gevoel of een lichte misselijkheid. Ook kan de stofwisseling door warm weer (als de rui in het voorjaar valt) iets vertragen

Nika at dus niet wat minder maar vrijwel niet. Hooguit 5 brokjes en wat snoepjes.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221521046
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat stoppen met eten herken ik van Nika. Op een gegeven moment (na honderden euro’s bij de DA die het ook niet wist, te hebben uitgegeven) kreeg ik door dat ze stopte met eten in de rui. En dat lijkt misschien nu wat vroeg maar alles doet raar (bomen schijnen ook al herfststand te komen).
En ik zoek het op: Ja, een kat kan inderdaad wat minder gaan eten tijdens de rui. Dit komt vaak doordat ze veel haren inslikken tijdens het wassen, wat kan zorgen voor haarballen, een vol gevoel of een lichte misselijkheid. Ook kan de stofwisseling door warm weer (als de rui in het voorjaar valt) iets vertragen

Nika at dus niet wat minder maar vrijwel niet. Hooguit 5 brokjes en wat snoepjes.
Hmmm ik weet dat het 4 jaar geleden ook rond deze tijd was.
Sowieso moet ik hem nu ook haarbalpasta geven.
Maar weer even afwachten.
pi_221521051
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s in ieder geval mooi nieuws. Is poes een klimmer? Lees wel dat die beesten hoog in een boom klimmen maar dan niet meer naar beneden durven maar vaak dan ook zwijgen. En er zit overal veel blad aan de bomen dus minder zichtbaar
Ze is een binnenpoes. Kan nog aardig springen maar ik heb het idee dat ze de laatste jaren al niet meer op het aanrecht sprong.
Boom zou kunnen maar ik gok eerder op een verstopplek in de struiken of zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 07-08-2026 17:56:05 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:50:53 #156
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221521072
quote:
88s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:30 schreef drakin het volgende:

[..]
En hoe lang doe je erover via hun boekje?
Het Streekpad is 285km over vijftien etappes. :).
Ik neem deze mee in mn wandelingen die ik nu doe.
Lees ik loop nu op vier LAW en twee Streekpaden. Maarja Pieterpad staat al even stil. :+. Ik zie ieder weekend wel hoe het loopt en wat ik loop.
Heb wel als doel om alle LAW/Streekpaden uit te spelen. Maar als ik daar de verhalen op wandelnet over lees doe je dat tussen de 20 n 25 jaar :P Ben wel goed op weg.
En loop ook genoeg buiten de LAW/Streekpaden; Camino Brabant en NoordHollandpad heb ik ook al gelopen. Beiden de moeite waard.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221521088
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Is niet eens in me opgekomen, hier ga ik echt niet op dag 1 voor bellen.

Ik heb al een tijdje wat zenuwklachten, ws door vitamine B12 tekort icm beknelling vanuit nek en/of elleboog. Maar dus m.n. ulnaris-issues, pink en ringvinger. Nu nogal een strakke nek, ben weer eens wat overbelast (niet voor niks migraine) en ik heb mijn B12 niet goed geslikt want het is vakantie (ook al de oorzaak van de overbelasting, zou verboden moeten worden die onzin). Dus als het niet aanhoudt, ga ik daar vanuit.
Ah, ja, met die bekende klachten zou ik het inderdaad ook wel even aankijken. Blijft wel vervelend natuurlijk!
pi_221521146
@Cat-astrophe wat fijn dat ze in elk geval niet mee is gegaan met de klusjesmannen en je vreemde stad dus hebt kunnen uitsluiten O+ nu nog terugvinden in je eigen stad :* . Mn duimen staan nog steeds aan dat ze straks doodleuk ineens weer op de bank bij je op schoot springt ofzo!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 17:59:32 #159
370431 drakin
vurig typje
pi_221521151
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 17:50 schreef borisz het volgende:

[..]
Het Streekpad is 285km over vijftien etappes. :).
Ik neem deze mee in mn wandelingen die ik nu doe.
Lees ik loop nu op vier LAW en twee Streekpaden. Maarja Pieterpad staat al even stil. :+. Ik zie ieder weekend wel hoe het loopt en wat ik loop.
Heb wel als doel om alle LAW/Streekpaden uit te spelen. Maar als ik daar de verhalen op wandelnet over lees doe je dat tussen de 20 n 25 jaar :P Ben wel goed op weg.
En loop ook genoeg buiten de LAW/Streekpaden; Camino Brabant en NoordHollandpad heb ik ook al gelopen. Beiden de moeite waard.

Dat duurt idd wel even en een paar jaar terug is er ook weer 1 bijgekomen die volgens mij vanaf Appelscha start

[ Bericht 0% gewijzigd door drakin op 07-08-2026 18:07:53 ]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_221521273
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
Ja dit dus.
Ik dacht ik, dan kijk ik wel even.
Maar dat vind ik dus al niet.
Dat komt doordat het in het gedeelte staat dat je alleen kan zien als je ingelogd bent ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221521279
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap de werking van Polcafé niet goed. Het is allemaal zo contra intuïtief (is dat een term?) en dan word ik recalcitrant en heb ik er geen zin meer in.
Ik heb ook altijd grote moeite met een nieuw plek, ik ben dan de weg kwijt.
En fok is m'n vaste referentie, alles wat afwijkt is minder.

Maar ja.. dat is niet het enige wat telt helaas.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:40:39 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221521298
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben door de ellendigheid die FOK de laatste jaren is, de lol in posten verloren. Ik doe het nauwelijks nog, hier ook veel minder. Maar dat is wel zonde want ik hou wel van jullie allemaal natuurlijk.

Ik snap de werking van Polcafé niet goed. Het is allemaal zo contra intuïtief (is dat een term?) en dan word ik recalcitrant en heb ik er geen zin meer in.
Lekker hier blijven dan is dat nieuwe ook niet nodig
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221521320
Heeft iemand nog een keer dat linkje? Dan kan ik hem even opslaan, want als FOK! ineens foetsie is dan kan ik die natuurlijk anders ook niet meer terugvinden..
pi_221521346
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 18:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Heeft iemand nog een keer dat linkje? Dan kan ik hem even opslaan, want als FOK! ineens foetsie is dan kan ik die natuurlijk anders ook niet meer terugvinden..
Same here :@
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221521357
https://polcafe.nl

Maar om de SC's te kunnen zien moet je dus een account hebben & inloggen!
pi_221521406
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Same here :@
https://polcafe.nl/u/Cat 😂
pi_221521422
Nou, ik heb er ook een account gemaakt. Eens even zien waar zich dat heen ontwikkelt.

Ik heb vakantie *O* en ik heb, dankzij een goede planning, toch redelijk relaxed de werkingen kunnen afronden. Vandaag wel naar nieuws gekregen over een van mijn ouders, dat is een beetje een domper. Voorlopig zijn we nog niets wijzer dus ik moet ook proberen het los te laten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 19:09:10 #168
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221521435
Van de muntjesdata even een voorspel-module gebouwd :')

SPICE TURBO II

Niet te serieus nemen allen, doe ik zelf ook niet :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221521448
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:05 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, ik heb er ook een account gemaakt. Eens even zien waar zich dat heen ontwikkelt.

Ik heb vakantie *O* en ik heb, dankzij een goede planning, toch redelijk relaxed de werkingen kunnen afronden. Vandaag wel naar nieuws gekregen over een van mijn ouders, dat is een beetje een domper. Voorlopig zijn we nog niets wijzer dus ik moet ook proberen het los te laten.
Eerste leuk, tweede heel niet leuk -O-
pi_221521463
Ja, dat. De like voor de eerste helft Club, natuurlijk niet voor de tweede helft. Hele fijne vakantie én veel sterkte!
pi_221521633
Dank jongens. Ik hoef ook niet per se geheimzinnig te doen, dat is ook een beetje het equivalent van op facebook een verdrietige spreuk posten en er verder niets over zeggen :+

[ Bericht 63% gewijzigd door Clubsoda op 08-08-2026 11:43:34 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221521637
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Van de muntjesdata even een voorspel-module gebouwd :')

SPICE TURBO II

Niet te serieus nemen allen, doe ik zelf ook niet :D
Hmpf. Ik vind dat wij decimalen van het gehele getal scheiden middels een komma.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 20:03:05 #173
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221521696
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:54 schreef sigme het volgende:

[..]
Hmpf. Ik vind dat wij decimalen van het gehele getal scheiden middels een komma.
Goed punt, is geregeld _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221521721
Pff wat naar @Clubsoda ;( en sneu ook, wéér wat.
pi_221521730
@Clubsoda ;(

Pa hier blijkt weer beter in daden dan in woorden.
Hij had een foto van poes mee en was een rondje gaan fietsen. Twee katten op de foto gezet, die beiden niet mijn bejaarden waren (dacht hij zelf ook al). Lief O+

Even gebabbeld en toen kwam de opmerking: 'ja, als onze logeerhond iets zou overkomen, dat zou pas echt vreselijk zijn'.
Ja pa, als het nu gebeurt terwijl jullie oppassen. En ik snap ook nog dat jullie een veel grotere band met hond hebben dan met mijn katten, want die zijn nu eenmaal niet zo gezellig voor anderen. Maar je bedoelt toch niet dat een verlies voor de hondeneigenaar erger zou zijn dan voor de katten eigenaar he :7

Toen pas hoorde hij het zichzelf zeggen en neeneenee zo bedoelde hij het niet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')