abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221519103
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja mss is het dat.

Maar het is mss ook wennen aan.
In vergelijking met een nieuwe klas/school/werk.
En er is een draadje (heet dat zo?) voor oa sc cullers, het culcafe, zodat we niet eindeloos hoeven te zoeken naar elkaar
We have far more in common than that which devides us..
pi_221519193
Krijgt toch zomaar een heel lief cadeautje in de brievenbus. Beeldje van een katje. Zonder afzender (maar dank, wa ontzettend lief) maar wel voor “Kaatje” dus dat moet wel van hier zijn.
Inderdaad een hele rustige kat die een plekje krijgt bij alle andere lieve cadeautjes. Dat plekje moest door Teuntje bijna opgeheven worden omdat ze erover liep.
pi_221519220
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:

En er is een draadje (heet dat zo?) voor oa sc cullers, het culcafe, zodat we niet eindeloos hoeven te zoeken naar elkaar
Ah ja.
Die maar eens wat actiever bezoeken.

Over actief gesproken:
*Was opgehangen
*Hele benedenverdieping, gangen, tuinkamer incl trap, buiten bij voordeur (hoe heet zo'n deel) en achter garagedeel waar fietsen e.d. staan gedaan/gezogen, (jaaaaa de zak zat en bleef er goed in *O* ) en overal meteen spinnen, webben etc verwijderd.

Kent u dat? Ik zou alleen ff de trap zuigen _O-

Dinsdag komen de bankenreinigingsboys weer eens en ik wil meteen offerte voor trapbekleding schoonmaak. Het is nog heel, van vorige bewoners maar wel vlekkerig en vies.
Als we dan toch wat spaargeld aanspreken voor de banken wil ik doorpakken met de trap ~O>
pi_221519234
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijgt toch zomaar een heel lief cadeautje in de brievenbus. Beeldje van een katje. Zonder afzender (maar dank, wa ontzettend lief) maar wel voor “Kaatje” dus dat moet wel van hier zijn.
Inderdaad een hele rustige kat die een plekje krijgt bij alle andere lieve cadeautjes. Dat plekje moest door Teuntje bijna opgeheven worden omdat ze erover liep.
Wat lief!🩵

Zo kreeg g week of 2,3 geleden een opkikkerkaartje van iemand van hier🩵🤩
pi_221519407
quote:

[..]
Ik ben door de ellendigheid die FOK de laatste jaren is, de lol in posten verloren. Ik doe het nauwelijks nog, hier ook veel minder. Maar dat is wel zonde want ik hou wel van jullie allemaal natuurlijk.

Ik snap de werking van Polcafé niet goed. Het is allemaal zo contra intuïtief (is dat een term?) en dan word ik recalcitrant en heb ik er geen zin meer in.
Spoilers!
pi_221519582
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben door de ellendigheid die FOK de laatste jaren is, de lol in posten verloren. Ik doe het nauwelijks nog, hier ook veel minder. Maar dat is wel zonde want ik hou wel van jullie allemaal natuurlijk.

Ik snap de werking van Polcafé niet goed. Het is allemaal zo contra intuïtief (is dat een term?) en dan word ik recalcitrant en heb ik er geen zin meer in.
Fok ging ook niet vanzelf wat mij betreft.
pi_221519827
quote:

[..]

Ik kom eigenlijk alleen maar hier dus krijg nauwelijks iets mee van alle ellende, lees ik dat alleen maar in polcafé en nul behoefte om na te lezen waar het over gaat. Ben natuurlijk ook nooit achter de schermen betrokken geweest en ken het heel niet vanaf het begin. Dus hou ik lekker m’n oogkleppen op, steek m’n kop in het zand en blijf hier
pi_221519857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:51 schreef Blues het volgende:

[..]
He gadverDAMME! :*
Ik heb het idd net na de aurafase.. 1 kant (bij mij altijd rechts) mond en arm/hand zijn dan 'doof'. Dat verdwijnt dan ook weer en dan kom ik niet uit mijn woorden en dan komt de hellhoofdpijn opzetten.
Hoe gaat het nu? :*
Best prima, alleen moe en ietwat licht ontvlambaar. Het was een lichte voor mijn doen. Niet eens gekost *O* *O*
quote:
Mijn update:
Ik ben in mei 2025 begonnen met 100 mg metropolol, met nog enkele (sterk verminderde) migraine-aanvallen (huisarts noemt ze episodes)
Omdat het zo goed ging ben ik zelf gaan afbouwen naar 25 mg en heb 17 april van dit jaar weer de 'eerste' aanval sinds gebruik mei vorig jaar (!!) en tevens was dat de laatste (!!) tot nu toe. ( :o )

*O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221519861
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mijn abonnement is maandag afgelopen en ik ga niet verlengen. Ik weet niet of ik hier nog blijf, of het te doen is zonder abonnement.

Ik heb ook allerlei leuke/nuttige/eigen topics de afgelopen maanden gedownload. Inderdaad voor het geval FOK! stopt.
}:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221519896
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 08:37 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Cat-astrophe ik hoop dat ze vannacht zo naar binnen is geslopen :*
Zo niet, mss de klussers van gister appen of ze bij het huis in den bosch willen vragen of zij een kat in de buurt hebben gezien die op jouwe lijkt en met een foto? Of vragen of jij contact met ze op mag nemen oid? Had je vast allemaal zelf ook al bedacht. En extra rot door de timing met je vakantie. Komt natuurlijk nooit goed uit, maar vlak voor je weggaat is natuurlijk extra vervelend ;(

Fijn @:Tele6!
Allemaal al bedacht en gedaan. Klussers vinden het ook heel naar.
Helaas is ze nog niet terug. Nu aangemeld op alle plekken en de buurt hangt vol flyers. Duiken dat ze (al dan niet met hulp) de weg weet terug te vinden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 08:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Alles wat @:vlindertje89 zegt betreffende poes. Heb er al buikpijn van, wat moet het wel voor @:cat-astrophe zijn, en voor poes zelf

www.maptap.gg August 7
97🔥 95🏅 99🎯 80✨ 80✨
Final score: 870
Ja, buikpijn. Net een halve boterham naar binnen gepropt en dat was het ook wel. Buh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221519906
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou dat kan ik je wel verklappen: Dat is het niet :N
Mja, ik doe het al jaren zonder abbo. Niet ideaal, wel te doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221519908
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:56 schreef vlindertje89 het volgende:
En wel gekkig @:Vanyel! Heb je verder nog andere klachten? Ik zou er zelf een belletje naar de huisarts aan wagen om te vragen of je hier iets mee moet gezien niet beklemming en niet meer aura, maar ik weet ook dat mijn bel-drempel wat lager ligt dan die van de meeste mensen :Y
Is niet eens in me opgekomen, hier ga ik echt niet op dag 1 voor bellen.

Ik heb al een tijdje wat zenuwklachten, ws door vitamine B12 tekort icm beknelling vanuit nek en/of elleboog. Maar dus m.n. ulnaris-issues, pink en ringvinger. Nu nogal een strakke nek, ben weer eens wat overbelast (niet voor niks migraine) en ik heb mijn B12 niet goed geslikt want het is vakantie (ook al de oorzaak van de overbelasting, zou verboden moeten worden die onzin). Dus als het niet aanhoudt, ga ik daar vanuit.
pi_221519911
Over een half uur bloedprikken bij de DA -O- medicatie doet niet goed genoeg wat het moet.
Aan de ene kant fijn om na 2 weken meer te weten maar ik ben ook wel bang.
pi_221519922
quote:

[..]
quote:
Ik dacht dat ik de enige was O+

Jij mag ons niet verlaten hoor, wie begrijpt me (in dezen) dan nog? :'( :'(
pi_221519926
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Allemaal al bedacht en gedaan. Klussers vinden het ook heel naar.
Helaas is ze nog niet terug. Nu aangemeld op alle plekken en de buurt hangt vol flyers. Duiken dat ze (al dan niet met hulp) de weg weet terug te vinden.
[..]
Ja, buikpijn. Net een halve boterham naar binnen gepropt en dat was het ook wel. Buh.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dikke knuffel voor jou :* niet weten waar je poes is, is nog erger
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:35:36 #116
63722 z80
I fink you freaky
pi_221519944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik gebruik Brave browser dus wie weet is er wat hoop. Maar ik vrees het ergste.
Gebruik ook disconnect.me Dit is geen adblocker maar blokkeert verbindingen naar data graaiers.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221519981
Wat een katten ellende hier. Ga ervan uit dat poes gechipt is? Lees de laatste tijd (ik zit nogal vaak op kattensites) dat er zoveel mensen zijn die dat niet gedaan hebben of het telefoonnummer niet gewijzigd hebben of de kat niet op eigen naam hebben gezet.
pi_221519989
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]

quote:

[..]
Ja dit dus.
Ik dacht ik, dan kijk ik wel even.
Maar dat vind ik dus al niet.
pi_221520009
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]

Jij mag ons niet verlaten hoor, wie begrijpt me (in dezen) dan nog? :'( :'(
Aww *;

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:35 schreef z80 het volgende:

[..]
Gebruik ook disconnect.me Dit is geen adblocker maar blokkeert verbindingen naar data graaiers.
Dank, zal er eens naar kijken. Klinkt goed.
Spoilers!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 15:50:15 #120
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221520016
Heb net mijn abonnement verlengd hier dus ik blijf maar :D
Als dit sterft dan denk ik niet dat ik nog overstap naar een ander forum.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:01:21 #121
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221520078
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kom eigenlijk alleen maar hier dus krijg nauwelijks iets mee van alle ellende, lees ik dat alleen maar in polcafé en nul behoefte om na te lezen waar het over gaat. Ben natuurlijk ook nooit achter de schermen betrokken geweest en ken het heel niet vanaf het begin. Dus hou ik lekker m’n oogkleppen op, steek m’n kop in het zand en blijf hier
Ja ik ook wel eigenlijk. Fok! Is een beetje het Frankrijk van het Internet _O-

Een prachtig land, alleen jammer van de kutmensen die het er voor het zeggen hebben :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221520088
:D
pi_221520109
Is het eindelijk koel genoeg in huis om te stofzuigen, is dat ding leeg. Nu aan de oplader dus en straks weer zin maken. Stomme is dat ik gisteren dacht, misschien even opladen |:( Niet gedaan dus. Nu voor de zekerheid ook de dweil maar opladen
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:06:15 #124
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221520113
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Is het eindelijk koel genoeg in huis om te stofzuigen, is dat ding leeg. Nu aan de oplader dus en straks weer zin maken. Stomme is dat ik gisteren dacht, misschien even opladen |:( Niet gedaan dus. Nu voor de zekerheid ook de dweil maar opladen
Tot die tijd jezelf maar even opladen. Met wat chocola :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221520126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
sad bwoeink noises :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')