En er is een draadje (heet dat zo?) voor oa sc cullers, het culcafe, zodat we niet eindeloos hoeven te zoeken naar elkaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja mss is het dat.
Maar het is mss ook wennen aan.
In vergelijking met een nieuwe klas/school/werk.
Ah ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:
En er is een draadje (heet dat zo?) voor oa sc cullers, het culcafe, zodat we niet eindeloos hoeven te zoeken naar elkaar
Wat lief!🩵quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijgt toch zomaar een heel lief cadeautje in de brievenbus. Beeldje van een katje. Zonder afzender (maar dank, wa ontzettend lief) maar wel voor “Kaatje” dus dat moet wel van hier zijn.
Inderdaad een hele rustige kat die een plekje krijgt bij alle andere lieve cadeautjes. Dat plekje moest door Teuntje bijna opgeheven worden omdat ze erover liep.
Ik ben door de ellendigheid die FOK de laatste jaren is, de lol in posten verloren. Ik doe het nauwelijks nog, hier ook veel minder. Maar dat is wel zonde want ik hou wel van jullie allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En er is een draadje (heet dat zo?) voor oa sc cullers, het culcafe, zodat we niet eindeloos hoeven te zoeken naar elkaar
Fok ging ook niet vanzelf wat mij betreft.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben door de ellendigheid die FOK de laatste jaren is, de lol in posten verloren. Ik doe het nauwelijks nog, hier ook veel minder. Maar dat is wel zonde want ik hou wel van jullie allemaal natuurlijk.
Ik snap de werking van Polcafé niet goed. Het is allemaal zo contra intuïtief (is dat een term?) en dan word ik recalcitrant en heb ik er geen zin meer in.
Ik kom eigenlijk alleen maar hier dus krijg nauwelijks iets mee van alle ellende, lees ik dat alleen maar in polcafé en nul behoefte om na te lezen waar het over gaat. Ben natuurlijk ook nooit achter de schermen betrokken geweest en ken het heel niet vanaf het begin. Dus hou ik lekker m’n oogkleppen op, steek m’n kop in het zand en blijf hierquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben door de ellendigheid die FOK de laatste jaren is, de lol in posten verloren. Ik doe het nauwelijks nog, hier ook veel minder. Maar dat is wel zonde want ik hou wel van jullie allemaal natuurlijk.
Ik snap de werking van Polcafé niet goed. Het is allemaal zo contra intuïtief (is dat een term?) en dan word ik recalcitrant en heb ik er geen zin meer in.
Best prima, alleen moe en ietwat licht ontvlambaar. Het was een lichte voor mijn doen. Niet eens gekostquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:51 schreef Blues het volgende:
[..]
He gadverDAMME!![]()
Ik heb het idd net na de aurafase.. 1 kant (bij mij altijd rechts) mond en arm/hand zijn dan 'doof'. Dat verdwijnt dan ook weer en dan kom ik niet uit mijn woorden en dan komt de hellhoofdpijn opzetten.
Hoe gaat het nu?
quote:Mijn update:
Ik ben in mei 2025 begonnen met 100 mg metropolol, met nog enkele (sterk verminderde) migraine-aanvallen (huisarts noemt ze episodes)
Omdat het zo goed ging ben ik zelf gaan afbouwen naar 25 mg en heb 17 april van dit jaar weer de 'eerste' aanval sinds gebruik mei vorig jaar (!!) en tevens was dat de laatste (!!) tot nu toe. ()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn abonnement is maandag afgelopen en ik ga niet verlengen. Ik weet niet of ik hier nog blijf, of het te doen is zonder abonnement.
Ik heb ook allerlei leuke/nuttige/eigen topics de afgelopen maanden gedownload. Inderdaad voor het geval FOK! stopt.
Allemaal al bedacht en gedaan. Klussers vinden het ook heel naar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 08:37 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Cat-astrophe ik hoop dat ze vannacht zo naar binnen is geslopen![]()
Zo niet, mss de klussers van gister appen of ze bij het huis in den bosch willen vragen of zij een kat in de buurt hebben gezien die op jouwe lijkt en met een foto? Of vragen of jij contact met ze op mag nemen oid? Had je vast allemaal zelf ook al bedacht. En extra rot door de timing met je vakantie. Komt natuurlijk nooit goed uit, maar vlak voor je weggaat is natuurlijk extra vervelend![]()
Fijn @:Tele6!
Ja, buikpijn. Net een halve boterham naar binnen gepropt en dat was het ook wel. Buh.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 08:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Alles wat @:vlindertje89 zegt betreffende poes. Heb er al buikpijn van, wat moet het wel voor @:cat-astrophe zijn, en voor poes zelf
www.maptap.gg August 7
97🔥 95🏅 99🎯 80✨ 80✨
Final score: 870
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mja, ik doe het al jaren zonder abbo. Niet ideaal, wel te doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat kan ik je wel verklappen: Dat is het niet
Is niet eens in me opgekomen, hier ga ik echt niet op dag 1 voor bellen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:56 schreef vlindertje89 het volgende:
En wel gekkig @:Vanyel! Heb je verder nog andere klachten? Ik zou er zelf een belletje naar de huisarts aan wagen om te vragen of je hier iets mee moet gezien niet beklemming en niet meer aura, maar ik weet ook dat mijn bel-drempel wat lager ligt dan die van de meeste mensen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Ik snap de werking van Polcafé niet goed. Het is allemaal zo contra intuïtief (is dat een term?) en dan word ik recalcitrant en heb ik er geen zin meer in.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Allemaal al bedacht en gedaan. Klussers vinden het ook heel naar.
Helaas is ze nog niet terug. Nu aangemeld op alle plekken en de buurt hangt vol flyers. Duiken dat ze (al dan niet met hulp) de weg weet terug te vinden.
[..]
Ja, buikpijn. Net een halve boterham naar binnen gepropt en dat was het ook wel. Buh.Dikke knuffel voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet weten waar je poes is, is nog erger
Gebruik ook disconnect.me Dit is geen adblocker maar blokkeert verbindingen naar data graaiers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik gebruik Brave browser dus wie weet is er wat hoop. Maar ik vrees het ergste.
quote:
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Awwquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat ik de enige was
Jij mag ons niet verlaten hoor, wie begrijpt me (in dezen) dan nog?![]()
Dank, zal er eens naar kijken. Klinkt goed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:35 schreef z80 het volgende:
[..]
Gebruik ook disconnect.me Dit is geen adblocker maar blokkeert verbindingen naar data graaiers.
Ja ik ook wel eigenlijk. Fok! Is een beetje het Frankrijk van het Internetquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen maar hier dus krijg nauwelijks iets mee van alle ellende, lees ik dat alleen maar in polcafé en nul behoefte om na te lezen waar het over gaat. Ben natuurlijk ook nooit achter de schermen betrokken geweest en ken het heel niet vanaf het begin. Dus hou ik lekker m’n oogkleppen op, steek m’n kop in het zand en blijf hier
Tot die tijd jezelf maar even opladen. Met wat chocolaquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Is het eindelijk koel genoeg in huis om te stofzuigen, is dat ding leeg. Nu aan de oplader dus en straks weer zin maken. Stomme is dat ik gisteren dacht, misschien even opladenNiet gedaan dus. Nu voor de zekerheid ook de dweil maar opladen
sad bwoeink noisesquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Is het eindelijk koel genoeg in huis om te stofzuigen, is dat ding leeg. Nu aan de oplader dus en straks weer zin maken. Stomme is dat ik gisteren dacht, misschien even opladenNiet gedaan dus. Nu voor de zekerheid ook de dweil maar opladen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |