o en welke dweil heb je? En wat vind je er van?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Is het eindelijk koel genoeg in huis om te stofzuigen, is dat ding leeg. Nu aan de oplader dus en straks weer zin maken. Stomme is dat ik gisteren dacht, misschien even opladenNiet gedaan dus. Nu voor de zekerheid ook de dweil maar opladen
Hoe lang?quote:
niet langquote:
Philips one up. Ik hou van m en mijn hulp ook en heel veel mensen in mijn omgeving ook (ik heb geen aandelen)quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
o en welke dweil heb je? En wat vind je er van?
Ik tagde je daar, maar je bestaat daar nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Ja dit dus.
Ik dacht ik, dan kijk ik wel even.
Maar dat vind ik dus al niet.
Dat is mooi nieuwsquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in 5 jaar zitten de nierwaarden weer op een normaal niveau, we begrijpen er niets van....
Nu nog een bloedtest voor andere dingen doen.
De wandelelfstedentocht wordt elk jaar gehouden. 5 dagen en ongeveer 50 km per dag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:44 schreef borisz het volgende:
Tis in het noorden echt een paar graden kouder dan in het noorden. Begonnen aan de Elfstedentocht, wandelend dan.
Denk dat ik morgen maar door ga naar mn eerste stempel in Sneek.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:50 schreef gcjoel het volgende:
Heb net mijn abonnement verlengd hier dus ik blijf maar![]()
Als dit sterft dan denk ik niet dat ik nog overstap naar een ander forum.
Fijn maar raar inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:33 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in 5 jaar zitten de nierwaarden weer op een normaal niveau, we begrijpen er niets van....
Nu nog een bloedtest voor andere dingen doen.
Verhip, die hebben ook een forumquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik vermaak me ook goed op Tweakers trouwens. Ik kom er steeds meer. Geen memes, geen AI, alleen onderbouwde reacties. Zo zou de hele wereld moeten zijn
Ik lees vooral over verbouwen, stikstofproblematiek, immigratie en Amerikaanse politiek. Echt een verademing.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Verhip, die hebben ook een forumik kijk daar al jaren voor tips maar nooit een forum gezien
Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:48 schreef drakin het volgende:
[..]
De wandelelfstedentocht wordt elk jaar gehouden. 5 dagen en ongeveer 50 km per dag.
Pittiger dan Nijmegen
Eh!quote:
Nadeel van dat forum. Eindeloze topics. Zij stopen niet naar x posts. Een ramp om in te stappen of iets terug te vinden. Zeker de techniek dingen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Verhip, die hebben ook een forumik kijk daar al jaren voor tips maar nooit een forum gezien
Asielsletje dus die worden met chip geleverd. En haar kinderen heb ik vanuit de opvang laten doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een katten ellende hier. Ga ervan uit dat poes gechipt is? Lees de laatste tijd (ik zit nogal vaak op kattensites) dat er zoveel mensen zijn die dat niet gedaan hebben of het telefoonnummer niet gewijzigd hebben of de kat niet op eigen naam hebben gezet.
Ook interessante onderwerpen buiten als je iets nieuws aan het uitvinden bent?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik vermaak me ook goed op Tweakers trouwens. Ik kom er steeds meer. Geen memes, geen AI, alleen onderbouwde reacties. Zo zou de hele wereld moeten zijn
Dat is in ieder geval iets. Hopelijk komt ze snel thuis!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klein lichtpuntje: klusser appte net dat hij de bus niet meer open had gehad nadat hij bij mij wegging, tot hij ging kijken toen hij van mij hoorde dat poes weg was.
Dus ze is in ieder geval niet in een vreemde stad.
Verder de tuin van klimop ontdaan (behalve een strategisch stukje wat het open tuinpoortje camoufleert), stof gezogen en ramen gewassen. En geflyerd. Best actieve dag eigk.
En poes op de socials geplaatst dus nu diverse lieve appjes
Als in random nieuwe topics waar je een pareltje tussen kunt vinden zoals hier? Nee, dat niet. Allemaal erg serieus daar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook interessante onderwerpen buiten als je iets nieuws aan het uitvinden bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |