Met Jacco Eltingh aan het roer zijn zelfs de toppers vissenvoer!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:01 schreef DeeBee het volgende:
Taart (en hoeren) op het bondskantoor!
De overwinning van Tal stond blijkbaar al in de zon / sterren / maan geschrevenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 06:01 schreef DeeBee het volgende:
Taart (en hoeren) op het bondskantoor!
Ik trek het even uit de kosmos.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De overwinning van Tal stond blijkbaar al in de zon / sterren / maan geschreven
[ x ]
Sportsbetting op basis van het Medium, kan niet mis gaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik trek het even uit de kosmos.
[ afbeelding ]
@:monkyyy
Precies, volgende ronde verliezen en je komt er nog altijd nauwelijks mee naar bovenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Allemaal leuk, maar het heeft pas echt nut als het ook eens flink wat rankingpunten gaat opleveren.
Constant wisselen van de shirts tijdens de punten, een verloren set en daarna twee breaks achter was de definitieve klap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 08:39 schreef Szura het volgende:
Hoe heeft Minaur dit nog kunnen weggeven, wat een broodje
Hij gooit er wat Holger Rune medical time-outs in ... en zn schoenen .. maar hij staat inmiddels 3-1 voor 3e setquote:
Haase heeft zijn opvolger.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:39 schreef mitt het volgende:
Dubbele break, kan niet meer mis.
En volgende ronde tegen Merida, die moet je ook winnen.
Kwartfinale voor Tallon op deze manier.
Ein-de-lijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Haase heeft zijn opvolger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Wauw dat punt net was bizar van Botic!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:25 schreef chufi het volgende:
Wow wat een lucky return in de laatste game van Botic
5-5 still alive
Ja toch .. punt of the tournamuntquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wauw dat punt net was bizar van Botic!
Ja die kan er nu even goed met 1-6 vanaf gaanquote:
SOOOOOOOW HIJ HEEFT HEM!1! DIT BESTAAT NIET1!1!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Volgens mij was Hurkacz een soort angstgegner ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik Botic zo emotie heb zien tonen
Dat zou je denken inderdaad, maar ik zie dat ze slechts 1x eerder tegen elkaar gespeeld hebben. RG 2021 - Botic wint met 3-2. 6-7 6-7 6-2 6-2 6-3quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was Hurkacz een soort angstgegner ...
Dan is het die van Tallonquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou je denken inderdaad, maar ik zie dat ze slechts 1x eerder tegen elkaar gespeeld hebben. RG 2021 - Botic wint met 3-2. 6-7 6-7 6-2 6-2 6-3
Ik meen mij te herinneren dat Tallon hem op Halle een keer klop gaf, en volgens mij in Rotterdam (3 tiebreaks). Ook een aantal keer verloren inderdaad, maar geen angstgegner hoor.quote:
Ongelofelijk genoeg zijn ze nog de twee laagst geklasseerden in het toernooi.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:01 schreef Alpha0 het volgende:
Tallon en botic vandaag in actie
Tallon is de eerste pot van de dag, Botic de laatste
![]()
![]()
Zowel bij Zverev als arnaldi heeft hij de eerste set verloren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:18 schreef GwaiLow het volgende:
Wat speelt Griek vreselijk. Als hij favoriet is kan hij er opeens niets meer van.
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zowel bij Zverev als arnaldi heeft hij de eerste set verloren.
Maar kwam hij toen ook 2-0 achter in set 2?quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zowel bij Zverev als arnaldi heeft hij de eerste set verloren.
Kende hem wel, maar dit was de 1e keer dat ik hem echt zag spelen. Eerlijk is eerlijk...hij speelt wel echt heel goed.quote:
Ja speelt een beetje als Darderi, gravelrukker in de kern maar kan ook enorm uithalen hier en daarquote:Op zondag 9 augustus 2026 21:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kende hem wel, maar dit was de 1e keer dat ik hem echt zag spelen. Eerlijk is eerlijk...hij speelt wel echt heel goed.
Meteen een duel om beste Nederlander op de rankingquote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaa Schulplul - Remspoor in ronde 1
Rosmalen vibesquote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet dat het diep zit bij sommigen van jullie .. maar eens tijd om weer eens gewoon te posten misschien ??quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Want deze twee zoutlullen zijn het gesprek wel waard wil je zeggen? De ene is een pro Rusland idioot zonder enige vorm van zelfreflectie. En de andere heeft het voorkomen van een frikandel. Dus nee. Het is dat er een rood-wit-blauw vlaggetje voor staat.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik weet dat het diep zit bij sommigen van jullie .. maar eens tijd om weer eens gewoon te posten misschien ??
Ik vind je nogal erg agressief elke keer hier overkomen in een topic dat over tennis gaat en eigenlijk wil ik je verzoeken om je gezeik ergens anders voort te zetten ... @MODquote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want deze twee zoutlullen zijn het gesprek wel waard wil je zeggen? De ene is een pro Rusland idioot zonder enige vorm van zelfreflectie. En de andere heeft het voorkomen van een frikandel. Dus nee. Het is dat er een rood-wit-blauw vlaggetje voor staat.
Sorry, maar hier past maar een reactie:quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind je nogal erg agressief elke keer hier overkomen in een topic dat over tennis gaat en eigenlijk wil ik je verzoeken om je gezeik ergens anders voort te zetten ... @:mod
Dit is een forum. Daar zitten wel eens reacties tussen die je niet leuk vind. Deal with it. Ik vind mijn eigen reacties over Zandlul en Tarrel ook vaak niet leuk, maar mijn hersenen dwingen me om dit op te schrijven. Omdat het de waarheid is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:04 schreef chufi het volgende:
Of je commentaar aan te passen...
Als je iemand haat moet je dat niet hier uiten, dus je past je aan of je post niet meer... Gaat over tennis niet over personen !!
Mooi, laat Poetin z’n voorbeeld maar volgenquote:
Mja dat kan gebeuren..quote:
Het zegt klaarblijkelijk weinig over je vervolg carrière..quote:Op donderdag 20 augustus 2026 21:35 schreef Norrage het volgende:
Wie the fuck zijn José en Guillermo?
Voor de helft van het schema biedt dit perspectief.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:30 schreef Alpha0 het volgende:
Sinner afgezegd voor de US open inderdaad. Biedt dit perspectief voor Zverev?
Toch mooi dat hij zichzelf nog schorst voor wat grote toernooien na z’n fopstrafquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:30 schreef Alpha0 het volgende:
Sinner afgezegd voor de US open inderdaad. Biedt dit perspectief voor Zverev?
Oh, Zverev gaat voorbij Alcaraz na Cincinnati ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:41 schreef mitt het volgende:
[..]
Voor de helft van het schema biedt dit perspectief.
Zverev wel eerste geplaatst
Dat zet mijn betoog dat hij gewoon even in Montréal had moeten meedoen wel in perspectiefquote:
10-7 verloren in de beslissende tie-breakquote:Op zondag 23 augustus 2026 07:46 schreef borisz het volgende:
Haase in de dubbelfinale van Cincinnati!
En wint ook in de eerste ronde, z’n eerste zege op ATP-niveauquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Rottgering met twee eenvoudige zeges naar het hoofdtoernooi in Winston Salem
Knap hoor! Rottgering won ook in de kwalificatie van Grenier. En diezelfde Grenier verslaat als Lucky Loser onze Safiullin.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 08:19 schreef Szura het volgende:
[..]
En wint ook in de eerste ronde, z’n eerste zege op ATP-niveau
Bizar dat het toernooi zo groot is joh. Wel leuk voor spelers die niet goed genoeg zijn voor de US Open quali's en die nu gewoon een hoofdtoernooi spelen in de ATP en misschien zelfs wat rondjes kunnen winnen (zoals onze Mees).quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:56 schreef mitt het volgende:
Dat Winston Salem met een 48 loting met tegelijk de US Open..dat kan toch niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |