Volgens mij was Hurkacz een soort angstgegner ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me niet heugen dat ik Botic zo emotie heb zien tonen
Dat zou je denken inderdaad, maar ik zie dat ze slechts 1x eerder tegen elkaar gespeeld hebben. RG 2021 - Botic wint met 3-2. 6-7 6-7 6-2 6-2 6-3quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was Hurkacz een soort angstgegner ...
Dan is het die van Tallonquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou je denken inderdaad, maar ik zie dat ze slechts 1x eerder tegen elkaar gespeeld hebben. RG 2021 - Botic wint met 3-2. 6-7 6-7 6-2 6-2 6-3
Ik meen mij te herinneren dat Tallon hem op Halle een keer klop gaf, en volgens mij in Rotterdam (3 tiebreaks). Ook een aantal keer verloren inderdaad, maar geen angstgegner hoor.quote:
Ongelofelijk genoeg zijn ze nog de twee laagst geklasseerden in het toernooi.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:01 schreef Alpha0 het volgende:
Tallon en botic vandaag in actie
Tallon is de eerste pot van de dag, Botic de laatste
![]()
![]()
Zowel bij Zverev als arnaldi heeft hij de eerste set verloren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:18 schreef GwaiLow het volgende:
Wat speelt Griek vreselijk. Als hij favoriet is kan hij er opeens niets meer van.
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zowel bij Zverev als arnaldi heeft hij de eerste set verloren.
Maar kwam hij toen ook 2-0 achter in set 2?quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zowel bij Zverev als arnaldi heeft hij de eerste set verloren.
Kende hem wel, maar dit was de 1e keer dat ik hem echt zag spelen. Eerlijk is eerlijk...hij speelt wel echt heel goed.quote:
Ja speelt een beetje als Darderi, gravelrukker in de kern maar kan ook enorm uithalen hier en daarquote:Op zondag 9 augustus 2026 21:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kende hem wel, maar dit was de 1e keer dat ik hem echt zag spelen. Eerlijk is eerlijk...hij speelt wel echt heel goed.
Meteen een duel om beste Nederlander op de rankingquote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaa Schulplul - Remspoor in ronde 1
Rosmalen vibesquote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ik weet dat het diep zit bij sommigen van jullie .. maar eens tijd om weer eens gewoon te posten misschien ??quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Want deze twee zoutlullen zijn het gesprek wel waard wil je zeggen? De ene is een pro Rusland idioot zonder enige vorm van zelfreflectie. En de andere heeft het voorkomen van een frikandel. Dus nee. Het is dat er een rood-wit-blauw vlaggetje voor staat.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:13 schreef chufi het volgende:
Ik weet dat het diep zit bij sommigen van jullie .. maar eens tijd om weer eens gewoon te posten misschien ??
Ik vind je nogal erg agressief elke keer hier overkomen in een topic dat over tennis gaat en eigenlijk wil ik je verzoeken om je gezeik ergens anders voort te zetten ... @MODquote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want deze twee zoutlullen zijn het gesprek wel waard wil je zeggen? De ene is een pro Rusland idioot zonder enige vorm van zelfreflectie. En de andere heeft het voorkomen van een frikandel. Dus nee. Het is dat er een rood-wit-blauw vlaggetje voor staat.
Sorry, maar hier past maar een reactie:quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind je nogal erg agressief elke keer hier overkomen in een topic dat over tennis gaat en eigenlijk wil ik je verzoeken om je gezeik ergens anders voort te zetten ... @:mod
Dit is een forum. Daar zitten wel eens reacties tussen die je niet leuk vind. Deal with it. Ik vind mijn eigen reacties over Zandlul en Tarrel ook vaak niet leuk, maar mijn hersenen dwingen me om dit op te schrijven. Omdat het de waarheid is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 00:04 schreef chufi het volgende:
Of je commentaar aan te passen...
Als je iemand haat moet je dat niet hier uiten, dus je past je aan of je post niet meer... Gaat over tennis niet over personen !!
Mooi, laat Poetin z’n voorbeeld maar volgenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |