Tja, maar Bouwman is toch ook niet sterk in duels.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:57 schreef BEFEM het volgende:
Baas met Blind samen gaat toch helemaal niet werken. Heb je exact dezelfde spelers achterin staan.
Linksbenig, niet snel (of sloom), niet bijzonder sterk in de duels, willen allebei opbouwen.
Itakura?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar Bouwman is toch ook niet sterk in duels.
Goretzkaquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:08 schreef Black-Death het volgende:
Wie zou de volgende inkomende transfer zijn ?
Is dat concreet ?quote:
Uit het niets een megatotaalallesomvattendeengeheelakkoord.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:36 schreef PicoMMP het volgende:
Brandt was ook niet concreet.
Als Goretzka komt worden we wereldkampioen.
eerst wat uit denk. Godts, sutalo (benfica)quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:08 schreef Black-Death het volgende:
Wie zou de volgende inkomende transfer zijn ?
Ronald de Boer had in de wandelgangen vernomen dat er nog een kanon kwam.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Uit het niets een megatotaalallesomvattendeengeheelakkoord.
Barghdajj misschien van Barçaquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ronald de Boer had in de wandelgangen vernomen dat er nog een kanon kwam.
Met mij kun je alles bespreken maat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ga het niet weer over Bardghji hebben om de lieve vrede te bewaren.
Broekje op de enkels als die komt. Soort Antony.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met mij kun je alles bespreken maat.
Top op heden is het een gelijkspel tussen Uitstekende loopacties maar de schoenen zitten nog in de doos, Je had voor hetzelfde geld beter Veerman in kleedkamer B kunnen en wat een kutpoll.quote:
Ene Ibrahimovic presteerde een heel seizoen geen reet. Daarna kwam hij pas los.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, uiteraard hoeft iemand niet nu al afgeschreven te worden, maar je mag best een beetje lacherig doen om een spits die bij zijn eerste 2 potten ofzo er al 4 gemist heeft die een amateurspits er met zijn ogen dicht nog had ingeramd.
Probleem bij Ajax was, uiteraard niet uitsluitend, dat er zo enorm veel kansen gemist werden, potten die voor de rust met een behoorlijke spits al met 4-5 goals verschil gespeeld hadden moeten zijn werden door een dramatische 2de helft met een 1/2-0 voorsprong te vaak een gelijkspel weer. De opmerking dat Ajax er 3 moest maken om kans te maken op 3 punten was niet overtrokken.
We zien wel of hij er iets van kan, maar een betere eerste indruk was ook leuk geweest.
True, daarom, we zien het wel. Maar ik vind het wel normaal ook om er nog een beetje de draak mee te steken, hij had ze er natuurlijk ook gewoon in kunnen knallenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ene Ibrahimovic presteerde een heel seizoen geen reet. Daarna kwam hij pas los.
Ja zeker, hij had al minstens 2 goals moeten maken. Maar die komen wel. Je ziet dat ie vaak goed gepositioneerd staat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, daarom, we zien het wel. Maar ik vind het wel normaal ook om er nog een beetje de draak mee te steken, hij had ze er natuurlijk ook gewoon in kunnen knallen
Ik hoop het uiteraard, waarom zou ik hopen op een miskoop?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja zeker, hij had al minstens 2 goals moeten maken. Maar die komen wel. Je ziet dat ie vaak goed gepositioneerd staat.
Brandt heeft wel heerlijke wegstekers op de spits. Hopelijk dat onze grote sterke neger er straks meer mee doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja zeker, hij had al minstens 2 goals moeten maken. Maar die komen wel. Je ziet dat ie vaak goed gepositioneerd staat.
Met die tien wedstrijden die Frenkie per jaar kan spelen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Rodri --> Barca
Frenkie --> Ajax
Dit is gespeeld.
Frankie op 6 dan ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Rodri --> Barca
Frenkie --> Ajax
Dit is gespeeld.
Aandachtszieke vrouwtje ziedend omdat ze weer in NL moet leven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Rodri --> Barca
Frenkie --> Ajax
Dit is gespeeld.
Klinkt meer als overkoken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
Roony Bardghji is close to joining Ajax in a deal worth between
¤18M - ¤26M
Barcelona would retain 40% of the player’s rights, ensuring they benefit from any future transfer while allowing the youngster to continue his development
An agreement is now getting closer as talks advance between all parties
KOKEN
Zie het niet gebeuren zolang Godts niet weg is .quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
¤18M - ¤26M
Barcelona would retain 40% of the player’s rights, ensuring they benefit from any future transfer while allowing the youngster to continue his development
KOKEN
Godts gaat wel wegquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het niet gebeuren zolang Godts niet weg is .
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
¤18M - ¤26M
KOKEN
Daar heb ik ondertussen ook nog maar weinig vertrouwen in dat dat nog goed gaat komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:29 schreef William_Papadin het volgende:
Heerkens schuttert ff bij Jong.
Wellicht is Jordi al op hoofdlijnen akkoord maar heeft hij aangegeven dat het pas definitief wordt als Ajax een vervanger heeft.quote:
Flink bedrag voor maar 60% van de rechten..quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
[ x ]
Klinkt als verhuur als je het mij vraagt.
dat gaat hem niet worden vrees ik. Moet een goede keeper voor lange termijn worden aangetrokken want ook reverson is denk ik niet goed (genoeg)quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heb ik ondertussen ook nog maar weinig vertrouwen in dat dat nog goed gaat komen
Jong is al jaren drama in de KKD.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:29 schreef William_Papadin het volgende:
Heerkens schuttert ff bij Jong.
Moet je nagaan dat ze 'm vorig jaar voor slechts 2,5 miljoen hebben opgepikt bij Kopenhagen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Flink bedrag voor maar 60% van de rechten..
Ik was met de auto vriendquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Tjacka Laatste trein nog gehaald?
Manny verzaakte, derhalve voelde ik mij geobligeerd de taken waar te nemen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je dit overlegd met user @:manny ?
Hier hetzelfde. Lang geledenquote:Op zondag 9 augustus 2026 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb echt zin in de competitie dit seizoen. Uiteraard geen garanties, maar het idee dat er weer een plan is dat in lijn ligt met de identiteit van ons aller Ajax geeft goede moed.
Volgens mij doen jullie juist het tegenovergestelde van jullie zelfbenoemde identiteit.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb echt zin in de competitie dit seizoen. Uiteraard geen garanties, maar het idee dat er weer een plan is dat in lijn ligt met de identiteit van ons aller Ajax geeft goede moed.
Daarin verschillen we dan van mening.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij doen jullie juist het tegenovergestelde van jullie zelfbenoemde identiteit.
Eerst vandaag maar 3 punten halen makker, dat zal lastig zat worden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:31 schreef Tjacka het volgende:
Psv maakt het kampioenschap wel heel makkelijk
Wereldkampioen zelfs.quote:
Neen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Keept Ter Stegen al? Anders sowieso weer een tegengoal, ik zeg 1-3.
Verschil in kwaliteit van de spelers lijkt me wel evident. Mislintat kwam met Mansverk etc, nu komt Brandt. Toch wel een verschil.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:12 schreef BEFEM het volgende:
Ik moet altijd lachen om die verhalen waarin ze zeggen 'de situatie van mislintat nooit meer !!' Zoals nu weer bij de NOS. Cruijff werkt precies hetzelfde maar we hopen allemaal dat hij wel goede spelers en een trainer heeft gehaald.
Jordi heeft wel een iets andere maatstaf dan Mislintat.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:12 schreef BEFEM het volgende:
Ik moet altijd lachen om die verhalen waarin ze zeggen 'de situatie van mislintat nooit meer !!' Zoals nu weer bij de NOS. Cruijff werkt precies hetzelfde maar we hopen allemaal dat hij wel goede spelers en een trainer heeft gehaald.
Zou bijzonder aangenaam zijn als ze meteen in een negatieve spiraal komen. Speelrondes 4 en 5 hebben ze respectievelijk Utrecht- en Ajax-uit. Wij hebben dan weer een pittig slot van de competitie.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:31 schreef Tjacka het volgende:
Psv maakt het kampioenschap wel heel makkelijk
Probleem is wel dat de hele club nu weer in de handen van één Messias is gelegd. Soms gaat dat goed en soms ga je daarmee keihard op je bek. Beter komen er ook structurele bestuurlijke veranderingen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:16 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Jordi heeft wel een iets andere maatstaf dan Mislintat.
Het proces is exact hetzelfde.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Verschil in kwaliteit van de spelers lijkt me wel evident. Mislintat kwam met Mansverk etc, nu komt Brandt. Toch wel een verschil.
Idd. Exact de situatie.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probleem is wel dat de hele club nu weer in de handen van één Messias is gelegd. Soms gaat dat goed en soms ga je daarmee keihard op je bek. Beter komen er ook structurele bestuurlijke veranderingen.
Kan. Uitkomst is anders vooralsnog.quote:
Ja want winnen van Shellbourne is de hand van Cruyff.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan. Uitkomst is anders vooralsnog.
Dat klopt wel, hij heeft ook wel voor best kort getekend, logisch ook wel dat hij zich daarom vol op het eerste elftal focust, maar er is in de rest van de organisatie ook zat te doen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probleem is wel dat de hele club nu weer in de handen van één Messias is gelegd. Soms gaat dat goed en soms ga je daarmee keihard op je bek. Beter komen er ook structurele bestuurlijke veranderingen.
Als Siem de Jong en Daniel de Ridder daadwerkelijk meelopen met hem en daar veel van op kunnen steken en zo een netwerk op kunnen bouwen dan is dat in ieder geval al een heel groot pluspunt. Ook uitstekend dat het er twee zijn en niet één kroonprins.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel, hij heeft ook wel voor best kort getekend, logisch ook wel dat hij zich daarom vol op het eerste elftal focust, maar er is in de rest van de organisatie ook zat te doen.
Ik weet niet in hoeverre Siem de Jong en Daniel de Ridder meelopen met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |