Dan hebben we een groot probleem. Die ligt er momenteel uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij transfermarkt als favoriet heeft opgeslagen. Dit is echt het summum van datagedreven werken.
daar is een ander topic voorquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
Maar wat vind je van je de aankopen van Feyenoord tot nu toe dan?
In excel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik las laatst ook ergens in een van de kranten dat Jordi Cruijff en zijn hoofdscout (naam even kwijt). Alle spelers van Europa inclusief contractsituaties in zijn laptop had. Ik had persoonlijk niet minder geëist van een technisch directeur.
Brandt noemde hem gister ook in een overigens leuk & lang interview.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordi natuurlijk zijn naam mee heeft, maar vooral zijn ervaring bij Barcelona helpt hem. Als Jordi Cruijff zijnde zijn de lijntjes naar bepaalde mensen en clubs gewoon een stuk korter. Dat kan in de praktijk enorm helpen bij transfers. Het lijkt mij ook gewoon een sympathieke gast, dus ik kan mij voorstellen dat zijn netwerk bij Barcelona heeft meegespeeld bij bijvoorbeeld Ter Stegen. Misschien ook wel bij namen als Tolu of Brandt, al blijft dat natuurlijk speculeren. Traoré werd in die periode ook naar Barcelona gehaald en had als profiel ook wel iets gemeen met Tolu: fysiek sterke, atletische spelers met veel potentie. Alleen Traoré meer als explosieve buitenspeler en Tolu meer als sterke spits. Brandt was in die periode natuurlijk ook gewoon echt goed bezig.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
We worden in de maling genomen door Rijkswaterstaat.
[ x ]
nachtdienstenquote:
OpportunismeGenot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:44 schreef William_Papadin het volgende:
Leonardo kunnen we noteren als de allereerste miskoop van Jordidirect contract ontbinden, gast kan er helemaal niks van.
Het begint nu al. @GGMM en ik geven Leonardo rustig de tijd om fit te worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
OpportunismeGenot.
Mijn vriend @:maxi-mus en ik hebben daar een bloedhekel aan.
Even bookmarken deze.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:44 schreef William_Papadin het volgende:
Leonardo kunnen we noteren als de allereerste miskoop van Jordidirect contract ontbinden, gast kan er helemaal niks van.
Tja, maar Bouwman is toch ook niet sterk in duels.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:57 schreef BEFEM het volgende:
Baas met Blind samen gaat toch helemaal niet werken. Heb je exact dezelfde spelers achterin staan.
Linksbenig, niet snel (of sloom), niet bijzonder sterk in de duels, willen allebei opbouwen.
Itakura?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar Bouwman is toch ook niet sterk in duels.
Goretzkaquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:08 schreef Black-Death het volgende:
Wie zou de volgende inkomende transfer zijn ?
Is dat concreet ?quote:
Uit het niets een megatotaalallesomvattendeengeheelakkoord.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:36 schreef PicoMMP het volgende:
Brandt was ook niet concreet.
Als Goretzka komt worden we wereldkampioen.
eerst wat uit denk. Godts, sutalo (benfica)quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:08 schreef Black-Death het volgende:
Wie zou de volgende inkomende transfer zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |