Loopacties en in de positie komen van Leonardo waren wel goed, ik hou er nog even vertrouwen in.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Gooi Arokodare in de spits, haal Nejasmic op bij NEC en jullie worden kampioen.
Als die komt op 6 dan heb je wel een middenveld zegquote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
Goretzka is het gerucht. Jordi cooking
Ja Regeer kan echt niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:04 schreef William_Papadin het volgende:
We hebben wel een echte 6 nodig.
niet wat laat om je neefje jouw account te laten gebruiken?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
Brandthout en Leokutje moeten het gaan doen voor Ajax dit seizoen.
Worden we zonder middelmaat van nec ook wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Gooi Arokodare in de spits, haal Nejasmic op bij NEC en jullie worden kampioen.
🤪quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Worden we zonder middelmaat van nec ook wel.
Kan er nog steeds niet helemaal bij hem in een Ajax shirt te zien,quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Diepteinterview met Brandt.
Leuke jongen.
Goretzka incomingggggquote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan er nog steeds niet helemaal bij hem in een Ajax shirt te zien,
zeker niet na de afgelopen seizoenen ....
Zeker, je moet er minstens 7 maken en die tegengoal mag ook nooit zo vallen.quote:
Nee en ook niet van Leonardoquote:
Normaal gesproken zou ik "Goretzka kan je vergeten" zeggen, maar het is een bijzondere transferperiode tot dusverquote:
Carrizo zit er al wat langer lieverd.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee en ook niet van Leonardo
We noteren alvast 2 miskopen.
Ik begin al langzaam Sven Mislintat vibes te krijgen.
Oh ik dacht dat die ook al door Cruijff werd binnengehaaldquote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Carrizo zit er al wat langer lieverd.
Die langharige alcoholistische neef van Brad Pitt deed volgens mij gewoon scouten via een krakkemikkig moneyball datamodel in de Football Manager database.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee en ook niet van Leonardo
We noteren alvast 2 miskopen.
Ik begin al langzaam Sven Mislintat vibes te krijgen.
Je moet niet denken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die ook al door Cruijff werd binnengehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |