abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221516275
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Carrizo zit er al wat langer lieverd.
Dat is wel discutabel aangezien Cruijff op 1 februari begon en Carrizo op de laatste dag van die transferwindow kwam.
pi_221516309
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Carrizo zit er al wat langer lieverd.
De transfer van Carrizo schijnt wel door Jori te zijn 'goedgekeurd', ondanks dat hij hem niet gehaald heeft.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_221516318
Zou toch grappig zijn, krijgt zo’n Wijndal over 2 maanden toch maar een nieuw contract, raakt ie daarna weer 3 jaar geen pepernoot meer :X
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 6 augustus 2026 @ 23:23:02 #179
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221516360
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 23:13 schreef De_Pel het volgende:
Zou toch grappig zijn, krijgt zo’n Wijndal over 2 maanden toch maar een nieuw contract, raakt ie daarna weer 3 jaar geen pepernoot meer :X
Ja, die zullen ze vast willen bijtekenen met die nieuwe van Barca en Henrique.
pi_221516378
Los daarvan Davy Klaassen, 400 wedstrijden voor Ajax 1 _O_ _O_ _O_
  donderdag 6 augustus 2026 @ 23:48:26 #181
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_221516440
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 23:13 schreef De_Pel het volgende:
Leuk dat Wijndal het zo goed doet inderdaad, maar zolang je tegen Fc Bal op ‘t Dak elftallen speelt kan Wijndal ook wel echt in zijn kracht spelen natuurlijk. Alleen maar aanvallen, en daar ligt zijn kracht ook wel.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 23:50:30 #182
179002 GwaiLow
pi_221516450
Tja, wat moeten we nou met Baas en Blind? Je kan Baas moeilijk als wisselspeler gaan gebruiken. Hij was bijna de enige die vorig jaar overeind bleef bij Ajax. Schijnbaar is Baas ook geen optie om op de plek van Regeer te zetten (?). En Blind of Baas als back is eigenlijk ook niks. Bouwman is natuurlijk een prachtig 18 jarig talent, maar toch ook vaak slapjes verdedigen waardoor er tegengoals vallen. Ik zou dan toch met Baas en Blind gaan spelen, al heb je dan wel 2 linkerbenen centraal..
pi_221516463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, wat moeten we nou met Baas en Blind? Je kan Baas moeilijk als wisselspeler gaan gebruiken. Hij was bijna de enige die vorig jaar overeind bleef bij Ajax. Schijnbaar is Baas ook geen optie om op de plek van Regeer te zetten (?). En Blind of Baas als back is eigenlijk ook niks. Bouwman is natuurlijk een prachtig 18 jarig talent, maar toch ook vaak slapjes verdedigen waardoor er tegengoals vallen. Ik zou dan toch met Baas en Blind gaan spelen, al heb je dan wel 2 linkerbenen centraal..
Baas-Blind lijkt me wel de beste optie. Sutalo maakt dezelfde fouten als Bouwman
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 00:11:24 #184
179002 GwaiLow
pi_221516504
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 23:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Baas-Blind lijkt me wel de beste optie. Sutalo maakt dezelfde fouten als Bouwman
Ja, die tegengoal was echt weer heel slap van Bouwman. Hij is een enorm 18 jarig talent, en hij mag zeker wel zijn minuten blijven maken in het eerste, maar zou als basisopstelling lekker voor Blind en Baas gaan kiezen.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 00:18:30 #185
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221516511
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 23:30 schreef Wotte het volgende:
Los daarvan Davy Klaassen, 400 wedstrijden voor Ajax 1 _O_ _O_ _O_
Blind ook al op 336. Geen blessures en later dit jaar staan Blind, Klaassen en Berghuis met z'n drieën op de 1000 :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221516521
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 00:11 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ja, die tegengoal was echt weer heel slap van Bouwman. Hij is een enorm 18 jarig talent, en hij mag zeker wel zijn minuten blijven maken in het eerste, maar zou als basisopstelling lekker voor Blind en Baas gaan kiezen.
Wie gaat er dan eigenlijk verdedigen als je Blind en Baas opstelt?
pi_221516527
Ik had voor deze week overigens nog nooit gehoord van Shelbourne FC.
pi_221516771
Waarschijnlijk naar FC ZION dus. Airbnb al geboekt want er is heel weinig. :{

Gisteren niet m'n kop eraf gezopen, maar gewoon met de auto gegaan. @el_stinho

Ik moet ook zeggen dat ik niet zo goed weet of ik het vet vind dat de ArenA al jaren zo veel voller is, of dat ik er juist een beetje treurig van word. Want na een wedstrijd tegen Shelbourne FC nog massaal '90 Minuten Lang' zingen... dat voelt voor mij toch een beetje treurig.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 08:35:40 #189
80382 manny
30 is best veel
pi_221516892
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:55 schreef Wotte het volgende:

[..]
Die langharige alcoholistische neef van Brad Pitt deed volgens mij gewoon scouten via een krakkemikkig moneyball datamodel in de Football Manager database.
Hehe. Leek nergens op idd. En een paar spelers waren individueel nog wel goed maar... als team. Man man man.

Doet me denken aan een gesprek wat ik laatst had.

Hoor hier vrienden:

Ik zat onlangs toevallig in het vliegtuig naast een TD van een grote club. Lang gesproken over voetbal en over data. Deze club (we praten club hoogste niveau europese competitie) baseert alle pre selectie op data. Eerst een model gemaakt met wat het team nodig heeft. De max transferwaarde erin gezet, en TD en trainer samen accenten aangebracht. Je praat dan over aantal km gelopen per wedstrijd, voorwaartse passing, aantal balveroveringen, leeftijd, enz enz enz... echt krankzinnig veel data die gemixt wordt.

Dan de database werk laten doen, en die komt dan met spelers die passen bij wat ze nodig hebben. Die zeg maar het "vul in club" profiel hebben. Daarna eindeloos video's laten kijken door de scouts en bij de serieuze kandidaten echt kijken.

Maar. 1 grote nuance maakte hij meteen. Toen ze een tijdje bezig waren heeft 1 van de scouts 5 topspelers in de database gegooid. Zeg Haaland, Rodri, Kane weet ik veel welke. En wat bleek: 2 van de vijf werden afgekeurd door het model dat ze gemaakt hadden. Haha. Liepen niet genoeg ofzo...

Dus ze hebben naast de hele datameuk, ook een paar ouderwetse scouts med een peuk en een kop koffie en een schriftje met namen van oude bekenden. Maar: die werken samen met de databoys. Data is altijd mee in de besluitvorming.

Hij was er zelf ook niet 100% uit. Maar was wel heel stellig: iedereen die niet scout, minimaal deels, op basis van data; of van die teksten roept als "ik geloof niet in xg", die leven niet meer in de wereld van nu.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 08:45:55 #190
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221516916
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 22:29 schreef Wotte het volgende:
Ik ben niet overtuigd van Carrizo
Hij glijdt zo vaak weg. Zou hij wel de juiste noppen onder zijn schoenen hebben?
Life is what you make it.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 08:48:10 #191
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221516923
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 23:48 schreef GwaiLow het volgende:
quote:
Leuk dat Wijndal het zo goed doet inderdaad, maar zolang je tegen Fc Bal op ‘t Dak elftallen speelt kan Wijndal ook wel echt in zijn kracht spelen natuurlijk. Alleen maar aanvallen, en daar ligt zijn kracht ook wel.
Daarbij gaf hij gewoon een prachtige opening op de tegengoal, dus ik mag hopen dat Michel dat ook ziet.
Life is what you make it.
pi_221516936
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 08:35 schreef manny het volgende:

[..]
Hehe. Leek nergens op idd. En een paar spelers waren individueel nog wel goed maar... als team. Man man man.

Hoor hier vrienden:

Ik zat onlangs toevallig in het vliegtuig naast een TD van een grote club. Lang gesproken over voetbal en over data. Deze club (we praten club hoogste niveau europese competitie) baseert alle pre selectie op data. Eerst een model gemaakt met wat het team nodig heeft. De max transferwaarde erin gezet, en TD en trainer samen accenten aangebracht. Je praat dan over aantal km gelopen per wedstrijd, voorwaartse passing, aantal balveroveringen, leeftijd, enz enz enz... echt krankzinnig veel data die gemixt wordt.

Dan de database werk laten doen, en die komt dan met spelers die passen bij wat ze nodig hebben. Die zeg maar het "vul in club" profiel hebben. Daarna eindeloos video's laten kijken door de scouts en bij de serieuze kandidaten echt kijken.

Maar. 1 grote nuance maakte hij meteen. Toen ze een tijdje bezig waren heeft 1 van de scouts 5 topspelers in de database gegooid. Zeg Haaland, Rodri, Kane weet ik veel welke. En wat bleek: 2 van de vijf werden afgekeurd door het model dat ze gemaakt hadden. Haha. Liepen niet genoeg ofzo...

Dus ze hebben naast de hele datameuk, ook een paar ouderwetse scouts med een peuk en een kop koffie en een schriftje met namen van oude bekenden. Maar: die werken samen met de databoys. Data is altijd mee in de besluitvorming.

Hij was er zelf ook niet 100% uit. Maar was wel heel stellig: iedereen die niet scout, minimaal deels, op basis van data; of van die teksten roept als "ik geloof niet in xg", die leven niet meer in de wereld van nu.
Wat is het beleid van Cruyff eigenlijk behalve of het moet een bekende naam zijn of Spaans?
pi_221516986
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 08:52 schreef CR7 het volgende:

[..]
Wat is het beleid van Cruyff eigenlijk behalve of het moet een bekende naam zijn of Spaans?
Poeh, hier komt wat frustratie door het scherm heen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221517036
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 09:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Poeh, hier komt wat frustratie door het scherm heen.
Poeh, wow ik zie het nu ook!
pi_221517052
Wmb Blind en Baas in het centrum. Bouwman maakt nog teveel fouten
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 09:26:01 #196
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221517055
Breng zondag die Tolu maar in het veld als er voorin gewisseld moet worden.
pi_221517102
Ik gok dat een Henrique en Tolu misschien wel starten zondag, deze trainer is ook wel van het rouleren en je hebt er nu wel de spelers voor.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221517115
Zonde dat Dolberg zo snel is afgeschreven. Los van dat het zomaar kan dat Leonardo er doorheen komt, en hij wel iets beter zou kunnen worden dan Dolberg, had voor mij de combi Dolberg en Tolu echt prima geweest. De prioriteiten hadden ergens anders moeten liggen.
pi_221517149
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 08:35 schreef manny het volgende:

[..]

Hoor hier vrienden:

Ik las laatst ook ergens in een van de kranten dat Jordi Cruijff en zijn hoofdscout (naam even kwijt). Alle spelers van Europa inclusief contractsituaties in zijn laptop had. Ik had persoonlijk niet minder geëist van een technisch directeur.

Wel tof om zo eens een kijkje achter de schermen te krijgen. Ik zat ooit eens naast een handelaar in ledlampen. Niet zo spannend maar hij betaalde wel het bier tijdens de vlucht.
pi_221517163
Baas met Blind samen gaat toch helemaal niet werken. Heb je exact dezelfde spelers achterin staan.

Linksbenig, niet snel (of sloom), niet bijzonder sterk in de duels, willen allebei opbouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')