Goed verhaal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik las laatst ook ergens in een van de kranten dat Jordi Cruijff en zijn hoofdscout (naam even kwijt). Alle spelers van Europa inclusief contractsituaties in zijn laptop had. Ik had persoonlijk niet minder geëist van een technisch directeur.
Wel tof om zo eens een kijkje achter de schermen te krijgen. Ik zat ooit eens naast een handelaar in ledlampen. Niet zo spannend maar hij betaalde wel het bier tijdens de vlucht.
Je had je een week lang scheel getrokken als die Belg, Brandt had binnen gehengeld.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 08:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat is het beleid van Cruyff eigenlijk behalve of het moet een bekende naam zijn of Spaans?
Ik denk dat Jordi natuurlijk zijn naam mee heeft, maar vooral zijn ervaring bij Barcelona helpt hem. Als Jordi Cruijff zijnde zijn de lijntjes naar bepaalde mensen en clubs gewoon een stuk korter. Dat kan in de praktijk enorm helpen bij transfers. Het lijkt mij ook gewoon een sympathieke gast, dus ik kan mij voorstellen dat zijn netwerk bij Barcelona heeft meegespeeld bij bijvoorbeeld Ter Stegen. Misschien ook wel bij namen als Tolu of Brandt, al blijft dat natuurlijk speculeren. Traoré werd in die periode ook naar Barcelona gehaald en had als profiel ook wel iets gemeen met Tolu: fysiek sterke, atletische spelers met veel potentie. Alleen Traoré meer als explosieve buitenspeler en Tolu meer als sterke spits. Brandt was in die periode natuurlijk ook gewoon echt goed bezig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:54 schreef Wotte het volgende:
Ik las laatst ook ergens in een van de kranten dat Jordi Cruijff en zijn hoofdscout (naam even kwijt). Alle spelers van Europa inclusief contractsituaties in zijn laptop had. Ik had persoonlijk niet minder geëist van een technisch directeur.
Wel tof om zo eens een kijkje achter de schermen te krijgen. Ik zat ooit eens naast een handelaar in ledlampen. Niet zo spannend maar hij betaalde wel het bier tijdens de vlucht.
Ik blijf het dan ook best wel een bijzondere frame vinden dat ze doen alsof die man van een Catalaans strand is getrokken en in het pluche gekwakt is. Hij heeft gewoon ook tien jaar ervaring in soortgelijke functies.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordi natuurlijk zijn naam mee heeft, maar vooral zijn ervaring bij Barcelona helpt hem. Als Jordi Cruijff zijnde zijn de lijntjes naar bepaalde mensen en clubs gewoon een stuk korter. Dat kan in de praktijk enorm helpen bij transfers. Het lijkt mij ook gewoon een sympathieke gast, dus ik kan mij voorstellen dat zijn netwerk bij Barcelona heeft meegespeeld bij bijvoorbeeld Ter Stegen. Misschien ook wel bij namen als Tolu of Brandt, al blijft dat natuurlijk speculeren. Traoré werd in die periode ook naar Barcelona gehaald en had als profiel ook wel iets gemeen met Tolu: fysiek sterke, atletische spelers met veel potentie. Alleen Traoré meer als explosieve buitenspeler en Tolu meer als sterke spits. Brandt was in die periode natuurlijk ook gewoon echt goed bezig.
De handel in ledlampen was niet zo spannend, helaas. Had jij ook interessant reisgezelschap naast je in vliegtuig?quote:
Man, Sterling was 2x de speler die Brandt was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je had je een week lang scheel getrokken als die Belg, Brandt had binnen gehengeld.
Ja dat was kontenlikker Mike Verweij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Man, Sterling was 2x de speler die Brandt was.![]()
Je bedoelt dat hij transfermarkt als favoriet heeft opgeslagen. Dit is echt het summum van datagedreven werken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik las laatst ook ergens in een van de kranten dat Jordi Cruijff en zijn hoofdscout (naam even kwijt). Alle spelers van Europa inclusief contractsituaties in zijn laptop had.
Dan hebben we een groot probleem. Die ligt er momenteel uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij transfermarkt als favoriet heeft opgeslagen. Dit is echt het summum van datagedreven werken.
daar is een ander topic voorquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
Maar wat vind je van je de aankopen van Feyenoord tot nu toe dan?
In excel?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Brandt noemde hem gister ook in een overigens leuk & lang interview.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordi natuurlijk zijn naam mee heeft, maar vooral zijn ervaring bij Barcelona helpt hem. Als Jordi Cruijff zijnde zijn de lijntjes naar bepaalde mensen en clubs gewoon een stuk korter. Dat kan in de praktijk enorm helpen bij transfers. Het lijkt mij ook gewoon een sympathieke gast, dus ik kan mij voorstellen dat zijn netwerk bij Barcelona heeft meegespeeld bij bijvoorbeeld Ter Stegen. Misschien ook wel bij namen als Tolu of Brandt, al blijft dat natuurlijk speculeren. Traoré werd in die periode ook naar Barcelona gehaald en had als profiel ook wel iets gemeen met Tolu: fysiek sterke, atletische spelers met veel potentie. Alleen Traoré meer als explosieve buitenspeler en Tolu meer als sterke spits. Brandt was in die periode natuurlijk ook gewoon echt goed bezig.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
We worden in de maling genomen door Rijkswaterstaat.
[ x ]
nachtdienstenquote:
OpportunismeGenot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:44 schreef William_Papadin het volgende:
Leonardo kunnen we noteren als de allereerste miskoop van Jordidirect contract ontbinden, gast kan er helemaal niks van.
Het begint nu al. @GGMM en ik geven Leonardo rustig de tijd om fit te worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
OpportunismeGenot.
Mijn vriend @:maxi-mus en ik hebben daar een bloedhekel aan.
Even bookmarken deze.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:44 schreef William_Papadin het volgende:
Leonardo kunnen we noteren als de allereerste miskoop van Jordidirect contract ontbinden, gast kan er helemaal niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |