True, daarom, we zien het wel. Maar ik vind het wel normaal ook om er nog een beetje de draak mee te steken, hij had ze er natuurlijk ook gewoon in kunnen knallenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ene Ibrahimovic presteerde een heel seizoen geen reet. Daarna kwam hij pas los.
Ja zeker, hij had al minstens 2 goals moeten maken. Maar die komen wel. Je ziet dat ie vaak goed gepositioneerd staat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, daarom, we zien het wel. Maar ik vind het wel normaal ook om er nog een beetje de draak mee te steken, hij had ze er natuurlijk ook gewoon in kunnen knallen
Ik hoop het uiteraard, waarom zou ik hopen op een miskoop?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja zeker, hij had al minstens 2 goals moeten maken. Maar die komen wel. Je ziet dat ie vaak goed gepositioneerd staat.
Brandt heeft wel heerlijke wegstekers op de spits. Hopelijk dat onze grote sterke neger er straks meer mee doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja zeker, hij had al minstens 2 goals moeten maken. Maar die komen wel. Je ziet dat ie vaak goed gepositioneerd staat.
Met die tien wedstrijden die Frenkie per jaar kan spelen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Rodri --> Barca
Frenkie --> Ajax
Dit is gespeeld.
Frankie op 6 dan ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Rodri --> Barca
Frenkie --> Ajax
Dit is gespeeld.
Aandachtszieke vrouwtje ziedend omdat ze weer in NL moet leven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
Rodri --> Barca
Frenkie --> Ajax
Dit is gespeeld.
Klinkt meer als overkoken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
Roony Bardghji is close to joining Ajax in a deal worth between
¤18M - ¤26M
Barcelona would retain 40% of the player’s rights, ensuring they benefit from any future transfer while allowing the youngster to continue his development
An agreement is now getting closer as talks advance between all parties
KOKEN
Zie het niet gebeuren zolang Godts niet weg is .quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
¤18M - ¤26M
Barcelona would retain 40% of the player’s rights, ensuring they benefit from any future transfer while allowing the youngster to continue his development
KOKEN
Godts gaat wel wegquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het niet gebeuren zolang Godts niet weg is .
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
¤18M - ¤26M
KOKEN
Daar heb ik ondertussen ook nog maar weinig vertrouwen in dat dat nog goed gaat komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:29 schreef William_Papadin het volgende:
Heerkens schuttert ff bij Jong.
Wellicht is Jordi al op hoofdlijnen akkoord maar heeft hij aangegeven dat het pas definitief wordt als Ajax een vervanger heeft.quote:
Flink bedrag voor maar 60% van de rechten..quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
[ x ]
Klinkt als verhuur als je het mij vraagt.
dat gaat hem niet worden vrees ik. Moet een goede keeper voor lange termijn worden aangetrokken want ook reverson is denk ik niet goed (genoeg)quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heb ik ondertussen ook nog maar weinig vertrouwen in dat dat nog goed gaat komen
Jong is al jaren drama in de KKD.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:29 schreef William_Papadin het volgende:
Heerkens schuttert ff bij Jong.
Moet je nagaan dat ze 'm vorig jaar voor slechts 2,5 miljoen hebben opgepikt bij Kopenhagen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Flink bedrag voor maar 60% van de rechten..
Ik was met de auto vriendquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Tjacka Laatste trein nog gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |