Manny verzaakte, derhalve voelde ik mij geobligeerd de taken waar te nemen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 08:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je dit overlegd met user @:manny ?
Hier hetzelfde. Lang geledenquote:Op zondag 9 augustus 2026 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb echt zin in de competitie dit seizoen. Uiteraard geen garanties, maar het idee dat er weer een plan is dat in lijn ligt met de identiteit van ons aller Ajax geeft goede moed.
Volgens mij doen jullie juist het tegenovergestelde van jullie zelfbenoemde identiteit.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb echt zin in de competitie dit seizoen. Uiteraard geen garanties, maar het idee dat er weer een plan is dat in lijn ligt met de identiteit van ons aller Ajax geeft goede moed.
Daarin verschillen we dan van mening.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij doen jullie juist het tegenovergestelde van jullie zelfbenoemde identiteit.
Eerst vandaag maar 3 punten halen makker, dat zal lastig zat worden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:31 schreef Tjacka het volgende:
Psv maakt het kampioenschap wel heel makkelijk
Wereldkampioen zelfs.quote:
Neen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Keept Ter Stegen al? Anders sowieso weer een tegengoal, ik zeg 1-3.
Verschil in kwaliteit van de spelers lijkt me wel evident. Mislintat kwam met Mansverk etc, nu komt Brandt. Toch wel een verschil.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:12 schreef BEFEM het volgende:
Ik moet altijd lachen om die verhalen waarin ze zeggen 'de situatie van mislintat nooit meer !!' Zoals nu weer bij de NOS. Cruijff werkt precies hetzelfde maar we hopen allemaal dat hij wel goede spelers en een trainer heeft gehaald.
Jordi heeft wel een iets andere maatstaf dan Mislintat.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:12 schreef BEFEM het volgende:
Ik moet altijd lachen om die verhalen waarin ze zeggen 'de situatie van mislintat nooit meer !!' Zoals nu weer bij de NOS. Cruijff werkt precies hetzelfde maar we hopen allemaal dat hij wel goede spelers en een trainer heeft gehaald.
Zou bijzonder aangenaam zijn als ze meteen in een negatieve spiraal komen. Speelrondes 4 en 5 hebben ze respectievelijk Utrecht- en Ajax-uit. Wij hebben dan weer een pittig slot van de competitie.quote:Op zondag 9 augustus 2026 10:31 schreef Tjacka het volgende:
Psv maakt het kampioenschap wel heel makkelijk
Probleem is wel dat de hele club nu weer in de handen van één Messias is gelegd. Soms gaat dat goed en soms ga je daarmee keihard op je bek. Beter komen er ook structurele bestuurlijke veranderingen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:16 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Jordi heeft wel een iets andere maatstaf dan Mislintat.
Het proces is exact hetzelfde.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Verschil in kwaliteit van de spelers lijkt me wel evident. Mislintat kwam met Mansverk etc, nu komt Brandt. Toch wel een verschil.
Idd. Exact de situatie.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probleem is wel dat de hele club nu weer in de handen van één Messias is gelegd. Soms gaat dat goed en soms ga je daarmee keihard op je bek. Beter komen er ook structurele bestuurlijke veranderingen.
Kan. Uitkomst is anders vooralsnog.quote:
Ja want winnen van Shellbourne is de hand van Cruyff.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan. Uitkomst is anders vooralsnog.
Dat klopt wel, hij heeft ook wel voor best kort getekend, logisch ook wel dat hij zich daarom vol op het eerste elftal focust, maar er is in de rest van de organisatie ook zat te doen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probleem is wel dat de hele club nu weer in de handen van één Messias is gelegd. Soms gaat dat goed en soms ga je daarmee keihard op je bek. Beter komen er ook structurele bestuurlijke veranderingen.
Als Siem de Jong en Daniel de Ridder daadwerkelijk meelopen met hem en daar veel van op kunnen steken en zo een netwerk op kunnen bouwen dan is dat in ieder geval al een heel groot pluspunt. Ook uitstekend dat het er twee zijn en niet één kroonprins.quote:Op zondag 9 augustus 2026 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt wel, hij heeft ook wel voor best kort getekend, logisch ook wel dat hij zich daarom vol op het eerste elftal focust, maar er is in de rest van de organisatie ook zat te doen.
Ik weet niet in hoeverre Siem de Jong en Daniel de Ridder meelopen met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |