SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: IPAD en I-PHONE gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !![]()
Biggetjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Werkelijk prachtig opgeknapt huisje in Zutphen,
https://www.funda.nl/deta(...)ksteegje-3/43267897/
[ afbeelding ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het huis er achter staat ook te koop
https://www.funda.nl/deta(...)uissteeg-6/43328819/
Met wijnkelder![]()
![]()
Deze woning met iets verouderde inrichting, ik vermoed een al erg lang geleden gesloten winkel.
Volgens de tekst een voormalige smederij. Als je de foto van de schuur goed bestudeert zie behalve een vrij moderne zetbank ook een aambeeld in een hoekje staan, maar het mooiste vind ik de antieke riemaangedreven kolomboormachine compleet met drijfas langs de zolder. Sorry, ik heb een zwak voor oude techniek.
Ik stel me voor dat eenmaal met pensioen meneer op zolder van de smederij een modelspoorbaan begonnen is.![]()
![]()
![]()
@Superbadeendjequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Deze woning met iets verouderde inrichting, ik vermoed een al erg lang geleden gesloten winkel.
[ afbeelding ]
Volgens de tekst een voormalige smederij. Als je de foto van de schuur goed bestudeert zie behalve een vrij moderne zetbank ook een aambeeld in een hoekje staan, maar het mooiste vind ik de antieke riemaangedreven kolomboormachine compleet met drijfas langs de zolder. Sorry, ik heb een zwak voor oude techniek.
[ afbeelding ]
Ik stel me voor dat eenmaal met pensioen meneer op zolder van de smederij een modelspoorbaan begonnen is.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Is die wijn nog courant?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Met wijnkelder
[ afbeelding ]![]()
Daar zit tenminste een keuken in, dat is bij het buurhuis niet zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Met wijnkelder
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zit tenminste een keuken in, dat is bij het buurhuis niet zo.![]()
![]()
Dit is een AI foto, de foto ervoor (geloof ik) zie je dezelfde ruimte echt, er staat dan alleen een schouw, geen spoor van een keuken.quote:De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)![]()
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 22:48 schreef Essebes het volgende:
[..]
Dit is een AI foto, de foto ervoor (geloof ik) zie je dezelfde ruimte echt, er staat dan alleen een schouw, geen spoor van een keuken.![]()
Gisteren eentje voorbij zien komen waar de makelaar blijkbaar bewust de stofzuiger in beeld liet staan — alsof het bij het interieur hoorde. Funda doet soms rare dingen.![]()
![]()
Omschrijving
Voor wie geen standaard woning zoekt en ook niet bang is voor brandnetels!
Soms kom je een plek tegen waar je even doorheen moet kijken. Door het groen, door de scheefgezakte planken, door het bouwjaar 1910 en vooral door het idee dat je hier morgen met je verhuisdozen naar binnen loopt.
Dat laatste raden we niet aan.
Beetje humor moet hier wel bij inderdaad!
https://www.funda.nl/deta(...)aaldijk-17/44498654/![]()
Verscholen in het groenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:30 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]
Omschrijving
Soms kom je een plek tegen waar je even doorheen moet kijken. Door het groen, door de scheefgezakte planken, door het bouwjaar 1910 en vooral door het idee dat je hier morgen met je verhuisdozen naar binnen loopt.
https://www.funda.nl/deta(...)aaldijk-17/44498654/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
3 ton. Knettergek
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.![]()
Dat krot gaat natuurlijk plat.quote:
Je koopt het puur voor de grond.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
Dan nog. 300k voor dat beetje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat krot gaat natuurlijk plat.
Je koopt het puur voor de grond.De oude oude layout was veel beter!!
Ik verk grond voor 100kquote:
In zakken van 40 liter
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen![]()
Even ¤700 de meter is denk ik niet gek voor die locatie. Ik vind het wel een leuke stek ook zo met die volwassen bomen en aan het water.quote:
Als er staat aangesloten op riolering, is er dan ook water of is dat weer apart?![]()
Die vind ik echt heel tof, mooi aanrechtbladquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Met wijnkelder
[ afbeelding ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:30 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]
Omschrijving
https://www.funda.nl/deta(...)aaldijk-17/44498654/quote:quote:quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat krot gaat natuurlijk plat.
Je koopt het puur voor de grond.Ik ken die locatie als m'n broekzak. Is top gelegen, nabij uitvalswegen naar Amsterdam, Schiphol en Alkmaar. Koopje gezien de oppervlakte. Is ook al weg (onder voorbehoud)quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Even ¤700 de meter is denk ik niet gek voor die locatie. Ik vind het wel een leuke stek ook zo met die volwassen bomen en aan het water.
Als er staat aangesloten op riolering, is er dan ook water of is dat weer apart?Mijn hobby is glas-in-lood maken en herstellen. Ook voor u![]()
In Noord Holland werd op boerderijen heel vaak regenwater (put) of grondwater (pomp) gebruikt. Denk dat dat hier ook zo was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:08 schreef tjoptjop het volgende:
Als er staat aangesloten op riolering, is er dan ook water of is dat weer apart?Mijn hobby is glas-in-lood maken en herstellen. Ook voor u![]()
Al is dat niet te vinden, dan doet dat nog niets af aan hetgeen ik zei. Waanzin.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes een grotere kavel te vinden voor dat geld, zo dichtbij Amsterdam.De oude oude layout was veel beter!!
Nee, dat is gewoon wat het kost.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Al is dat niet te vinden, dan doet dat nog niets af aan hetgeen ik zei. Waanzin.
Je koopt de grond voor 300K, je bouwt er voor 550K een huis op, en dan heb je een huis van een miljoen.![]()
En dat is waazin.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon wat het kost.
Je koopt de grond voor 300K, je bouwt er voor 550K een huis op, en dan heb je een huis van een miljoen.De oude oude layout was veel beter!!
3 ton voor 400m2 is waanzin, al ligt hey godverdomme bij Wimlex in zijn achtertuin.
Compleet debiel, ridicuul en totale waanzin. Niets anders.De oude oude layout was veel beter!!
De knuffelhondjes in de vitrine, de kitch doorgevoerd tot in de badkamer, in dit huis kan t
en een winkel aan huis zo te zien![]()
![]()
Zo, jezus, dat werkt op mijn zenuwen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:53 schreef Puala het volgende:
De knuffelhondjes in de vitrine, de kitch doorgevoerd tot in de badkamer, in dit huis kan t
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een winkel aan huis zo te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gangsters Gipsy Paradisequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:53 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en een winkel aan huis zo te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"Common sense is not so common" --Voltaire![]()
Kom naar de bedstee, mijn liefste...
https://www.funda.nl/deta(...)merdijk-67/43389624/
en dit is je uitzicht
Nog meer moois en opmerkelijks, ik zocht op huizen voor 1906 die niet door de visgraat en zwarte kozijnentrend zijn aangetast (want dat zijn er veel, vooral in Amsterdam)
Amsterdam:
https://www.funda.nl/deta(...)istraat-66/43152008/quote:Aan de historische Sarphatistraat in de welbekende Plantagebuurt in Amsterdam, bevindt zich een uniek imposant herenhuis dat ooit gebouwd werd in opdracht van de gerenommeerde diamanthandelaars Beer en Raap in 1878, in neoclassistische stijl. Dit pand heeft een rijke geschiedenis waarbij de eerste bewoners in de late 19e eeuw hier hun intrek namen. Het huis heeft een totale woonoppervlakte van 852m² (Nen gemeten), is een ontwerp van architect J.H. Schmitz en heeft een gemeentelijke monumentenstatus. Het is een uniek pand met een solide basis die voor meerdere doeleinden geschikt is. Ontdek de mogelijkheden van dit karakteristieke en monumentale herenhuis.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
![]()
![]()
Dit ziet er toch wat griezelig uit, die pop. Geen echt kind hoop ik toch? Aparte keuze om die ruimte op die manier 'in te richten' voor de foto.
https://www.funda.nl/deta(...)lstraat-64/44553429/![]()
Nee dat is indd een pop!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:23 schreef Morri2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit ziet er toch wat griezelig uit, die pop. Geen echt kind hoop ik toch? Aparte keuze om die ruimte op die manier 'in te richten' voor de foto.
https://www.funda.nl/deta(...)lstraat-64/44553429/
Ik vraag me bij dat soort dingen altijd af of de fotograaf dan niet gewoon dit meeneemt als 'ludiek grapje' om ervoor te zorgen dat er meer tractie komt op Funda omdat mensen het door gaan sturenAls zoiets per ongeluk achterblijft (kan ik me ook niet voorstellen
) haal je het toch even weg voor de foto
EDIT: is het niet sowieso een foutje? Het staat ineens midden tussen de badkamerfoto's en past überhaupt nauwelijks bij de rest van dit huis
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:38 schreef Meke het volgende:
[..]
EDIT: is het niet sowieso een foutje? Het staat ineens midden tussen de badkamerfoto's en past überhaupt nauwelijks bij de rest van dit huis![]()
Als ik op de plattegrond kijk, dan zou ik niet goed weten waar die kamer zou moeten zijn.![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:23 schreef Morri2 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
https://www.funda.nl/deta(...)lstraat-64/44553429/
"Common sense is not so common" --Voltaire![]()
Wat gezellig, een soort confederate flag lampionwindvaan
https://www.funda.nl/deta(...)-noord-256/44557975/
[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 19-08-2026 13:42:37 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Windvaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:20 schreef SEMTEX het volgende:
Wat gezellig, een soort confederate flag lampion
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)-noord-256/44557975/The love you take is equal to the love you make.![]()
Het is maar waar je oog op valt, een badkamer in de keuken vind ik dan weer minder gezellig. Of wat is die glazen wand in de keuken?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:20 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)-noord-256/44557975/Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ik had een collega die nog steeds zijn middelbareschoolrekenmachine bij zich had (bij klanten) met zo'n ding er vol overheen geplakt. Vond het gewoon een mooie vlag.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:20 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)-noord-256/44557975/![]()
![]()
Dat viel me bij deze Eindhovense mensen ook al op, die organiseren rock 'n roll events hier in Eindhoven en ik kwam een sticker van hen tegen op een lantaarnpaal. 'Gezellig' zwaaiend met de confederate flag: https://www.rockingrebels.org/Index.htmlquote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik had een collega die nog steeds zijn middelbareschoolrekenmachine bij zich had (bij klanten) met zo'n ding er vol overheen geplakt. Vond het gewoon een mooie vlag.![]()
Ah, ik was niet de enige die zich dat afvroeg... https://www.quora.com/Why(...)n-possible-in-Europe
Anway, ontopic maar weer
[ Bericht 7% gewijzigd door SEMTEX op 19-08-2026 13:59:34 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dacht echt gelijk aan een lampion. LED-lamp erin en maar zwaaien!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 11:20 schreef SEMTEX het volgende:
Wat gezellig, een soort confederate flag lampionwindvaan
[ afbeelding ]
Overigens, 4 ton voor 92 m2 BVO, 134 m2 perceel en energielabel G ; zijn dat Eindhovense prijzen ...??Mijn hobby is glas-in-lood maken en herstellen. Ook voor u![]()
Op de slaapverdieping staat een postoel/draagbaar toilet.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:30 schreef karelde14e het volgende:
Een wc in de garage, maar niet op de slaapverdieping. Terwijl die toch niet echt heel klein is.The love you take is equal to the love you make.![]()
Die makelaar probeert ook tekst te genereren zonder echt iets te vertellen.quote:Elk detail, van de slaapkamers tot de badkamers, maakt deze tussenwoning een stap dichter bij je droomhuis.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Dat is inderdaad de badkamer. Gezellig wel dat je elkaar kunt aankijken als er één in de keuken bezig is terwijl de ander zit te schijtenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 12:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is maar waar je oog op valt, een badkamer in de keuken vind ik dan weer minder gezellig. Of wat is die glazen wand in de keuken?. Hoe verzin je zoiets
.
Just because you can doesn't mean you should![]()
Waarschijnlijk opgegroeid met "The Dukes of Hazard"quote:Op woensdag 19 augustus 2026 13:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik had een collega die nog steeds zijn middelbareschoolrekenmachine bij zich had (bij klanten) met zo'n ding er vol overheen geplakt. Vond het gewoon een mooie vlag.![]()
Wel steeds meer ja, dankzij alle expats denk ikquote:Op woensdag 19 augustus 2026 19:25 schreef blomke het volgende:
[..]
Dacht echt gelijk aan een lampion. LED-lamp erin en maar zwaaien!
Overigens, 4 ton voor 92 m2 BVO, 134 m2 perceel en energielabel G ; zijn dat Eindhovense prijzen ...??
Yep. We hebben vorig jaar onze flat op een mooie locatie in Eindhoven verkocht. Daarvoor hebben we buiten Eindhoven (niet-ASML-windrichting) een flink groter huis met een aardige tuin in een mooie omgeving gekocht. Eindhoven is echt stikduur geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wel steeds meer ja, dankzij alle expats denk ik![]()
Dan is meneer al lang met pensioen.(zie computer)quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:43 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ben benieuwd naar welk dorp je verhuisd bent. Ik woon ook in een dorp omgeving ehv. Ik heb niet het idee dat hier al veel expats zitten. Maar dat is denk ik een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:12 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Yep. We hebben vorig jaar onze flat op een mooie locatie in Eindhoven verkocht. Daarvoor hebben we buiten Eindhoven (niet-ASML-windrichting) een flink groter huis met een aardige tuin in een mooie omgeving gekocht. Eindhoven is echt stikduur geworden.![]()
En lekker zuipen op dat zoldertje van hem. Mooie zoekplaat. Prachtig!quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:31 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Dan is meneer al lang met pensioen.(zie computer)![]()
Gok houten verdiepingsvloer dan is het lastiger. Zie je vaak in oude huizen. Ook de badkamer beneden.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:30 schreef karelde14e het volgende:
Een wc in de garage, maar niet op de slaapverdieping. Terwijl die toch niet echt heel klein is.![]()
Houten vloer kan je wel wat op maken. Probleem is vaak de 110 mm rioolpijp.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:02 schreef F_r het volgende:
[..]
Gok houten verdiepingsvloer dan is het lastiger. Zie je vaak in oude huizen. Ook de badkamer beneden.Mijn hobby is glas-in-lood maken en herstellen. Ook voor u![]()
Meneer is al lang dood (heb wat zitten speuren), maar niemand heeft de moed gehad het af te breken. Mevrouw nu misschien ook overleden of naar het rusthuis, dus nu pand te koop.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:31 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Dan is meneer al lang met pensioen.(zie computer)![]()
Ik typte ook lastiger. Niet onmogelijk maar veel mensen laten het toch zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 17:23 schreef blomke het volgende:
[..]
Houten vloer kan je wel wat op maken. Probleem is vaak de 110 mm rioolpijp.![]()
Betonvloer is lastigerquote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:37 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik typte ook lastiger. Niet onmogelijk maar veel mensen laten het toch zo.Mijn hobby is glas-in-lood maken en herstellen. Ook voor u![]()
Een kruik van Sonnema, die heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:55 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
En lekker zuipen op dat zoldertje van hem. Mooie zoekplaat. Prachtig!Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Nee, in de dorpen minder inderdaad, maar ten zuiden van Eindhoven zie je er meer dan aan de noordkant.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:52 schreef F_r het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar welk dorp je verhuisd bent. Ik woon ook in een dorp omgeving ehv. Ik heb niet het idee dat hier al veel expats zitten. Maar dat is denk ik een kwestie van tijd.![]()
Klopt maar zie nu in mijn eigen omgeving dat de expats ook steeds meer uitwijken naar het noord-oosten van Eindhoven. Gaat dan voornamelijk om komplete gezinnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 01:24 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Nee, in de dorpen minder inderdaad, maar ten zuiden van Eindhoven zie je er meer dan aan de noordkant.![]()
Brandevoort, Luchen, Nuenen-West... Ook daar steeds meer expats. En dat zijn dan vaak gezinnen. In Helmond centrum, in (huur)appartementen zitten juist vaker jonge expats. Die zitten dan met meerdere bij elkaar in een huis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 07:41 schreef Trademarker het volgende:
[..]
Klopt maar zie nu in mijn eigen omgeving dat de expats ook steeds meer uitwijken naar het noord-oosten van Eindhoven. Gaat dan voornamelijk om komplete gezinnen.
Expats werken al lang niet meer alleen bij asml, ook bij andere bedrijven. En ze hebben zelden een auto als ze geen gezin hebben, dus dan is uitwijken naar alles waar het ov goed te bereiken is prima. Oud-collega's van mijn man werkten in Deurne en woonden in allerlei plaatsen, als het maar bij het spoor was. Maar zodra ze een gezin krijgen wordt dat anders, dan zoeken ze vaak net als wij gewoon een huis. En dat is in Eindhoven lastiger, dus wijken ze uit. En dan zijn de genoemde nieuwbouwwijken handig. Waar de huizen inmiddels goud geld kosten. Je ziet als een soort reactie daarop dat de grotere bestaande huizen dan nog meer moeten opbrengen. En als je ergens nog een niet verbouwde boerderij vindt dan vragen ze helemaal de hoofdprijs.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?![]()
Expats zijn voornamelijk geinteresseerd in instapklare woningen en zijn ook bereid hier VEEL voor te (laten) betalen. Woningen die uitgeleefd of met achterstallig onderhoud kampen zijn minder in trek. Wat mij inderdaad ook opvalt dat er nu juist in kleine dorpen zoals Erp, Boekel, Beek en Donk er steeds meer expats komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 08:01 schreef d.k. het volgende:
[..]
Brandevoort, Luchen, Nuenen-West... Ook daar steeds meer expats. En dat zijn dan vaak gezinnen. In Helmond centrum, in (huur)appartementen zitten juist vaker jonge expats. Die zitten dan met meerdere bij elkaar in een huis.
Expats werken al lang niet meer alleen bij asml, ook bij andere bedrijven. En ze hebben zelden een auto als ze geen gezin hebben, dus dan is uitwijken naar alles waar het ov goed te bereiken is prima. Oud-collega's van mijn man werkten in Deurne en woonden in allerlei plaatsen, als het maar bij het spoor was. Maar zodra ze een gezin krijgen wordt dat anders, dan zoeken ze vaak net als wij gewoon een huis. En dat is in Eindhoven lastiger, dus wijken ze uit. En dan zijn de genoemde nieuwbouwwijken handig. Waar de huizen inmiddels goud geld kosten. Je ziet als een soort reactie daarop dat de grotere bestaande huizen dan nog meer moeten opbrengen. En als je ergens nog een niet verbouwde boerderij vindt dan vragen ze helemaal de hoofdprijs.
![]()
expats als in: Britse man met gezin? Of anders?voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Kan. Maar veel en veel vaker Aziatisch, uit India of Zuid-Amerika. Natuurlijk ook Europeanen en mensen uit Turkije, maar die zijn er minder dan uit Azië. Als je nu op feestdagen van India in Eindhoven komt heb je daar ook hele bijeenkomsten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:17 schreef marcel.de het volgende:
expats als in: Britse man met gezin? Of anders?
Maar goed we dwalen af. Ik vond nog een huis in de regio waar waarschijnlijk geen expat op afkomt. Wel een paardenmeisje misschien. Uit 2010 en dat zou je zo niet meteen zeggen;
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?![]()
¤2.395.000,-quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:26 schreef d.k. het volgende:
[..]
Kan. Maar veel en veel vaker Aziatisch, uit India of Zuid-Amerika. Natuurlijk ook Europeanen en mensen uit Turkije, maar die zijn er minder dan uit Azië. Als je nu op feestdagen van India in Eindhoven komt heb je daar ook hele bijeenkomsten.
Maar goed we dwalen af. Ik vond nog een huis in de regio waar waarschijnlijk geen expat op afkomt. Wel een paardenmeisje misschien. Uit 2010 en dat zou je zo niet meteen zeggen;
[ afbeelding ]Mijn hobby is glas-in-lood maken en herstellen. Ook voor u
Forum Opties Forumhop: Hop naar: