Ik zie een natter najaar.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:17 schreef 12Beaufort het volgende:
Ik ga niet blind op al die wintervoorspellingen. Afgelopen winter zou kouder zijn dan normaal, maar dat kwam ook totaal niet uit.
Ik ga nergens meer van uit met de winter.
Zomer is haast wel zeker warm altijd.
Oo hier vliegen de bijen meestal wel al midden februari. Krokusjes, vroege narcissen, blauwe druifjes, wat heesters, maarts viooltje etc. Genoeg wat al duidt op een ontwakende natuurquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou ja, echt ontwaken niet. De bloeiende sneeuwklokjes en Helleborus tel ik niet mee. Maand later ontwaakt veel meer
Slettensteigquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vandaag met 26 graden was het gelukkig wel wat beter te doen. Flinke wandeling gemaakt rondom de Todtnauer Wasserfall
Denk toch dat we komend jaar ook maar eens deze regio aan doen. Al die beekjes zijn puur plezier voor de kleine![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan echt zo'n ding wat ook over je stuur gaat? Ik zie je zo fietsenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Een groenemaar werkt wel super chill als het nodig is
Blote buik en t-shirt droog houden in een plastic zak. Krijg je het ook niet warm.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dan echt zo'n ding wat ook over je stuur gaat? Ik zie je zo fietsen![]()
Lijken me echt van die ondingen
Doe mij mijn hardshell Arc'Terryx jas maar
Wel veel *snil*quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:17 schreef 12Beaufort het volgende:
Ik ga niet blind op al die wintervoorspellingen. Afgelopen winter zou kouder zijn dan normaal, maar dat kwam ook totaal niet uit.
Nee gewoon over mijn jas en zeker niet over mijn stuur!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dan echt zo'n ding wat ook over je stuur gaat? Ik zie je zo fietsen![]()
Lijken me echt van die ondingen
Doe mij mijn hardshell Arc'Terryx jas maar
Bij ons nog te koud vaak..maandje later bij gunstig weer kun je ze wel al af en toe zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oo hier vliegen de bijen meestal wel al midden februari. Krokusjes, vroege narcissen, blauwe druifjes, wat heesters, maarts viooltje etc. Genoeg wat al duidt op een ontwakende natuur
En toch was het kouder dan vorige jaren, vooral de sneeuw was toch echt wel aanwezigquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:17 schreef 12Beaufort het volgende:
Dat zijn winter bloeiers. Elk jaar zijn die wel op tijd. Echt ontluiken vind ik dat de natuur pas doet als zomertijd ingaatquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bij ons nog te koud vaak..maandje later bij gunstig weer kun je ze wel al af en toe zien.
Ligt natuurlijk wel aan het weer, maar temperatuur loopt tegenwoordig een pak vroeger op dan eerst.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bij ons nog te koud vaak..maandje later bij gunstig weer kun je ze wel al af en toe zien.
Niet helemaal, 65 km...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kom in september wel ff paardrijden bij je, zit ik in Lanaken, is vast ergens bij jou om de hoek
Haha, word je daar opgewonden van?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Poncho? Zo'n geel of roze plastic ding?
Zulke kutmuziek moet echt verboden worden. En dan krijg ik het ook nog vier keer cadeau. Ben altijd blij dat ik zulke nummers niet ken.quote:
Wie word er nou niet opgewonden van roze plasticquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, word je daar opgewonden van?
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En toch was het kouder dan vorige jaren, vooral de sneeuw was toch echt wel aanwezig![]()
Vooral de sneeuwjachten waren gewoon een groot gemis die ik met alle liefde heb omarmen, ben toch wel uurtjes zoet mee geweest tot mijn partner zei: Zou je thuis willen komenen ook dat toen met liefde gedaan, anders had ik zeker nog wel uren willen doorbrengen in het buitengebied
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:10 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Wie word er nou niet opgewonden van roze plastic
Echt precies niet ookquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, word je daar opgewonden van?
?quote:
Dat zekerquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wel veel *snil*![]()
zalig was dat, hoop op herhaling
De sneeuw idd wel, maar uiteindelijk was de winter weer een van de warmste. De ijsbaan is niet eens open geweest hier.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En toch was het kouder dan vorige jaren, vooral de sneeuw was toch echt wel aanwezig![]()
Vooral de sneeuwjachten waren gewoon een groot gemis die ik met alle liefde heb omarmen, ben toch wel uurtjes zoet mee geweest tot mijn partner zei: Zou je thuis willen komenen ook dat toen met liefde gedaan, anders had ik zeker nog wel uren willen doorbrengen in het buitengebied
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Echt precies niet ook![]()
Vind die dingen echt zo oerlelijken er debiel uitzien
. Lijkt me ook echt heel onhandig
Knappe vrouw die @MissHobjequote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:16 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |