SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
-XOXO-
Geleerd van je Indo zekerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..] Jawel
Ik heb er alleen duidelijk minder moeite mee dan jullie
![]()
Ik ben deze dagen wel veel meer doorweekt dan anders. 🫠quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:25 schreef bitterbal het volgende: Omgaan met hitte is te leren: 'Tijdje in de warmte kan zelfs gezond zijn' https://nos.nl/artikel/26(...)an-zelfs-gezond-zijn
Zwetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben deze dagen wel veel meer doorweekt dan anders. 🫠
Ja, maar dan ook echt. Ik hoop dat ze hulp krijgt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die weegt niet meer dan 35 kilo. Karen Carpenter zag er gezonder uit in de weken voor haar dood
Kan je aan wennen heb ik net geleerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Smerig benauwd buiten, drijfnat terug zonder dat het heeft geregend
Ja, ik las het. Dus mijn lichaam is goed bezig nu dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zweten
Zo gaan mensen dan beter en efficiënter zweten, legt de hoogleraar uit. "Zweten is extreem belangrijk om goed te koelen bij hitte. Ook wordt de doorbloeding van je huid beter en we zien gunstige effecten op je hart en vaten." Het lichaam wordt dus weerbaarder door de wisseling in temperaturen, aldus Van Marken Lichtenbelt.
Oh,ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat er iedere keer een oneven aantal sokken uit de was komt
Als het 365 dagen per jaar dit weer zou zijn wel ja, maar het gaat hier altijd in golvenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je aan wennen heb ik net geleerd.
Omdat de wasmachine er altijd eentje op eet als betaling.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat er iedere keer een oneven aantal sokken uit de was komt
Ik moet mijn sokken altijd direct in de wasmand gooien, want als ik ze ergens op de grond achterlaat gaat m'n kat ermee vandoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de wasmachine er altijd eentje op eet als betaling.
Dus nu heb je alsnog een oneven aantalquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lag nog in de wasmachine
En toen ook nog een tweede
Zullen het wel kunnen lijdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat het restaurant met grootste terras van het dorp dat je ook gelijk als eerste ziet als je binnenkomt doodleuk besluit om midden in de zomer eventjes 3 weken op vakantie te gaan
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu heb je alsnog een oneven aantal
Waarschijnlijk, heel de bovenverdieping van het pand is een Polenhotelquote:
Veel BOBR KURWA in het dorp?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, heel de bovenverdieping van het pand is een Polenhotel
Das altijd wel cashen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, heel de bovenverdieping van het pand is een Polenhotel
Ja voor het industrieterrein en de plantagesquote:
misschien is er prive wat aan de hand?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat het restaurant met grootste terras van het dorp dat je ook gelijk als eerste ziet als je binnenkomt doodleuk besluit om midden in de zomer eventjes 3 weken op vakantie te gaan
Nee, dit doen ze elk jaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is er prive wat aan de hand?
Klinkt wel als een goede dealquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken een gast van mijn leeftijd die 3 appartementen verhuurd aan 1 van die grote klantenservice bedrijven. Die vangt ook maandelijks geld als er niemand woont en alle kosten die normaal voor een huisbaas zijn, zijn voor dat bedrijf. Gap hoeft gewoon niet te werken voor z'n geld
doet die goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken een gast van mijn leeftijd die 3 appartementen verhuurd aan 1 van die grote klantenservice bedrijven. Die vangt ook maandelijks geld als er niemand woont en alle kosten die normaal voor een huisbaas zijn, zijn voor dat bedrijf. Gap hoeft gewoon niet te werken voor z'n geld
Wilde je die worst verdrinken ofzoquote:
Zeker naar dat zwembad bij Cherrylipsquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik sla over.quote:
Durequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ga sushi eten. ga ik dan naar dure of de iets minder dure
‘Skip de missionarishouding’: seksuoloog geeft tips om te vrijen bij hittequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Omgaan met hitte is te leren: 'Tijdje in de warmte kan zelfs gezond zijn'
https://nos.nl/artikel/26(...)an-zelfs-gezond-zijn
Hij koopt zijn 'vrienden'quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:51 schreef Barbusse het volgende:
Hij zit dus de hele dag in de kroeg, op te scheppen over z'n geldIedereen heeft een teringhekel aan hem, maar hij geeft altijd rondjes dus ze tolereren hem maar
Oh dear, code geel in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
‘Skip de missionarishouding’: seksuoloog geeft tips om te vrijen bij hitte
blijkbaar hebben we zelfs sekstips nodig
welke is lekkerder?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Proef je het verschil?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Betaald artikel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
toch een voordeel om geen hetero te zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Oh dear, code geel in de slaapkamer.
heb je tips nodig?quote:
Je wil er sla over en een soort Duitse kapsalon van maken?quote:
Kroegbaas gaat in serieuze financiele problemen komen als hij omvaltquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij koopt zijn 'vrienden'
Neinquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wil er sla over en een soort Duitse kapsalon van maken?
het kon zijn dat jij sneller was met daten dan nattekatquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, alsof ik en bedpartner heb.![]()
Kan tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, alsof ik een bedpartner heb.![]()
Leuk voor haar maar ik bepaal dat zelf wel, met kater.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie van het daten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
het kon zijn dat jij sneller was met daten dan nattekat
Ik ben met pensioenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie van het daten.
Misschien kom je wel een leuke Limburgse tegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teken van slecht managementquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:
woah ben je in een restaurant. vet luxe.quote:
Ben je alsnog sneller waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga maar eens het Nos anthem van wk2006 op zetten. Al even niet meer gehoordquote:
Of juist goed management. Die kunnen het gewoon lekker dichtgooien en op vakans gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Teken van slecht management
Of genoeg centjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Teken van slecht management
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of juist goed management. Die kunnen het gewoon lekker dichtgooien en op vakans gaan.
Nee dan nog steeds slecht management dat er niet iemand is die je vertrouwt om drie weken de tent draaiende te houden.quote:
Ja dit is echt een kutnummer, maar emotionele verbinding enzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga maar eens het Nos anthem van wk2006 op zetten. Al even niet meer gehoord
Ik weet echt niet uit mijn hoofd welk nummer er 2 jaar geleden door de NOS werd gebruiktquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dit is echt een kutnummer, maar emotionele verbinding enzo
quote:Vanaf 7 september 2026 verandert de manier waarop je kunt sparen voor Koopzegels. Je ontvangt voortaan één Koopzegel per ¤2 aan boodschappen, waar dat nu één Koopzegel per ¤1 is.
Watquote:
Douwe Bobquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet echt niet uit mijn hoofd welk nummer er 2 jaar geleden door de NOS werd gebruikt
quote:
quote:Heb je een Mijn Albert Heijn Premium abonnement? Dan kan je 2x zo snel te sparen. Je ontvangt dan bij elke bestede euro 1 koopzegel (in plaats van 1 koopzegel per ¤2).
Nou ja niet meer echt hèquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zei de pandjesbaas van foqueville
Was dat dat nummer van de Handsome Poetsquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed, wij zullen nooit dat bazennummer van 2012 vergeten
quote:
voor 7 september alles inleveren dusquote:
Het is zo'n goed nummer dat je dat gewoon weetquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was dat dat nummer van de Handsome Poets
Zul je zien dat ze dan straks ook die bug met 35% artikelen hebben gefikstquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
voor 7 september alles inleveren dus
o nee, het bedrag voor een boekje blijft gelijk zie ik.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt zeker ook alleen hele boekjes inwisselen.
quote:Je kunt maximaal 10 volle koopzegelboekjes per dag laten uitbetalen. Heb je een boekje dat nog niet helemaal vol is? Geen probleem. Tot 255 zegels krijg je ¤0.10 per zegel terug. Heb je tussen de 255 en 490 zegels? Dan ontvang je ¤0.50 extra.
die kans is aanwezigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze dan straks ook die bug met 35% artikelen hebben gefikst
Ik heb die band zelfs twee keer live gezien . Toen ik me even inlas over die band las ik dat ze een lied hadden wat de NOS gebruikt had....quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zo'n goed nummer dat je dat gewoon weet
Je was zo lekker op wegquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb die band zelfs twee keer live gezien . Toen ik me even inlas over die band las ik dat ze een lied hadden wat de NOS gebruikt had....
Maar wel 2x zo snel als het plebs zonder premiumquote:
Standaard lawyer nicknamed welquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:19 schreef bitterbal het volgende:
Oké. De advocaat staat morgen stand-by. Hij kan eventueel komen maar denkt telefonisch ook te kunnen helpen. Hij heeft een contact bij immigratie.
Had ik al verteld dat zijn nickname the bulldog is ?
Vorige keer was het nog de chihuahua?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:19 schreef bitterbal het volgende:
Oké. De advocaat staat morgen stand-by. Hij kan eventueel komen maar denkt telefonisch ook te kunnen helpen. Hij heeft een contact bij immigratie.
Had ik al verteld dat zijn nickname the bulldog is ?
Die kunnen ook erg gemeen en vals zijn...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige keer was het nog de chihuahua?
de zegels worden niet minder waard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu op 157 en kom niet zo vaak bij de AH. Heb er wel voor gedokt.
Ja maar ik kom de komende maand dan niet aan genoeg zegels om uit te laten betalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
de zegels worden niet minder waard.
dus je kan gewoon blijven sparen
Ik heb elke maand wel een boekje volquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Dan laat ik hem even aan staan en spaar ik nog 5 jaar door voor ik wel genoeg heb.
Nee, maar ik heb gemerkt dat ik me er druk over kan maken en het veranderd niets/heb er dan zelfs meer last van. Ik zoek verkoeling op wanneer nodig, zoek buiten op wanneer ik daar zin in heb. Heb er gewoon weinig last van.quote:
Ik wist niet eens dat Britney een baby had.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Baby van Britney op de radio.
Ik zie nu een filmpje voor me.
Goed bewaard geheim.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Britney een baby had.
En dat die baby dan ook nog op de radio komt is helemaal knapquote:
Britney brak al dik 20 jaar geleden door hè.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dat die baby dan ook nog op de radio komt is helemaal knap
Ja maar ik weet toch niet wanneer ze die baby gehad heeft en waarom die op de radio mag komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Britney brak al dik 20 jaar geleden door hè.
In 1999quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch niet wanneer ze die baby gehad heeft en waarom die op de radio mag komen.
Dus die baby wilde haar slaan?quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dus die baby wilde haar slaan?
Alexia ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ariana valt ook eerdaags gewoon om hé
quote:Waarom doen we dit?
We zien dat onze klanten steeds meer behoefte hebben aan verschillende manieren van sparen en kortingen krijgen. We kijken daarom voortdurend hoe we een breed en aantrekkelijk pakket aan spaarprogramma's en -acties kunnen bieden. Deze wijziging is gericht op het enerzijds behouden van een geliefd spaarprogramma voor klanten die hier gebruik van maken, inclusief de bijkomende voordelen. Anderzijds kunnen we hierdoor onze loyaliteits- en spaarprogramma’s verder uitbreiden. Denk aan nieuwe spaaracties voor producten of uitjes, extra kortingen of persoonlijke aanbiedingen in de Mijn AH App. Hiermee sluiten we aan op de huidige manier van sparen van al onze klanten.
Ede was enerverendquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik al even niet gezien.
Mooi hoe ze het proberen te verdraaien alsof het een upgrade is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Oh krijg nu ook de mail van de AH over de koopzegels
[..]
wat gebeurd er met de koopzegels?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Oh krijg nu ook de mail van de AH over de koopzegels
[..]
Ja kan mij die 'korting' op uitjes en bakjes verrotten, ik wil gewoon geldquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi hoe ze het proberen te verdraaien alsof het een upgrade is.
Je koopt ze straks pas per 2 euro (of 1 euro bij premium) ipv per 1 euro, kun je dus de helft minder sparenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat gebeurd er met de koopzegels?
Toen was ze 18, dat is ook nog wel jong om een baby te krijgen. Maar ondertussen zijn we 27 jaar verder dus is het geen baby meer hoor vochtig poesje.quote:
ohquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je koopt ze straks pas per 2 euro (of 1 euro bij premium) ipv per 1 euro, kun je dus de helft minder sparen
Die zijn toch bijna altijd wel in de aanbieding bij de Kruidvat voor 50%quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:35 schreef Ama het volgende:
Pleisters in vervolg ook daar maar kopen. Hansaplast waterproof etc ¤2.45 en in NL is dat ¤3.99.
gewoon jezelf niet zoveel verwonden door lomp te doen. hoef je ook geen pleisters te kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:35 schreef Ama het volgende:
Pleisters in vervolg ook daar maar kopen. Hansaplast waterproof etc ¤2.45 en in NL is dat ¤3.99.
Ja okequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn toch bijna altijd wel in de aanbieding bij de Kruidvat voor 50%
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon jezelf niet zoveel verwonden door lomp te doen. hoef je ook geen pleisters te kopen.
quote:
Tip van Jip!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon jezelf niet zoveel verwonden door lomp te doen. hoef je ook geen pleisters te kopen.
Dit is jouw kink?quote:
Of hink.quote:
Nee dat is Kaneelstokje die paard is gewordenquote:
Ik vond nog een onaangebroken zak chocoladekruidnoten van de notenshop in de kast, die smaken nog primaquote:
Ja, zo gaat 'ie voor de klas staan? Maakt de lessen wel minder saai.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is Kaneelstokje die paard is geworden
Kakhielhumorquote:
Ik kom eraanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Straks bitterballen eten bij mama
Toen ik jou zag, was je zeker niet plompquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:16 schreef bitterbal het volgende:
ik ben een warmbloedig allesetertje. hoop dat de rest van de tekst niet klopt
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik jou zag, was je zeker niet plomp
van kinderen of ook volwassenen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
tenminste ik krijg vaak de vraag wat die wratten zijn die ik heb..
Ballie heeft goede curves?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik jou zag, was je zeker niet plomp
say wrat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
tenminste ik krijg vaak de vraag wat die wratten zijn die ik heb..
Beide eigenlijk....quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van kinderen of ook volwassenen?
Ik vind het er helemaal niet als wratten uitzien
Ik weet niet of je het is opgevallen, maar ik heb wel wat bultjes op mijn lichaam. Dat zijn neurofibromen...quote:
Van kinderen snap ik het ergens nog wel....quote:
ja ik ook maar volwassenen nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van kinderen snap ik het ergens nog wel....
Wat heb je dan wel?quote:
Moet je ook niet aan mij vragen. Heb echt geen verstand van vrouwelijke vormen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat moet je dan aan bos vragen
wel van snacks toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet je ook niet aan mij vragen. Heb echt geen verstand van vrouwelijke vormen...
Ik vind iets lekker of ik vind iets niet lekker...quote:
Komt nog. Net genoeg om het weer lekker klam te maken voor de nacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
de drie druppels regen die hier zouden vallen zijn weer uit de boeken @:nattekat
Zo werkt dat ook in mijn hoofd ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind iets lekker of ik vind iets niet lekker...
Een in de vorm van een (bitter)bal?quote:
Gaat je puntmuts mee?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Heb al m'n kleding voor m'n vakantie inmiddels uitgestald.
M'n hele kledingkast ligt zo'n beetje op m'n bank nu
Klinkt als een reguliere dinsdag van ballie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Is goed @bitterbalquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een in de vorm van een (bitter)bal?
Toch nog maar even ruimbagage bijboekenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
kilo per maand erbij; lukte mij ook welquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben in de afgelopen 3/4 maanden bijna 4 kilo aangekomen
niet meer aan t muurtje gehangen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kilo per maand erbij; lukte mij ook wel
Ik denk dat het wel gaat lukken eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch nog maar even ruimbagage bijboeken
Limburg is een verzinselquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog geen souvenir uit Limburg.
Nooit gedacht dat jij lid van de KKK was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kan er flink koud worden.
Terwijl ballie toch 3x per week naar de sportschool gaat. Of val je niet af van hangen in een bubbelbad?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kilo per maand erbij; lukte mij ook wel
Dat is iedereen die hier postquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij lid van de KKK was.
ga eens halen danquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog geen souvenir uit Limburg.
Ku Klux Klager. Klinkt als nattekat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zo komt de verzameling steeds verder compleet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:46 schreef Ama het volgende:
PostNL komt zo nog een mooie Pokemonkaart bezorgen.Een iets duurdere (voor mijn doen dan) dan wat ik meestal koop.
Ja maar de teringdure kaarten gaan er nooit komen hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zo komt de verzameling steeds verder compleet.
Oh. Wat stom.quote:
komt omdat @MizzezAmy op vakantie isquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks leuks gezien.
nee als ik terug ben ga ik weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl ballie toch 3x per week naar de sportschool gaat. Of val je niet af van hangen in een bubbelbad?
Straks ben je ook weer lekker bezig. En dan vliegt het er weer af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:58 schreef bitterbal het volgende:
was net zo lekker bezig en nu komt alles weer terug
nou ja paar maanden terug was ik lekker bezig
ja stress werkt ook niet mee nee voor mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks ben je ook weer lekker bezig. En dan vliegt het er weer af.
ballie met sixpack en alles
Krijgt ze een Mexicano buik. Hardstikke ripped.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks ben je ook weer lekker bezig. En dan vliegt het er weer af.
ballie met sixpack en alles
Te weinigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
niet meer aan t muurtje gehangen?
Onder de 30 opeensquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Hé, de temperatuur neemt een duik omlaag. Is binnen 15 minuten bijna 4 graden vanaf gegaan
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijgt ze een Mexicano buik. Hardstikke ripped.
Voor de meeste mensen niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stress werkt ook niet mee nee voor mij.
beetje saus er op doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijgt ze een Mexicano buik. Hardstikke ripped.
Hue huequote:
immer stress. immer etenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo dik.
rond 1730-1745 lijkt er wel wat klammigheid aan te komen voor jequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:51 schreef Nattekat het volgende:
@:Luctor.et.Emergo moet ik m'n zonnescherm al inklappen of verdampt de regen nog?
Ja, inderdaad.quote:
De regen stelt echt niks voor. Zijn wel lekker verkoelende druppels.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:51 schreef Nattekat het volgende:
@:Luctor.et.Emergo moet ik m'n zonnescherm al inklappen of verdampt de regen nog?
Een heuptasje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Het maximale formaat, inclusief wielen en handgrepen, is 55 cm hoog, 40 cm breed en 20 cm diep
Ja wat is dit waardeloos dan. Welke koffer of tas is maar 20cm diep
Ik geloof nooit dat dat koffertje dat wel aan de dimensies voldoet beter in die opslag past dan m'n volle rugtas, maar goed.quote:
Ik zou gewoon naar het noorden rijden dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:23 schreef Barbusse het volgende:
Oh, die zonsverduistering schuift ook voor 99% over Porto heen. Nice.
Das 3 uur rijdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar het noorden rijden dan.
Dat is voor mij de afstand van camping naar de dichtstbijzijnde kijkspotquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor mij de afstand van camping naar de dichtstbijzijnde kijkspot
Waarom neem je niet gewoon een grote mensen koffer mee, kun je ook nog souvenirtjes mee terug nemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Al m'n kleding krijg ik mee nu. Maar daar is ook meteen alles mee gezegd.
Godverdomme Icelandair, waarom hebben jullie kleinere handbagage dan de rest
Omdat ik Nederlander ben en dat ¤90 kost.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom neem je niet gewoon een grote mensen koffer mee, kun je ook nog souvenirtjes mee terug nemen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik Nederlander ben en dat ¤90 kost.
Zware dag?quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet eens per se, maar voel me even heel kutquote:
Knuffel voor jouquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet eens per se, maar voel me even heel kut
Dat kost een broodje met flesje drinken daar bij de lunch ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:
Hmpf dat is wel lastig ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Zo irritant dat ik soms overvallen word door verdriet en gewoon niet kan pinpointen waarom.
Knuffelquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die jongen gaat alleen maar kraanwater drinken daar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kost een broodje met flesje drinken daar bij de lunch ook
Dat is inderdaad wel kut.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Zo irritant dat ik soms overvallen word door verdriet en gewoon niet kan pinpointen waarom.
Mja, hoeft ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmpf dat is wel lastig ja.Zou willen dat ik iets zinnigs kan zeggen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Knuffel
[..]
Dat is inderdaad wel kut.
Dus je zegt dat ik een lunch moet skippen daar zodat die grote koffer mee kan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kost een broodje met flesje drinken daar bij de lunch ook
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je zegt dat ik een lunch moet skippen daar zodat die grote koffer mee kan?
Ja ik dacht dat ik erg was met de hele tijd de prijs van de huurauto en sommige hotels in de gaten te blijven houdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:26 schreef dud0r het volgende:
Vooral dat je niet zo gierig moet doen voor een vakantie van meer dan een rug
Als je een koffer meeneemt kun je daar ook nog een lunchpakketje in doen ter compensatiequote:
Dat kan ik waarschijnlijk ook in m'n losse tas straks.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een koffer meeneemt kun je daar ook nog een lunchpakketje in doen ter compensatie
Die verdient wel zoveel geld dat ie makkelijk een salade of sushi kan chappenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een koffer meeneemt kun je daar ook nog een lunchpakketje in doen ter compensatie
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Twee spatjes regen. Ik ga de planten maar weer water geven.
Matige filmquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You got rain?
Ja, maar daar gaat het niet om nuquote:
Oh vond hem wel vermakelijkquote:
Ik ook.quote:
Zo heb ik laatst Johnny Mnemonic gekeken, dat was echt genietenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Matige films kunnen ook vermakelijk zijn
Of de buurvrouw moest niezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You got rain?
B/C films zijn het beste vermaakquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Matige films kunnen ook vermakelijk zijn
Tropic Thunder is een megaslechte film, maar juist daardoor weer hilarischquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
B/C films zijn het beste vermaak
vooral van deze jongens: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Asylum?useskin=vector
Ik zag van de week een trailer van Lawnmower Man 2, dat is volgens mij ook een pareltjequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
B/C films zijn het beste vermaak
vooral van deze jongens: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Asylum?useskin=vector
sow, ook gelijk een oudje, 1996quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag van de week een trailer van Lawnmower Man 2, dat is volgens mij ook een pareltje
Ik ken die hype niet, waar doe je die sterretjes op?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:41 schreef Ama het volgende:
Ik had een tijdje terug pimple patches gekocht (roze sterretjes haha) want dacht probeer de hype ook eens. Maar het werkt verrassend goed.
Nou ja, als je de graphics vergelijkt met The Matrix die in 1999 uitkwam is er nogal een oceaan aan verschilquote:
Iets met pimplesquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik ken die hype niet, waar doe je die sterretjes op?
Ik had pizza. Wilde Indiaas bestellen maar die was gesloten. Kijken of ie morgen weer open is.quote:
Puistjes.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik ken die hype niet, waar doe je die sterretjes op?
Ik doe dat savonds of snachts, ziet niemand het.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat valt nog meer op dan puisten lijkt me maar goed ieder zijn/haar ding
Zijn die in alle kleuren? En kies je dan specifiek roze??quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe dat savonds of snachts, ziet niemand het.Het is er juist voor dat ze sneller weer weg zijn.
Wat.quote:
Er waren wel meer kleuren ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn die in alle kleuren? En kies je dan specifiek roze??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |