Kom op, @Q. Laten we samen met een biertje op een terrasje gaan zitten en al die boze mensen uitlachen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt, al die mensen die ALLEEN MAAR BOOS ZIJN OP ALLES EN IEDEREEN DE HELE TIJD. Dat moet toch fucking vermoeiend zijn?
IkK kom er aan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom op, @:Q. Laten we samen met een biertje op een terrasje gaan zitten en al die boze mensen uitlachen.
Zo ken ik je weer!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dan niet. Vind ik ook goed. Ben niet zo moeilijk
quote:
Vannacht beroerd geslapen en kan mn ogen echt niet open houden, die hitte helpt niet mee.quote:
en dat levert ze meer inkomsten op dan die paar mensen in de zomer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Alle activiteiten die nu op hun gat liggen beginnen dan weer.
Al die fysiopatiënten hebben zes weken hun oefeningen niet kunnen doen, maar we plakken er nog een weekje aan vast want pietje moet z'n energie kwijt en dat kan blijkbaar niet in een van de openluchtbaden in de regio.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat levert ze meer inkomsten op dan die paar mensen in de zomer.
Ze kwamen al binnen op volume standje 10quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:30 schreef Ama het volgende:
En anders had je wel die oudjes achter ons die alcohol aan het nuttigen waren en soms NOGAL LUID waren.
Maar echt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze kwamen al binnen op volume standje 10
Hadden eerst op dat muziekfestival gestaan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze kwamen al binnen op volume standje 10
Ja denk ik ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hadden eerst op dat muziekfestival gestaan waarschijnlijk.
Dan is het toch raar om dat in augustus te doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is gewoon jaarlijks groot onderhoud.
Kan niet kwaad om alvast een beetje te oefenen met een locatie uitkiezen. En het is toch iets wat je blijft checken ook al zegt het nu nog nietsquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar als je 24 uur van tevoren naar dat wolkje gaat kijken is dat vroeg zat
Gaat dit over een buitenbad of een binnenbad?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Op de lokale Facebook-pagina is er enige consternatie omdat het zwembad in augustus een week dicht is wegens groot onderhoud. MOET DAT NU NET IN DE VAKANTIE DOE DAT DAN IN HET NAJAAR WANT DIE KINDEREN WILLEN ZWEMMEN
Ja want buiten de schoolvakanties om is het zwembad verder verlaten natuurlijk.
Misschien is de monteur dan goedkoop omdat ie weinig werk heeftquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het toch raar om dat in augustus te doen
Die griffo's in cherrytown hebben poen zatquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien is de monteur dan goedkoop omdat ie weinig werk heeft
Het is wat meidquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:05 schreef Nattekat het volgende:
We staan vandaag voor de deur tussen 10.20 - 12.40 uur
Verzonden: 10:16.
Als ik dit eerder had geweten was ik niet ook nog even langs de supermarkt gegaan.
Tijd voor kalsarikännit voor jou dan.quote:
Hij lag letterlijk aan je voetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was er bijna 'per ongeluk' op gaan staan.
Dat wel ja. Het had weinig gescheeld of die koter had maat 46 op zijn gezicht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:28 schreef STING het volgende:
[..]
Hij lag letterlijk aan je voeten
Het deed me denken aan deze reclame:
Bekijk deze YouTube-video
Hoe weet je dat die man niet aardig is?quote:
Nou, ik hoop van nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ariana valt ook eerdaags gewoon om hé
Gokjequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die man niet aardig is?
Staat het water al zo hoog?quote:
of ze breekt doormiddenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
Jij woont duidelijk niet in een gebied waar het plakkerig isquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat heerlijk om even buiten te zijnLekker zonnetje en briesje
Daarom stopt ze na de tournee ook even met optreden en publiek verschijnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
Als ik een tijdje in de hitte wil zitten ga ik wel naar de saunaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Omgaan met hitte is te leren: 'Tijdje in de warmte kan zelfs gezond zijn'
https://nos.nl/artikel/26(...)an-zelfs-gezond-zijn
Jawelquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij woont duidelijk niet in een gebied waar het plakkerig is
Die weegt niet meer dan 35 kilo. Karen Carpenter zag er gezonder uit in de weken voor haar doodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |