Hij lag letterlijk aan je voetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was er bijna 'per ongeluk' op gaan staan.
Dat wel ja. Het had weinig gescheeld of die koter had maat 46 op zijn gezicht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:28 schreef STING het volgende:
[..]
Hij lag letterlijk aan je voeten
Het deed me denken aan deze reclame:
Bekijk deze YouTube-video
Hoe weet je dat die man niet aardig is?quote:
Nou, ik hoop van nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ariana valt ook eerdaags gewoon om hé
Gokjequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die man niet aardig is?
Staat het water al zo hoog?quote:
of ze breekt doormiddenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
Jij woont duidelijk niet in een gebied waar het plakkerig isquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat heerlijk om even buiten te zijnLekker zonnetje en briesje
Daarom stopt ze na de tournee ook even met optreden en publiek verschijnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
Als ik een tijdje in de hitte wil zitten ga ik wel naar de saunaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Omgaan met hitte is te leren: 'Tijdje in de warmte kan zelfs gezond zijn'
https://nos.nl/artikel/26(...)an-zelfs-gezond-zijn
Jawelquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij woont duidelijk niet in een gebied waar het plakkerig is
Die weegt niet meer dan 35 kilo. Karen Carpenter zag er gezonder uit in de weken voor haar doodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |