SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
-XOXO-
Geleerd van je Indo zekerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..] Jawel
Ik heb er alleen duidelijk minder moeite mee dan jullie
![]()
Ik ben deze dagen wel veel meer doorweekt dan anders. 🫠quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:25 schreef bitterbal het volgende: Omgaan met hitte is te leren: 'Tijdje in de warmte kan zelfs gezond zijn' https://nos.nl/artikel/26(...)an-zelfs-gezond-zijn
Zwetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben deze dagen wel veel meer doorweekt dan anders. 🫠
Ja, maar dan ook echt. Ik hoop dat ze hulp krijgt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die weegt niet meer dan 35 kilo. Karen Carpenter zag er gezonder uit in de weken voor haar dood
Kan je aan wennen heb ik net geleerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Smerig benauwd buiten, drijfnat terug zonder dat het heeft geregend
Ja, ik las het. Dus mijn lichaam is goed bezig nu dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zweten
Zo gaan mensen dan beter en efficiënter zweten, legt de hoogleraar uit. "Zweten is extreem belangrijk om goed te koelen bij hitte. Ook wordt de doorbloeding van je huid beter en we zien gunstige effecten op je hart en vaten." Het lichaam wordt dus weerbaarder door de wisseling in temperaturen, aldus Van Marken Lichtenbelt.
Oh,ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat er iedere keer een oneven aantal sokken uit de was komt
Als het 365 dagen per jaar dit weer zou zijn wel ja, maar het gaat hier altijd in golvenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je aan wennen heb ik net geleerd.
Omdat de wasmachine er altijd eentje op eet als betaling.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat er iedere keer een oneven aantal sokken uit de was komt
Ik moet mijn sokken altijd direct in de wasmand gooien, want als ik ze ergens op de grond achterlaat gaat m'n kat ermee vandoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de wasmachine er altijd eentje op eet als betaling.
Dus nu heb je alsnog een oneven aantalquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lag nog in de wasmachine
En toen ook nog een tweede
Zullen het wel kunnen lijdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat het restaurant met grootste terras van het dorp dat je ook gelijk als eerste ziet als je binnenkomt doodleuk besluit om midden in de zomer eventjes 3 weken op vakantie te gaan
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu heb je alsnog een oneven aantal
Waarschijnlijk, heel de bovenverdieping van het pand is een Polenhotelquote:
Veel BOBR KURWA in het dorp?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, heel de bovenverdieping van het pand is een Polenhotel
Das altijd wel cashen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, heel de bovenverdieping van het pand is een Polenhotel
Ja voor het industrieterrein en de plantagesquote:
misschien is er prive wat aan de hand?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat het restaurant met grootste terras van het dorp dat je ook gelijk als eerste ziet als je binnenkomt doodleuk besluit om midden in de zomer eventjes 3 weken op vakantie te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |