SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
-XOXO-
Geleerd van je Indo zekerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende: [..] Jawel
Ik heb er alleen duidelijk minder moeite mee dan jullie
![]()
Ik ben deze dagen wel veel meer doorweekt dan anders. 🫠quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:25 schreef bitterbal het volgende: Omgaan met hitte is te leren: 'Tijdje in de warmte kan zelfs gezond zijn' https://nos.nl/artikel/26(...)an-zelfs-gezond-zijn
Zwetenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben deze dagen wel veel meer doorweekt dan anders. 🫠
Ja, maar dan ook echt. Ik hoop dat ze hulp krijgt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die weegt niet meer dan 35 kilo. Karen Carpenter zag er gezonder uit in de weken voor haar dood
Kan je aan wennen heb ik net geleerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:33 schreef LTVDK het volgende:
Smerig benauwd buiten, drijfnat terug zonder dat het heeft geregend
Ja, ik las het. Dus mijn lichaam is goed bezig nu dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zweten
Zo gaan mensen dan beter en efficiënter zweten, legt de hoogleraar uit. "Zweten is extreem belangrijk om goed te koelen bij hitte. Ook wordt de doorbloeding van je huid beter en we zien gunstige effecten op je hart en vaten." Het lichaam wordt dus weerbaarder door de wisseling in temperaturen, aldus Van Marken Lichtenbelt.
Oh,ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat er iedere keer een oneven aantal sokken uit de was komt
Als het 365 dagen per jaar dit weer zou zijn wel ja, maar het gaat hier altijd in golvenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je aan wennen heb ik net geleerd.
Omdat de wasmachine er altijd eentje op eet als betaling.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:34 schreef Nattekat het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat er iedere keer een oneven aantal sokken uit de was komt
Ik moet mijn sokken altijd direct in de wasmand gooien, want als ik ze ergens op de grond achterlaat gaat m'n kat ermee vandoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de wasmachine er altijd eentje op eet als betaling.
Dus nu heb je alsnog een oneven aantalquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lag nog in de wasmachine
En toen ook nog een tweede
Zullen het wel kunnen lijdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat het restaurant met grootste terras van het dorp dat je ook gelijk als eerste ziet als je binnenkomt doodleuk besluit om midden in de zomer eventjes 3 weken op vakantie te gaan
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus nu heb je alsnog een oneven aantal
Waarschijnlijk, heel de bovenverdieping van het pand is een Polenhotelquote:
Veel BOBR KURWA in het dorp?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, heel de bovenverdieping van het pand is een Polenhotel
Das altijd wel cashen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, heel de bovenverdieping van het pand is een Polenhotel
Ja voor het industrieterrein en de plantagesquote:
misschien is er prive wat aan de hand?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat het restaurant met grootste terras van het dorp dat je ook gelijk als eerste ziet als je binnenkomt doodleuk besluit om midden in de zomer eventjes 3 weken op vakantie te gaan
Nee, dit doen ze elk jaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is er prive wat aan de hand?
Klinkt wel als een goede dealquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken een gast van mijn leeftijd die 3 appartementen verhuurd aan 1 van die grote klantenservice bedrijven. Die vangt ook maandelijks geld als er niemand woont en alle kosten die normaal voor een huisbaas zijn, zijn voor dat bedrijf. Gap hoeft gewoon niet te werken voor z'n geld
doet die goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken een gast van mijn leeftijd die 3 appartementen verhuurd aan 1 van die grote klantenservice bedrijven. Die vangt ook maandelijks geld als er niemand woont en alle kosten die normaal voor een huisbaas zijn, zijn voor dat bedrijf. Gap hoeft gewoon niet te werken voor z'n geld
Wilde je die worst verdrinken ofzoquote:
Zeker naar dat zwembad bij Cherrylipsquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik sla over.quote:
Durequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ga sushi eten. ga ik dan naar dure of de iets minder dure
‘Skip de missionarishouding’: seksuoloog geeft tips om te vrijen bij hittequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Omgaan met hitte is te leren: 'Tijdje in de warmte kan zelfs gezond zijn'
https://nos.nl/artikel/26(...)an-zelfs-gezond-zijn
Hij koopt zijn 'vrienden'quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:51 schreef Barbusse het volgende:
Hij zit dus de hele dag in de kroeg, op te scheppen over z'n geldIedereen heeft een teringhekel aan hem, maar hij geeft altijd rondjes dus ze tolereren hem maar
Oh dear, code geel in de slaapkamer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
‘Skip de missionarishouding’: seksuoloog geeft tips om te vrijen bij hitte
blijkbaar hebben we zelfs sekstips nodig
welke is lekkerder?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Proef je het verschil?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Betaald artikel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
toch een voordeel om geen hetero te zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef STING het volgende:
[..]
Oh dear, code geel in de slaapkamer.
heb je tips nodig?quote:
Je wil er sla over en een soort Duitse kapsalon van maken?quote:
Kroegbaas gaat in serieuze financiele problemen komen als hij omvaltquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij koopt zijn 'vrienden'
Neinquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wil er sla over en een soort Duitse kapsalon van maken?
het kon zijn dat jij sneller was met daten dan nattekatquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, alsof ik en bedpartner heb.![]()
Kan tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, alsof ik een bedpartner heb.![]()
Leuk voor haar maar ik bepaal dat zelf wel, met kater.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie van het daten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
het kon zijn dat jij sneller was met daten dan nattekat
Ik ben met pensioenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie van het daten.
Misschien kom je wel een leuke Limburgse tegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teken van slecht managementquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:
woah ben je in een restaurant. vet luxe.quote:
Ben je alsnog sneller waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga maar eens het Nos anthem van wk2006 op zetten. Al even niet meer gehoordquote:
Of juist goed management. Die kunnen het gewoon lekker dichtgooien en op vakans gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Teken van slecht management
Of genoeg centjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Teken van slecht management
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of juist goed management. Die kunnen het gewoon lekker dichtgooien en op vakans gaan.
Nee dan nog steeds slecht management dat er niet iemand is die je vertrouwt om drie weken de tent draaiende te houden.quote:
Ja dit is echt een kutnummer, maar emotionele verbinding enzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga maar eens het Nos anthem van wk2006 op zetten. Al even niet meer gehoord
Ik weet echt niet uit mijn hoofd welk nummer er 2 jaar geleden door de NOS werd gebruiktquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dit is echt een kutnummer, maar emotionele verbinding enzo
quote:Vanaf 7 september 2026 verandert de manier waarop je kunt sparen voor Koopzegels. Je ontvangt voortaan één Koopzegel per ¤2 aan boodschappen, waar dat nu één Koopzegel per ¤1 is.
Watquote:
Douwe Bobquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet echt niet uit mijn hoofd welk nummer er 2 jaar geleden door de NOS werd gebruikt
quote:
quote:Heb je een Mijn Albert Heijn Premium abonnement? Dan kan je 2x zo snel te sparen. Je ontvangt dan bij elke bestede euro 1 koopzegel (in plaats van 1 koopzegel per ¤2).
Nou ja niet meer echt hèquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zei de pandjesbaas van foqueville
Was dat dat nummer van de Handsome Poetsquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed, wij zullen nooit dat bazennummer van 2012 vergeten
quote:
voor 7 september alles inleveren dusquote:
Het is zo'n goed nummer dat je dat gewoon weetquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was dat dat nummer van de Handsome Poets
Zul je zien dat ze dan straks ook die bug met 35% artikelen hebben gefikstquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
voor 7 september alles inleveren dus
o nee, het bedrag voor een boekje blijft gelijk zie ik.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt zeker ook alleen hele boekjes inwisselen.
quote:Je kunt maximaal 10 volle koopzegelboekjes per dag laten uitbetalen. Heb je een boekje dat nog niet helemaal vol is? Geen probleem. Tot 255 zegels krijg je ¤0.10 per zegel terug. Heb je tussen de 255 en 490 zegels? Dan ontvang je ¤0.50 extra.
die kans is aanwezigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze dan straks ook die bug met 35% artikelen hebben gefikst
Ik heb die band zelfs twee keer live gezien . Toen ik me even inlas over die band las ik dat ze een lied hadden wat de NOS gebruikt had....quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zo'n goed nummer dat je dat gewoon weet
Je was zo lekker op wegquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb die band zelfs twee keer live gezien . Toen ik me even inlas over die band las ik dat ze een lied hadden wat de NOS gebruikt had....
Maar wel 2x zo snel als het plebs zonder premiumquote:
Standaard lawyer nicknamed welquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:19 schreef bitterbal het volgende:
Oké. De advocaat staat morgen stand-by. Hij kan eventueel komen maar denkt telefonisch ook te kunnen helpen. Hij heeft een contact bij immigratie.
Had ik al verteld dat zijn nickname the bulldog is ?
Vorige keer was het nog de chihuahua?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:19 schreef bitterbal het volgende:
Oké. De advocaat staat morgen stand-by. Hij kan eventueel komen maar denkt telefonisch ook te kunnen helpen. Hij heeft een contact bij immigratie.
Had ik al verteld dat zijn nickname the bulldog is ?
Die kunnen ook erg gemeen en vals zijn...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige keer was het nog de chihuahua?
de zegels worden niet minder waard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu op 157 en kom niet zo vaak bij de AH. Heb er wel voor gedokt.
Ja maar ik kom de komende maand dan niet aan genoeg zegels om uit te laten betalen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
de zegels worden niet minder waard.
dus je kan gewoon blijven sparen
Ik heb elke maand wel een boekje volquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Dan laat ik hem even aan staan en spaar ik nog 5 jaar door voor ik wel genoeg heb.
Nee, maar ik heb gemerkt dat ik me er druk over kan maken en het veranderd niets/heb er dan zelfs meer last van. Ik zoek verkoeling op wanneer nodig, zoek buiten op wanneer ik daar zin in heb. Heb er gewoon weinig last van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |