Ik wist niet eens dat Britney een baby had.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Baby van Britney op de radio.
Ik zie nu een filmpje voor me.
Goed bewaard geheim.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Britney een baby had.
En dat die baby dan ook nog op de radio komt is helemaal knapquote:
Britney brak al dik 20 jaar geleden door hè.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dat die baby dan ook nog op de radio komt is helemaal knap
Ja maar ik weet toch niet wanneer ze die baby gehad heeft en waarom die op de radio mag komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Britney brak al dik 20 jaar geleden door hè.
In 1999quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik weet toch niet wanneer ze die baby gehad heeft en waarom die op de radio mag komen.
Dus die baby wilde haar slaan?quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dus die baby wilde haar slaan?
Alexia ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ariana valt ook eerdaags gewoon om hé
quote:Waarom doen we dit?
We zien dat onze klanten steeds meer behoefte hebben aan verschillende manieren van sparen en kortingen krijgen. We kijken daarom voortdurend hoe we een breed en aantrekkelijk pakket aan spaarprogramma's en -acties kunnen bieden. Deze wijziging is gericht op het enerzijds behouden van een geliefd spaarprogramma voor klanten die hier gebruik van maken, inclusief de bijkomende voordelen. Anderzijds kunnen we hierdoor onze loyaliteits- en spaarprogramma’s verder uitbreiden. Denk aan nieuwe spaaracties voor producten of uitjes, extra kortingen of persoonlijke aanbiedingen in de Mijn AH App. Hiermee sluiten we aan op de huidige manier van sparen van al onze klanten.
Ede was enerverendquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik al even niet gezien.
Mooi hoe ze het proberen te verdraaien alsof het een upgrade is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Oh krijg nu ook de mail van de AH over de koopzegels
[..]
wat gebeurd er met de koopzegels?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:22 schreef LTVDK het volgende:
Oh krijg nu ook de mail van de AH over de koopzegels
[..]
Ja kan mij die 'korting' op uitjes en bakjes verrotten, ik wil gewoon geldquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi hoe ze het proberen te verdraaien alsof het een upgrade is.
Je koopt ze straks pas per 2 euro (of 1 euro bij premium) ipv per 1 euro, kun je dus de helft minder sparenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat gebeurd er met de koopzegels?
Toen was ze 18, dat is ook nog wel jong om een baby te krijgen. Maar ondertussen zijn we 27 jaar verder dus is het geen baby meer hoor vochtig poesje.quote:
ohquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je koopt ze straks pas per 2 euro (of 1 euro bij premium) ipv per 1 euro, kun je dus de helft minder sparen
Die zijn toch bijna altijd wel in de aanbieding bij de Kruidvat voor 50%quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:35 schreef Ama het volgende:
Pleisters in vervolg ook daar maar kopen. Hansaplast waterproof etc ¤2.45 en in NL is dat ¤3.99.
gewoon jezelf niet zoveel verwonden door lomp te doen. hoef je ook geen pleisters te kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:35 schreef Ama het volgende:
Pleisters in vervolg ook daar maar kopen. Hansaplast waterproof etc ¤2.45 en in NL is dat ¤3.99.
Ja okequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn toch bijna altijd wel in de aanbieding bij de Kruidvat voor 50%
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon jezelf niet zoveel verwonden door lomp te doen. hoef je ook geen pleisters te kopen.
quote:
Tip van Jip!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon jezelf niet zoveel verwonden door lomp te doen. hoef je ook geen pleisters te kopen.
Dit is jouw kink?quote:
Of hink.quote:
Nee dat is Kaneelstokje die paard is gewordenquote:
Ik vond nog een onaangebroken zak chocoladekruidnoten van de notenshop in de kast, die smaken nog primaquote:
Ja, zo gaat 'ie voor de klas staan? Maakt de lessen wel minder saai.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is Kaneelstokje die paard is geworden
Kakhielhumorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |