Een in de vorm van een (bitter)bal?quote:
Gaat je puntmuts mee?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Heb al m'n kleding voor m'n vakantie inmiddels uitgestald.
M'n hele kledingkast ligt zo'n beetje op m'n bank nu
Klinkt als een reguliere dinsdag van ballie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Is goed @bitterbalquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een in de vorm van een (bitter)bal?
Toch nog maar even ruimbagage bijboekenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:33 schreef Nattekat het volgende:
kilo per maand erbij; lukte mij ook welquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben in de afgelopen 3/4 maanden bijna 4 kilo aangekomen
niet meer aan t muurtje gehangen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kilo per maand erbij; lukte mij ook wel
Ik denk dat het wel gaat lukken eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch nog maar even ruimbagage bijboeken
Limburg is een verzinselquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog geen souvenir uit Limburg.
Nooit gedacht dat jij lid van de KKK was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kan er flink koud worden.
Terwijl ballie toch 3x per week naar de sportschool gaat. Of val je niet af van hangen in een bubbelbad?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kilo per maand erbij; lukte mij ook wel
Dat is iedereen die hier postquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij lid van de KKK was.
ga eens halen danquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog geen souvenir uit Limburg.
Ku Klux Klager. Klinkt als nattekat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zo komt de verzameling steeds verder compleet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:46 schreef Ama het volgende:
PostNL komt zo nog een mooie Pokemonkaart bezorgen.Een iets duurdere (voor mijn doen dan) dan wat ik meestal koop.
Ja maar de teringdure kaarten gaan er nooit komen hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zo komt de verzameling steeds verder compleet.
Oh. Wat stom.quote:
komt omdat @MizzezAmy op vakantie isquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks leuks gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |