nee als ik terug ben ga ik weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl ballie toch 3x per week naar de sportschool gaat. Of val je niet af van hangen in een bubbelbad?
Straks ben je ook weer lekker bezig. En dan vliegt het er weer af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:58 schreef bitterbal het volgende:
was net zo lekker bezig en nu komt alles weer terug
nou ja paar maanden terug was ik lekker bezig
ja stress werkt ook niet mee nee voor mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks ben je ook weer lekker bezig. En dan vliegt het er weer af.
ballie met sixpack en alles
Krijgt ze een Mexicano buik. Hardstikke ripped.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks ben je ook weer lekker bezig. En dan vliegt het er weer af.
ballie met sixpack en alles
Te weinigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
niet meer aan t muurtje gehangen?
Onder de 30 opeensquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Hé, de temperatuur neemt een duik omlaag. Is binnen 15 minuten bijna 4 graden vanaf gegaan
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijgt ze een Mexicano buik. Hardstikke ripped.
Voor de meeste mensen niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stress werkt ook niet mee nee voor mij.
beetje saus er op doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijgt ze een Mexicano buik. Hardstikke ripped.
Hue huequote:
immer stress. immer etenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo dik.
rond 1730-1745 lijkt er wel wat klammigheid aan te komen voor jequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:51 schreef Nattekat het volgende:
@:Luctor.et.Emergo moet ik m'n zonnescherm al inklappen of verdampt de regen nog?
Ja, inderdaad.quote:
De regen stelt echt niks voor. Zijn wel lekker verkoelende druppels.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:51 schreef Nattekat het volgende:
@:Luctor.et.Emergo moet ik m'n zonnescherm al inklappen of verdampt de regen nog?
Een heuptasje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:
Het maximale formaat, inclusief wielen en handgrepen, is 55 cm hoog, 40 cm breed en 20 cm diep
Ja wat is dit waardeloos dan. Welke koffer of tas is maar 20cm diep
Ik geloof nooit dat dat koffertje dat wel aan de dimensies voldoet beter in die opslag past dan m'n volle rugtas, maar goed.quote:
Ik zou gewoon naar het noorden rijden dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:23 schreef Barbusse het volgende:
Oh, die zonsverduistering schuift ook voor 99% over Porto heen. Nice.
Das 3 uur rijdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar het noorden rijden dan.
Dat is voor mij de afstand van camping naar de dichtstbijzijnde kijkspotquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor mij de afstand van camping naar de dichtstbijzijnde kijkspot
Waarom neem je niet gewoon een grote mensen koffer mee, kun je ook nog souvenirtjes mee terug nemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Al m'n kleding krijg ik mee nu. Maar daar is ook meteen alles mee gezegd.
Godverdomme Icelandair, waarom hebben jullie kleinere handbagage dan de rest
Omdat ik Nederlander ben en dat ¤90 kost.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom neem je niet gewoon een grote mensen koffer mee, kun je ook nog souvenirtjes mee terug nemen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik Nederlander ben en dat ¤90 kost.
Zware dag?quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet eens per se, maar voel me even heel kutquote:
Knuffel voor jouquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet eens per se, maar voel me even heel kut
Dat kost een broodje met flesje drinken daar bij de lunch ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet eens per se, maar voel me even heel kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |