Aangepast. Ook verdacht van dood tweede bewoner.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Omroep Brabant: Overleden bewoner zorginstelling: verpleger Jelle D. langer vast
en
[ afbeelding ]
Dat zijn geen 'geruchten' meer. Damn!quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:12 schreef maily het volgende:
[..]
Aangepast. Ook verdacht van dood tweede bewoner.
https://www.omroepbrabant(...)e-bewoner-joris-zorg
Telegraaf heeft het over meerdere doden, maar schrijven uiteindelijk over 2quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zijn geen 'geruchten' meer. Damn!
Ik denk dat heel veel nabestaanden van overleden patienten zich nu achter de oren gaan krabben en vragen gaan stellen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zijn geen 'geruchten' meer. Damn!
2 zijn ook meerderequote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Telegraaf heeft het over meerdere doden, maar schrijven over 2
https://www.telegraaf.nl/(...)schot/160518576.html
Maar er wordt gesuggereerd over nog meer dan 2.quote:
Nee. Meerdere doden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar er wordt gesuggereerd over nog meer dan 2.
Sinds de arrestatie van D. circuleren op sociale media ook verhalen over eerdere sterfgevallen in het woonzorgcentrum.
quote:De 26-jarige man uit Oirschot, die zondag 23 augustus werd aangehouden in het onderzoek naar aanleiding van het overlijden van een bewoner van Woonzorgcentrum Joris Zorg in Oirschot, blijft 14 dagen langer vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris woensdag bepaald. De man wordt door het Openbaar Ministerie (OM) verdacht van betrokkenheid bij de dood van twee bewoners van het centrum. De nabestaanden zijn door de politie op de hoogte gesteld.
Na het overlijden van een hoogbejaarde man vorige week rezen er vragen over de omstandigheden en doodsoorzaak. Uit het onderzoek dat hierna werd opgestart zijn aanwijzingen naar voren gekomen dat de aangehouden man mogelijk een rol heeft gespeeld bij het overlijden van deze man. In het onderzoek is ook een tweede sterfgeval naar voren gekomen, waarmee de verdachte in verband wordt gebracht. Dit betreft eveneens een hoogbejaarde man. De verdachte was werkzaam in het woonzorgcentrum. Het woonzorgcentrum verleent alle medewerking aan het onderzoek.
Het politieonderzoek naar wat er precies is gebeurd, gaat onverminderd door. In verband met het onderzoek en de privacy van de betrokkenen worden op dit moment geen verdere mededelingen gedaan over de stand van zaken in het onderzoek.
Ah ja staat in krant dus dat zal wel ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Dat nieuws zal ook de loods wel binnengekomen zijn inmiddels
Was gisteren wel op het nieuws dat Talpa alle uitzendingen met hem er in van het net hebben gehaaldquote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:31 schreef freaky40 het volgende:
Zal wel niet in de uitzendingen komen alleen als ze het lezen ga ik vanuit.
Ze hebben alleen de afleveringen waar hij in voorkomt er af gehaald uit respect naar de slachtoffers.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Ergens dan wel zuur dat ie dan uitgerekend in de eerste groep zat.
Dat zijn er best veel, hij is onderdeel van de introductie van het programma. In die zin is het zuur, maar richting de nabestaanden uiteraard begrijpelijk. Helemaal als ie echt schuldig is.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben alleen de afleveringen waar hij in voorkomt er af gehaald uit respect naar de slachtoffers.
Het is netjes dat ze dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zijn er best veel, hij is onderdeel van de introductie van het programma. In die zin is het zuur, maar richting de nabestaanden uiteraard begrijpelijk. Helemaal als ie echt schuldig is.
https://www.nu.nl/media/6(...)elnemer-jelle-d.htmlquote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Ergens dan wel zuur dat ie dan uitgerekend in de eerste groep zat.
Ik vind het heel raar eigenlijk. Vooral als ie nog slechts verdachte is.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is netjes dat ze dat gedaan hebben.
Is tegenwoordig heel normaal. Men wordt al gestraft voor de schuld is bewezenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:45 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vind het heel raar eigenlijk. Vooral als ie nog slechts verdachte is.
Wordt die verdacht van (tweevoudige) moord?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:41 schreef freaky40 het volgende:
Lekker belangrijk, gewoon laten staan. Alles van die pauper uit Brabant Gillis gaat toch ook niet offline gehaald worden.
Die nabestaanden moeten niet zeiken. De wereld draait niet om hen. Met alle respect.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
Bij die muppet die verdacht wordt z'n vrouw vermoord te hebben haalde ze ook de afleveringen van LLDL offline.
Zo iemand is verdacht, als ie onschuldig blijkt heeft half NL 'm al gefileerd om basis van gedragingen in TV-programma's die los staan van waar ie van verdacht werd. Als ze wel schuldig zijn, blijft men beelden van zo'n figuur delen op social media. Ik kan me voorstellen dat nabestaanden niet zitten te wachten op beelden en commentaar als: "Kijk, hier staat ie de vrolijk de tango te dansen" ...
Oh ja natuurlijk. want als het om dode familieleden gaat is het belang van de kijker van 's lands campingzender natuurlijk veel groter, de wereld draait -vooral in hun eigen ogen- immers alleen om hen, met alle respectquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:25 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Die nabestaanden moeten niet zeiken. De wereld draait niet om hen. Met alle respect.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:21 schreef LionHeart het volgende:
Ook vrij zinloos wat jullie hier vinden, met alle respect. Talpa heeft al besloten.
Zijn jullie niet gebeld dan? Toen ze mij belden heb ik gezegd: haal maar offline. Dus sorry.
Ook vrij zinloos wat jullie hier vinden, met alle respect. Talpa heeft al besloten.
Zijn jullie niet gebeld dan? Toen ze mij belden heb ik gezegd: haal maar offline. Dus sorry.
Nou jaquote:
Dat kan niehiet, ze is er al uit!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Ik haal haar er wel uit
Zulke mensen noemen ze deugkneuzen...nou dan weet je dat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:21 schreef LionHeart het volgende:
Totaal niet het tegenovergestelde van of het geïnsinueerde in mijn bericht. Maar goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. want als het om dode familieleden gaat is het belang van de kijker van 's lands campingzender natuurlijk veel groter, de wereld draait -vooral in hun eigen ogen- immers alleen om hen, met alle respect
Jan vertelde dat ze gisteren de loods heeft verlaten, weten we precies hoeveel dagen ze achterlopen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Er is een radio uitzending in de loods geweest, ben benieuwd wanneer die te zien in in de afleveringen.
Daarin werd wel verteld dat Fabienne de loods had verlaten
Alleen weet ik niet wanneer die uitzending was lolquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jan vertelde dat ze gisteren de loods heeft verlaten, weten we precies hoeveel dagen ze achterlopen.
Was live op radio, dus afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet wanneer die uitzending was lol
Eens, weg ermee.quote:Op maandag 31 augustus 2026 05:51 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Gun het Milan absoluut niet, maar blij dat hij weg is. Jolanda deelt dit screenshot ook en zegt dat hij sneller was.
Of we gaan terug naar 16quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Sayf en Joshlyn blijven nog een cyclus las ik op de Yolanda TikTok site. Wesley en Fatima zijn er uit. Er komen dus flink wat nieuwe in want Valentijne en Fabienne zijn er ook al vrijwillig uit gegaan eerder.
Gun het Milan ook niet. Maar accepteer het wel. Kunnen er maar vanaf zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2026 05:51 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Gun het Milan absoluut niet, maar blij dat hij weg is. Jolanda deelt dit screenshot ook en zegt dat hij sneller was.
Ik had ook wel vrede met Jordy, maar Delano en Ricardo mogen wat mij betreft nooit winnen.quote:Op donderdag 3 september 2026 01:32 schreef Cirilico het volgende:
Veel liever Milan dan een Delano of een Ricardo of een Jordy die hem pakt. Dus ik ben tevree.
Dylan of Delano?quote:Op donderdag 3 september 2026 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Simone is ook vertrokken, negen mensen weg.
Diederik, Valentijne, Fabienne, Fatima, Dylano, Julia, Wesley, Milan en Simone.
Jammer dat de halve tweeling er nog inzit, dat blijft een stoker.
Hij is wel heel erg veranderd ja, zo jammerquote:Op donderdag 3 september 2026 13:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
hoop de laatste - die pisnicht mag van mij vertrekken
dat had ik ookquote:Op donderdag 3 september 2026 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg veranderd ja, zo jammer![]()
Ik vond hem in het begin heel erg leuk
Pisnicht gaat mij wat te ver![]()
Hij is al zo vanaf de eerste minuut. Alleen toen gebeurde het veel geniepiger.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg veranderd ja, zo jammer![]()
Ik vond hem in het begin heel erg leuk
Pisnicht gaat mij wat te ver![]()
Een beetje moet kunnen , ze doen het bijna allemaal.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij is al zo vanaf de eerste minuut. Alleen toen gebeurde het veel geniepiger.
Ik mis hem niet , net als Noukiequote:Op donderdag 3 september 2026 16:20 schreef Flow3r het volgende:
Voor wie hem mist:
Diederik nu in de herhaling op de 24/7 stream
https://www.kijk.nl/programmas/de-bondgenoten-247/sext3ZVSs1e
[ afbeelding ]
In de nieuwe cyclus dus alquote:Op donderdag 3 september 2026 16:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week weer een jureerbare opdracht dus?
(Dat is Nina Warink, youtuber en kookboeken-bakker)
is die eindelijk wakker geworden ?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Geruchten dat het uit is tussen Thomas en Chess. Thomas zou de relatie hebben beëindigd.
Zou ook belachelijk zijnquote:Op zondag 6 september 2026 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Nee NPO feestje. Denk maar niet DB wint.
Mooi programma.quote:Op zondag 6 september 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor het eerst mee gestemd voor die ring; maar dan op Tribute: Battle of the Bands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |