Ik had ook wel vrede met Jordy, maar Delano en Ricardo mogen wat mij betreft nooit winnen.quote:Op donderdag 3 september 2026 01:32 schreef Cirilico het volgende:
Veel liever Milan dan een Delano of een Ricardo of een Jordy die hem pakt. Dus ik ben tevree.
Dylan of Delano?quote:Op donderdag 3 september 2026 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Simone is ook vertrokken, negen mensen weg.
Diederik, Valentijne, Fabienne, Fatima, Dylano, Julia, Wesley, Milan en Simone.
Jammer dat de halve tweeling er nog inzit, dat blijft een stoker.
Hij is wel heel erg veranderd ja, zo jammerquote:Op donderdag 3 september 2026 13:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
hoop de laatste - die pisnicht mag van mij vertrekken
dat had ik ookquote:Op donderdag 3 september 2026 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg veranderd ja, zo jammer![]()
Ik vond hem in het begin heel erg leuk
Pisnicht gaat mij wat te ver![]()
Hij is al zo vanaf de eerste minuut. Alleen toen gebeurde het veel geniepiger.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is wel heel erg veranderd ja, zo jammer![]()
Ik vond hem in het begin heel erg leuk
Pisnicht gaat mij wat te ver![]()
Een beetje moet kunnen , ze doen het bijna allemaal.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij is al zo vanaf de eerste minuut. Alleen toen gebeurde het veel geniepiger.
Ik mis hem niet , net als Noukiequote:Op donderdag 3 september 2026 16:20 schreef Flow3r het volgende:
Voor wie hem mist:
Diederik nu in de herhaling op de 24/7 stream
https://www.kijk.nl/programmas/de-bondgenoten-247/sext3ZVSs1e
[ afbeelding ]
In de nieuwe cyclus dus alquote:Op donderdag 3 september 2026 16:51 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week weer een jureerbare opdracht dus?
(Dat is Nina Warink, youtuber en kookboeken-bakker)
is die eindelijk wakker geworden ?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Geruchten dat het uit is tussen Thomas en Chess. Thomas zou de relatie hebben beëindigd.
Zou ook belachelijk zijnquote:Op zondag 6 september 2026 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Nee NPO feestje. Denk maar niet DB wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |