quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:21 schreef LionHeart het volgende:
Ook vrij zinloos wat jullie hier vinden, met alle respect. Talpa heeft al besloten.
Zijn jullie niet gebeld dan? Toen ze mij belden heb ik gezegd: haal maar offline. Dus sorry.
Nou jaquote:
Dat kan niehiet, ze is er al uit!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Ik haal haar er wel uit
Zulke mensen noemen ze deugkneuzen...nou dan weet je dat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:21 schreef LionHeart het volgende:
Ook vrij zinloos wat jullie hier vinden, met alle respect. Talpa heeft al besloten.
Zijn jullie niet gebeld dan? Toen ze mij belden heb ik gezegd: haal maar offline. Dus sorry.
Totaal niet het tegenovergestelde van of het geïnsinueerde in mijn bericht. Maar goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. want als het om dode familieleden gaat is het belang van de kijker van 's lands campingzender natuurlijk veel groter, de wereld draait -vooral in hun eigen ogen- immers alleen om hen, met alle respect
Jan vertelde dat ze gisteren de loods heeft verlaten, weten we precies hoeveel dagen ze achterlopen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Er is een radio uitzending in de loods geweest, ben benieuwd wanneer die te zien in in de afleveringen.
Daarin werd wel verteld dat Fabienne de loods had verlaten
Alleen weet ik niet wanneer die uitzending was lolquote:Op zondag 30 augustus 2026 16:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jan vertelde dat ze gisteren de loods heeft verlaten, weten we precies hoeveel dagen ze achterlopen.
Was live op radio, dus afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet wanneer die uitzending was lol
Eens, weg ermee.quote:Op maandag 31 augustus 2026 05:51 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Gun het Milan absoluut niet, maar blij dat hij weg is. Jolanda deelt dit screenshot ook en zegt dat hij sneller was.
Of we gaan terug naar 16quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Sayf en Joshlyn blijven nog een cyclus las ik op de Yolanda TikTok site. Wesley en Fatima zijn er uit. Er komen dus flink wat nieuwe in want Valentijne en Fabienne zijn er ook al vrijwillig uit gegaan eerder.
Gun het Milan ook niet. Maar accepteer het wel. Kunnen er maar vanaf zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2026 05:51 schreef LionHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Gun het Milan absoluut niet, maar blij dat hij weg is. Jolanda deelt dit screenshot ook en zegt dat hij sneller was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |