Wordt die verdacht van (tweevoudige) moord?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:41 schreef freaky40 het volgende:
Lekker belangrijk, gewoon laten staan. Alles van die pauper uit Brabant Gillis gaat toch ook niet offline gehaald worden.
Die nabestaanden moeten niet zeiken. De wereld draait niet om hen. Met alle respect.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
Bij die muppet die verdacht wordt z'n vrouw vermoord te hebben haalde ze ook de afleveringen van LLDL offline.
Zo iemand is verdacht, als ie onschuldig blijkt heeft half NL 'm al gefileerd om basis van gedragingen in TV-programma's die los staan van waar ie van verdacht werd. Als ze wel schuldig zijn, blijft men beelden van zo'n figuur delen op social media. Ik kan me voorstellen dat nabestaanden niet zitten te wachten op beelden en commentaar als: "Kijk, hier staat ie de vrolijk de tango te dansen" ...
Oh ja natuurlijk. want als het om dode familieleden gaat is het belang van de kijker van 's lands campingzender natuurlijk veel groter, de wereld draait -vooral in hun eigen ogen- immers alleen om hen, met alle respectquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:25 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Die nabestaanden moeten niet zeiken. De wereld draait niet om hen. Met alle respect.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:21 schreef LionHeart het volgende:
Ook vrij zinloos wat jullie hier vinden, met alle respect. Talpa heeft al besloten.
Zijn jullie niet gebeld dan? Toen ze mij belden heb ik gezegd: haal maar offline. Dus sorry.
Ook vrij zinloos wat jullie hier vinden, met alle respect. Talpa heeft al besloten.
Zijn jullie niet gebeld dan? Toen ze mij belden heb ik gezegd: haal maar offline. Dus sorry.
Nou jaquote:
Dat kan niehiet, ze is er al uit!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja
Ik haal haar er wel uit
Zulke mensen noemen ze deugkneuzen...nou dan weet je dat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:21 schreef LionHeart het volgende:
Totaal niet het tegenovergestelde van of het geïnsinueerde in mijn bericht. Maar goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. want als het om dode familieleden gaat is het belang van de kijker van 's lands campingzender natuurlijk veel groter, de wereld draait -vooral in hun eigen ogen- immers alleen om hen, met alle respect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |