SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ah gelukkig, kunnen ze die straks ook net als de briefpost nog maar 3x per week gaan bezorgenquote:PostNL bezorgde in de eerste helft van dit jaar minder pakketten dan in dezelfde periode vorig jaar. Uit de kwartaalcijfers die het postbedrijf presenteerde bleek dat de daling met name komt doordat er minder pakketjes worden bezorgd vanuit Aziatische webwinkels.
Het aantal pakketten uit het buitenland dat via PostNL werd bezorgd, nam met 15 procent af. Pakketjes van buiten de EU zijn per 1 juli duurder geworden omdat er een heffing van 3 euro per product of productgroep op zit.
https://nos.nl/artikel/26(...)ziatische-webwinkels
en minder personeel natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah gelukkig, kunnen ze die straks ook net als de briefpost nog maar 3x per week gaan bezorgen
Goede zaak. Jammer dat het maar 3 euro was.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah gelukkig, kunnen ze die straks ook net als de briefpost nog maar 3x per week gaan bezorgen
Heb ik gelukkig niet veel last van. ja okee. als ik iets bij Bol ofzo bestel kan het langer duren natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal de vulkanen opquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:59 schreef dud0r het volgende:
Ik ga in september een vulkaan beklimmen
Scheelt wel dat ze daar niet alleen met PostNL bezorgenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig niet veel last van. ja okee. als ik iets bij Bol ofzo bestel kan het langer duren natuurlijk
Ik niet. Ik denk niet dat er in Kopenhagen en Malmo iets van vulkanen zijn...quote:
Nee, dat klopt ook weer jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ze daar niet alleen met PostNL bezorgen
hue huequote:Op maandag 3 augustus 2026 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Scherp, dat volgt meestal daarna ja.
Iets anders dan de boom in.quote:
En dan dansen?quote:
Hallo wat is dit voor onmogelijke Where is Waldo?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier stond ik bij een vulkaan (St. Helens)![]()
[ afbeelding ]
Is dat niet die berg die hele dikke BIEM deed jaren geleden?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja heb ik al eens gedaan, kan ik afradenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iets anders dan de boom in.
Vroeger, toen wij nog jong waren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dat niet die berg die hele dikke BIEM deed jaren geleden?
Kun je lang zoeken want ik heb die foto zelf gemaaktquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hallo wat is dit voor onmogelijke Where is Waldo?
quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slecht excuus, ik de mijne ookquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je lang zoeken want ik heb die foto zelf gemaakt
Ik ga sowieso al niet graag op de foto, laat staan dat ik er eentje van mezelf ga makenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slecht excuus, ik de mijne ook
Ik was net 2 dus ik was redelijk jong.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo lang geleden ook weer niet
Zou niet die foto op de vulkaan gebruiken daarvoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
Oké nu ga ik weer verder met Tinderen want ik heb Wi-Fi voor het eerst in honderdmiljoenmiljard jaar
Heel herkenbaar welquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga sowieso al niet graag op de foto, laat staan dat ik er eentje van mezelf ga maken
quote:
Waarom nieeeeet?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet die foto op de vulkaan gebruiken daarvoor.
Zou je zo in vuur en vlam zetten.quote:
Zou gewoon swipen hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet die foto op de vulkaan gebruiken daarvoor.
Dat vind ik er eigenlijk nog veelquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel herkenbaar welVan mijn huidige reis zijn er denk ik 10 foto's met mij erop en ik ben nu een half jaar weg
schakel de VAR inquote:
Ja ik schrik er ook vanquote:
Ja ho maar hoorquote:High Temperature
34.1°C at 13:56
Ja daar heb ik zelfs nog mijn afstudeerpresentatie over gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met zo'n pyroclastische golf heb je niet heel veel tijd meer om dat te denkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope. Nope nope nope. Fuck that. Nope.
Je zoekt naar iemand die iig recent een hartslag had?quote:
En waren we nog jong ende onschuldigquote:
Was ie toen al geboemd?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zelfs nog mijn afstudeerpresentatie over gedaan
Noem me ouderwets, maar ik zie graag een gezicht.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom nieeeeet?
Die staat er ook tussen volgens mij
Zo ver zou ik ook niet willen gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waren we nog jong ende onschuldig
Zo oud is Fles nou ook weer niet, berg plofte in 1980quote:
18 mei, ik weet het nog goedquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo oud is Fles nou ook weer niet, berg plofte in 1980
Coolquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zelfs nog mijn afstudeerpresentatie over gedaan
Ik denk idd dat je niet verder komt dan "N"quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n pyroclastische golf heb je niet heel veel tijd meer om dat te denken
Hoe was het vergeleken met de uitbarsting van de Krakatoa? Die moet je ook nog wel goed weten.quote:
JAWEL! ONSCHULDIG WAS JE!quote:
Ja.quote:
Hij staat erop als 8e foto, keur je dat goed?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar ik zie graag een gezicht.
Ja dat was ook wel een dikke jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe was het vergeleken met de uitbarsting van de Krakatoa? Die moet je ook nog wel goed weten.
Ik herken de app niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij staat erop als 8e foto, keur je dat goed?
[ afbeelding ]
Tinder, Aussies zijn old schoolquote:
Heb je daar niet een of andere slaaf voor?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:19 schreef datismijnmening het volgende:
Pfffft gaar gebeld. Nog even wat in de tuin werken en dan ben ik wel weer klaar voor vandaag
De Etna?quote:
Niet iedereen heeft Calvijn als papa, Qquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
We zijn allemaal geboren in zonde, Brab! ALLEMAAL!
Ja, dan hebben ze allang geswiped toch voordat ze bij de achtste foto zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mannen die niet aan de tren en een wolverine stack zittenquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk, meiden willen testosteron, misschien zit het probleem daar
Het is: gezicht, gezicht, half gezicht, full body, gezicht, half gezicht, ik die op mijn 4x4 zit, vulkaanfoto, gezicht, mag jij raden bij welke ze consistent swipenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan hebben ze allang geswiped toch voordat ze bij de achtste foto zijn.
Ik ben niet zo'n fan van Avengers en aanverwantenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen die niet aan de tren en een wolverine stack zitten
Oke napoleonquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry wat?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik mis de: met grote gevangen visquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is: gezicht, gezicht, half gezicht, full body, gezicht, half gezicht, ik die op mijn 4x4 zit, vulkaanfoto, gezicht, mag jij raden bij welke ze consistent swipenTinder laat dat sinds enkele maanden zien
Gefeliciteerd, je zit er maar zo'n 13300 km hemelsbreed vandaanquote:
Ja en dan niet het fornuisquote:
De 4x4 natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is: gezicht, gezicht, half gezicht, full body, gezicht, half gezicht, ik die op mijn 4x4 zit, vulkaanfoto, gezicht, mag jij raden bij welke ze consistent swipenTinder laat dat sinds enkele maanden zien
HAHA dat past wel bij m'n huidige bio. Ik zet het op mijn to do-lijstquote:
Zou swipen. Ik hou wel van dames die met grote vissen overweg kunnen!quote:
Emoji overloadquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je niet even een sateetje grillen boven de lava?quote:
Karpers vooralquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou swipen. Ik hou wel van dames die met grote vissen overweg kunnen!
Het is afgestemd op het IQ van de doelgroep, plaatjes zijn makkelijker dan lettersquote:
Ik bedoelde op mijn laptopquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je daar niet een of andere slaaf voor?
Ik mag niet aan de tren en trt van Lilakquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een goed ideequote:Op maandag 3 augustus 2026 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je niet even een sateetje grillen boven de lava?
Het is Australië, dus zal wel een Holden zijnquote:
Prado tuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is Australië, dus zal wel een Holden zijn
Was Napoleon niet naar St. Helena uiteindelijk? Of heb in een gat in mijn Franse geschiedenis?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zit er maar zo'n 13300 km hemelsbreed vandaan
Gratis BBQ!quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grip 2 natuurbrand hier in de buurt (op zo'n 30 km).
Dat is correctquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was Napoleon niet naar St. Helena uiteindelijk? Of heb in een gat in mijn Franse geschiedenis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |