Was ie toen al geboemd?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zelfs nog mijn afstudeerpresentatie over gedaan
Noem me ouderwets, maar ik zie graag een gezicht.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom nieeeeet?
Die staat er ook tussen volgens mij
Zo ver zou ik ook niet willen gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waren we nog jong ende onschuldig
Zo oud is Fles nou ook weer niet, berg plofte in 1980quote:
18 mei, ik weet het nog goedquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo oud is Fles nou ook weer niet, berg plofte in 1980
Coolquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zelfs nog mijn afstudeerpresentatie over gedaan
Ik denk idd dat je niet verder komt dan "N"quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n pyroclastische golf heb je niet heel veel tijd meer om dat te denken
Hoe was het vergeleken met de uitbarsting van de Krakatoa? Die moet je ook nog wel goed weten.quote:
JAWEL! ONSCHULDIG WAS JE!quote:
Ja.quote:
Hij staat erop als 8e foto, keur je dat goed?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar ik zie graag een gezicht.
Ja dat was ook wel een dikke jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe was het vergeleken met de uitbarsting van de Krakatoa? Die moet je ook nog wel goed weten.
Ik herken de app niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij staat erop als 8e foto, keur je dat goed?
[ afbeelding ]
Tinder, Aussies zijn old schoolquote:
Heb je daar niet een of andere slaaf voor?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:19 schreef datismijnmening het volgende:
Pfffft gaar gebeld. Nog even wat in de tuin werken en dan ben ik wel weer klaar voor vandaag
De Etna?quote:
Niet iedereen heeft Calvijn als papa, Qquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
We zijn allemaal geboren in zonde, Brab! ALLEMAAL!
Ja, dan hebben ze allang geswiped toch voordat ze bij de achtste foto zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij staat erop als 8e foto, keur je dat goed?
[ afbeelding ]
Mannen die niet aan de tren en een wolverine stack zittenquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk, meiden willen testosteron, misschien zit het probleem daar
Het is: gezicht, gezicht, half gezicht, full body, gezicht, half gezicht, ik die op mijn 4x4 zit, vulkaanfoto, gezicht, mag jij raden bij welke ze consistent swipenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan hebben ze allang geswiped toch voordat ze bij de achtste foto zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |