Was ie toen al geboemd?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zelfs nog mijn afstudeerpresentatie over gedaan
Noem me ouderwets, maar ik zie graag een gezicht.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom nieeeeet?
Die staat er ook tussen volgens mij
Zo ver zou ik ook niet willen gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waren we nog jong ende onschuldig
Zo oud is Fles nou ook weer niet, berg plofte in 1980quote:
18 mei, ik weet het nog goedquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo oud is Fles nou ook weer niet, berg plofte in 1980
Coolquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zelfs nog mijn afstudeerpresentatie over gedaan
Ik denk idd dat je niet verder komt dan "N"quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n pyroclastische golf heb je niet heel veel tijd meer om dat te denken
Hoe was het vergeleken met de uitbarsting van de Krakatoa? Die moet je ook nog wel goed weten.quote:
JAWEL! ONSCHULDIG WAS JE!quote:
Ja.quote:
Hij staat erop als 8e foto, keur je dat goed?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar ik zie graag een gezicht.
Ja dat was ook wel een dikke jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe was het vergeleken met de uitbarsting van de Krakatoa? Die moet je ook nog wel goed weten.
Ik herken de app niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij staat erop als 8e foto, keur je dat goed?
[ afbeelding ]
Tinder, Aussies zijn old schoolquote:
Heb je daar niet een of andere slaaf voor?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:19 schreef datismijnmening het volgende:
Pfffft gaar gebeld. Nog even wat in de tuin werken en dan ben ik wel weer klaar voor vandaag
De Etna?quote:
Niet iedereen heeft Calvijn als papa, Qquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
We zijn allemaal geboren in zonde, Brab! ALLEMAAL!
Ja, dan hebben ze allang geswiped toch voordat ze bij de achtste foto zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mannen die niet aan de tren en een wolverine stack zittenquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk, meiden willen testosteron, misschien zit het probleem daar
Het is: gezicht, gezicht, half gezicht, full body, gezicht, half gezicht, ik die op mijn 4x4 zit, vulkaanfoto, gezicht, mag jij raden bij welke ze consistent swipenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan hebben ze allang geswiped toch voordat ze bij de achtste foto zijn.
Ik ben niet zo'n fan van Avengers en aanverwantenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen die niet aan de tren en een wolverine stack zitten
Oke napoleonquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier stond ik bij een vulkaan (St. Helens)![]()
[ afbeelding ]
Sorry wat?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik mis de: met grote gevangen visquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is: gezicht, gezicht, half gezicht, full body, gezicht, half gezicht, ik die op mijn 4x4 zit, vulkaanfoto, gezicht, mag jij raden bij welke ze consistent swipenTinder laat dat sinds enkele maanden zien
Gefeliciteerd, je zit er maar zo'n 13300 km hemelsbreed vandaanquote:
Ja en dan niet het fornuisquote:
De 4x4 natuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is: gezicht, gezicht, half gezicht, full body, gezicht, half gezicht, ik die op mijn 4x4 zit, vulkaanfoto, gezicht, mag jij raden bij welke ze consistent swipenTinder laat dat sinds enkele maanden zien
HAHA dat past wel bij m'n huidige bio. Ik zet het op mijn to do-lijstquote:
Zou swipen. Ik hou wel van dames die met grote vissen overweg kunnen!quote:
Emoji overloadquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je niet even een sateetje grillen boven de lava?quote:
Karpers vooralquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou swipen. Ik hou wel van dames die met grote vissen overweg kunnen!
Het is afgestemd op het IQ van de doelgroep, plaatjes zijn makkelijker dan lettersquote:
Ik bedoelde op mijn laptopquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je daar niet een of andere slaaf voor?
Ik mag niet aan de tren en trt van Lilakquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een goed ideequote:Op maandag 3 augustus 2026 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je niet even een sateetje grillen boven de lava?
Het is Australië, dus zal wel een Holden zijnquote:
Prado tuurlijkquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is Australië, dus zal wel een Holden zijn
Was Napoleon niet naar St. Helena uiteindelijk? Of heb in een gat in mijn Franse geschiedenis?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zit er maar zo'n 13300 km hemelsbreed vandaan
Gratis BBQ!quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grip 2 natuurbrand hier in de buurt (op zo'n 30 km).
Dat is correctquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was Napoleon niet naar St. Helena uiteindelijk? Of heb in een gat in mijn Franse geschiedenis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |