Ik was net 2 dus ik was redelijk jong.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo lang geleden ook weer niet
Zou niet die foto op de vulkaan gebruiken daarvoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
Oké nu ga ik weer verder met Tinderen want ik heb Wi-Fi voor het eerst in honderdmiljoenmiljard jaar
Heel herkenbaar welquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga sowieso al niet graag op de foto, laat staan dat ik er eentje van mezelf ga maken
quote:
Waarom nieeeeet?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet die foto op de vulkaan gebruiken daarvoor.
Zou je zo in vuur en vlam zetten.quote:
Zou gewoon swipen hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet die foto op de vulkaan gebruiken daarvoor.
Dat vind ik er eigenlijk nog veelquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel herkenbaar welVan mijn huidige reis zijn er denk ik 10 foto's met mij erop en ik ben nu een half jaar weg
schakel de VAR inquote:
Ja ik schrik er ook vanquote:
Ja ho maar hoorquote:High Temperature
34.1°C at 13:56
Ja daar heb ik zelfs nog mijn afstudeerpresentatie over gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dat niet die berg die hele dikke BIEM deed jaren geleden?
Met zo'n pyroclastische golf heb je niet heel veel tijd meer om dat te denkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope. Nope nope nope. Fuck that. Nope.
Je zoekt naar iemand die iig recent een hartslag had?quote:
En waren we nog jong ende onschuldigquote:
Was ie toen al geboemd?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zelfs nog mijn afstudeerpresentatie over gedaan
Noem me ouderwets, maar ik zie graag een gezicht.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom nieeeeet?
Die staat er ook tussen volgens mij
Zo ver zou ik ook niet willen gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waren we nog jong ende onschuldig
Zo oud is Fles nou ook weer niet, berg plofte in 1980quote:
18 mei, ik weet het nog goedquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo oud is Fles nou ook weer niet, berg plofte in 1980
Coolquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zelfs nog mijn afstudeerpresentatie over gedaan
Ik denk idd dat je niet verder komt dan "N"quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met zo'n pyroclastische golf heb je niet heel veel tijd meer om dat te denken
Hoe was het vergeleken met de uitbarsting van de Krakatoa? Die moet je ook nog wel goed weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |