quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dat niet die berg die hele dikke BIEM deed jaren geleden?
Slecht excuus, ik de mijne ookquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je lang zoeken want ik heb die foto zelf gemaakt
Ik ga sowieso al niet graag op de foto, laat staan dat ik er eentje van mezelf ga makenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Slecht excuus, ik de mijne ook
Ik was net 2 dus ik was redelijk jong.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo lang geleden ook weer niet
Zou niet die foto op de vulkaan gebruiken daarvoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
Oké nu ga ik weer verder met Tinderen want ik heb Wi-Fi voor het eerst in honderdmiljoenmiljard jaar
Heel herkenbaar welquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga sowieso al niet graag op de foto, laat staan dat ik er eentje van mezelf ga maken
quote:
Waarom nieeeeet?quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet die foto op de vulkaan gebruiken daarvoor.
Zou je zo in vuur en vlam zetten.quote:
Zou gewoon swipen hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet die foto op de vulkaan gebruiken daarvoor.
Dat vind ik er eigenlijk nog veelquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel herkenbaar welVan mijn huidige reis zijn er denk ik 10 foto's met mij erop en ik ben nu een half jaar weg
schakel de VAR inquote:
Ja ik schrik er ook vanquote:
Ja ho maar hoorquote:High Temperature
34.1°C at 13:56
Ja daar heb ik zelfs nog mijn afstudeerpresentatie over gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dat niet die berg die hele dikke BIEM deed jaren geleden?
Met zo'n pyroclastische golf heb je niet heel veel tijd meer om dat te denkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope. Nope nope nope. Fuck that. Nope.
Je zoekt naar iemand die iig recent een hartslag had?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |