SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:07 schreef livelink het volgende:
Huey Lewis and the news - Stuck with you
Ach, dat is ook wel mooi om te horenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zaten vandaag met o.a. een collega van mw. MM langs de kant en haar homoseksuele zoon voer met 1 van de boten mee.
Zoon huilen, moeders huilen, het was een emotionele toestand ineens…
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:12 schreef brother52 het volgende:
John Mellencamp - Rock with cowbell
Ja, dan gaat hij niet schilderen bij de buren hè?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:12 schreef brother52 het volgende:
John Mellencamp - Rock with cowbell
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Son Of A Preacher Man - Dusty Springfield
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Dusty Springfield - Son Of A Preacherman
De meesten hebben hier kunststof kozijnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dan gaat hij niet schilderen bij de buren hè?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
De meesten hebben hier kunststof kozijnen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dan gaat hij niet schilderen bij de buren hè?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Yesterday When I Was Young -Charles Aznavour
quote:
Had zich niet goed gewassen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die linker wordt buitengesloten zo te zien
Of het was de 100e foto die genomen werd en hij was er wel klaar mee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die linker wordt buitengesloten zo te zien
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:24 schreef brother52 het volgende:
Pink Floyd - Another brick in the wall
Ik heb het leren waarderen. Ik ben vorig jaar ook naar een hele mooi Pink Floyd Tribute band geweest. Dat was eigenlijk meer theater. Ongelooflijk mooi. Dat heeft wel echt geholpen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Geen fan van PF, op een paar songs na…
Er zijn een paar ontzettend goede tribute bands.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het leren waarderen. Ik ben vorig jaar ook naar een hele mooi Pink Floyd Tribute band geweest. Dat was eigenlijk meer theater. Ongelooflijk mooi. Dat heeft wel echt geholpen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Lenny Kravitz - It Ain't Over Till It's Over
Die kon ook niet zingen bedoel je?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:29 schreef Melting het volgende:
Deze plaat doet wat denken aan Erik ten Hag.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zijn een paar ontzettend goede tribute bands.
Dit was The Pink Floyd Project. Ik was naar deze show van hen:quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zijn een paar ontzettend goede tribute bands.
quote:Een ode aan de live show van Pink Floyd uit 1975 gebaseerd op de albums 'Wish You Were Here' en 'The Dark Side Of The Moon'
Na hun theatertournee ‘The Return to Dark Side of the Moon’ neemt Pink Floyd Project het publiek in hun nieuwe show mee naar 1975. Het jaar waarin Pink Floyd ‘Wish You Were Here’ uitbrengt, het legendarische album dat met ‘Shine On You Crazy Diamond’ en het titelnummer ware klassiekers bevat, die al jaren hoog in de Top 2000 genoteerd staan. Een spectaculaire reis terug in de tijd, waarbij Pink Floyd Project dezelfde setlijst speelt zoals Pink Floyd dat 50 jaar geleden zelf deed. Voor de pauze staat het theaterconcert in het teken van het album ‘Wish You Were Here’; na de pauze staat ‘The Dark Side of the Moon’ centraal, inclusief klassieke Floyd-songs als ‘Time’, ‘The Great Gig in the Sky’, ‘Us and Them’ en natuurlijk ‘Money’.
Pink Floyd Project brengt de onbetwistbare sound, look & feel van de tijdloze muziek van één van de meest invloedrijke bands aller tijden, wederom gestoken in een uniek en groots visueel spektakel en gespeeld door een Nederlandse tributeband van de buitencategorie. Daarvoor werkt de groep opnieuw samen met regisseur Aike Dirkzwager en muziekjournalist/Pink Floyd-biograaf Wouter Bessels.
Vanaf 32 seconden:quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die kon ook niet zingen bedoel je?
De trek vergaat me meestal bij deze band.quote:
Veel betere Pink Floyd tributes zijn er ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was The Pink Floyd Project. Ik was naar deze show van hen:
[..]
Ik probeerde het nog positief te brengen…quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
De trek vergaat me meestal bij deze band.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:34 schreef brother52 het volgende:
Racoon - Brother52 gaat kunststof kozijnen schilderen.
Ja, dat lukte me helaas niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeerde het nog positief te brengen…
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:37 schreef livelink het volgende:
Shocking Blue - Never marry a railrod man
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Shocking Blue - Never Marry A Railroad Man
Vorige week gegeten op Goerreequote:
Ah, dat is wel jammer. Ik eet niet zo vaak mosselen. Het is me te veel geknoei, zeker in het openbaar. Dan word ik 10 x zo onhandig. En thuis ben ik de enige die het eet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:37 schreef MadMaster het volgende:
We zouden vanavond echt mosselen gaan eten in een restaurant.
Maar we waren allebei zo gaar, dat ik dat gecanceld heb…
Bij mosselen mag je knoeien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer. Ik eet niet zo vaak mosselen. Het is me te veel geknoei, zeker in het openbaar. Dan word ik 10 x zo onhandig. En thuis ben ik de enige die het eet.
Daar moet je lak aan hebben. Lege schelp eruit vissen en eten maar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jammer. Ik eet niet zo vaak mosselen. Het is me te veel geknoei, zeker in het openbaar. Dan word ik 10 x zo onhandig. En thuis ben ik de enige die het eet.
Ja, maar ik voel me dan echt niet op mijn gemak.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mosselen mag je knoeien.
Ik moet altijd lachen om mensen die met een vork de mosselen uit de schelpen peuteren, omdat dat kennelijk ethisch is in een restaurant…
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij mosselen mag je knoeien.
Ik moet altijd lachen om mensen die met een vork de mosselen uit de schelpen peuteren, omdat dat kennelijk ethisch is in een restaurant…
Dat is ook een hele fijne plaatquote:
Ik haal ze bij de horeca groothandel (Sligro of Hanos).quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar moet je lak aan hebben. Lege schelp eruit vissen en eten maar.
Thuis maken we ze niet meer. De laatste paar keer moesten we teveel slechte mosselen weggooien.
Lege schelp? Desnoods gewoon met je handen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar moet je lak aan hebben. Lege schelp eruit vissen en eten maar.
Thuis maken we ze niet meer. De laatste paar keer moesten we teveel slechte mosselen weggooien.
Beter!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik haal ze bij de horeca groothandel (Sligro of Hanos).
Dan heb je geen troep…
Kan ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lege schelp? Desnoods gewoon met je handen.
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lege schelp? Desnoods gewoon met je handen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kotsen wordt dan ook wel Goebelen genoemd…
Het was een lief kindquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Zangeres Claudia was overigens niet echt een Arische Duitse dame.
Om met Finkers te spreken: Wat was dat kind leluk…
Ja, het was zo'n enorm lief kind.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was een lief kind![]()
Het liefste kind…..
Je had natuurlijk meteen Taco - Poetin on a rits er achteraan kunnen draaienquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je had natuurlijk meteen Taco - Poetin on a rits er achteraan kunnen draaien
Het is in ieder geval warm in Moskou nu…quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je had natuurlijk meteen Taco - Poetin on a rits er achteraan kunnen draaien
Vooral bij dat ene restaurant.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is in ieder geval warm in Moskou nu…
Nog niet warm genoegquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is in ieder geval warm in Moskou nu…
Als het moet gewoon open breken en dan de mossel eruit vissen maar de paar keer dat ik ze gegeten heb, gebruikte ik inderdaad ook een lege schelp.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Knijp je ze dan uit de schelp?
Ik gebruik een lege schelp als knijper, zoals Symph waarschijnlijk ook doet…
De percussionist heeft het erg naar zijn zinquote:
Je stelt me gerust.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het moet gewoon open breken en dan de mossel eruit vissen maar de paar keer dat ik ze gegeten heb, gebruikte ik inderdaad ook een lege schelp.
Dat zijn wel jampot glazen dan.quote:
Dat drukt wel aardig op de neus jaquote:
Oesters heb ik nog nooit gegeten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je stelt me gerust.
Ik kijk wel uit naar de oesters in Normandië binnenkort…
Ik nodig je daarvoor dan een keer uit…quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Oesters heb ik nog nooit gegeten.
Ik lust ze welquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik 2 keer. Maar vind ze niet lekker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
ik ook niet, ook nooit de behoefte gehad om ze ergens te bestellen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen.
Was om half zes al klaar wakker.
Dank voor de lekkere muziek en de gezelligheid.
Fijne avond nog
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen.
Fijne avond nog
Welterusten!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen.
Fijne avond nog
Welterustenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo slapen.
Fijne avond nog
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Waarom zijn zoveel mensen toch helemaal leip van deze song en de uitvoerenden?
Geen idee. Er waren in die tijd genoeg britse bands die veel beter waren dan dit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Count me outquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Triggerfingerquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:18 schreef brother52 het volgende:
Ik herken de stem maar dat is het dan ook.
Haar nummer is alleen een hit geworden in een remix-versie en een coveruitvoering. Het origineel is amper bekend.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:20 schreef livelink het volgende:
Benny Nijman - Waarom fluister ik je naam nog
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Bennie aneyman - Ik Heb Je Genomen Bij De Akropolis
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Bennie Neyman - Ik Heb Je Genomen Bij De Akropolis
Welkom terug Fogel. Even opwarmen dan maar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:29 schreef Fogel het volgende:
Zo, we luisteren weer mee
Eerste concert vanavond was beetje saai, tweede (Violet road) was tof
Nu even lekker opwarmen, want 12 graden en stortregen een groot deel van de avond is niet helemaal fantastisch, zelfs met goede regenkleding en warme kleding eronder.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bagatelle klinkt als een soort pasta
Mr Bagatelle is meneer Hellstrøm, de chefkok van een voormalig sterrenrestaurant, gebaamd Bagetlle, in Osloquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Bagatelle klinkt als een soort pasta
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:29 schreef Fogel het volgende:
Nu even lekker opwarmen, want 12 graden en stortregen een groot deel van de avond is niet helemaal fantastisch, zelfs met goede regenkleding en warme kleding eronder.
Ik mis ze wel een beetje. Ze hadden hun eigen, unieke, speelse sound. De laatste jaren komt er bijna niks nieuws meer van ze uit, alleen de zoveelste remix van hun oude hits.quote:
Welkom terug! Kacheltje aan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:29 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:35 schreef brother52 het volgende:
Nirvana - The man who sold the world
Yep, de andere bands van het 'genre' waren stuk voor stuk beter.quote:
Warm genoeg binnen. Thermostaat staat in de zomer op 20quote:
Vervelend hè?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:42 schreef zorro28 het volgende:
Ik had eigenlijk nog maar weinig spam gekregen na die Odido hack, maar sinds een paar dagen loopt mijn spambox over
Hun spamfilter is dus ook ruk…quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:42 schreef zorro28 het volgende:
Ik had eigenlijk nog maar weinig spam gekregen na die Odido hack, maar sinds een paar dagen loopt mijn spambox over
Ik kijk echt nooit in mijn spambox. Geen idee of het nu meer is of niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:42 schreef zorro28 het volgende:
Slaap lekker, zorro.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:46 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga naar bed, dank je @:Melting tot de volgende keer
Welterusten zorro28quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:46 schreef zorro28 het volgende:
Welterusten!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:46 schreef zorro28 het volgende:
Ja, ik dacht even dat er een ESF-medley zou komen.quote:
In mijn deel altijdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles nog een beetje gezellig 'achter'?
Welterusten!quote:
Geen idee of je nog gaat draaien en hoe laat dan, maar ik moet vanavond weer sporten en daarna nog eten, dus ik verwacht pas ergens tussen 19.30 en 20.00 in te kunnen tunen.quote:
Ja, ik ga straks draaien, qua temperatuur binnen is het nog goed te doen en ik heb nu nog weinig last van de warmte. Het plan was om 19 uur te beginnen maar dat gaat krap worden. Ik schuif het even een half uurtje op.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee of je nog gaat draaien en hoe laat dan, maar ik moet vanavond weer sporten en daarna nog eten, dus ik verwacht pas ergens tussen 19.30 en 20.00 in te kunnen tunen.
Helemaal gehaald toch?quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:31 schreef brother52 het volgende:
En ik heb het bijna gehaald....
Pixies - Where Is My Mind?
Ik was nog bezig een affogato te maken maar de espressomachine staat gelukkig dichtbij.quote:
De titel van het eerste liedje was al een behoorlijk grote hint en voor de rest vooral heel goed naar de teksten luisteren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:36 schreef DJ11 het volgende:
proost
Het thema is me nog niet duidelijk. Ik ben benieuwd wanneer het kwartje valt.
De titel van de volgende maakt het wat duidelijker.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Oké.... - ik dacht net dat ik een thema had: liedjes met songtitels van vier woorden![]()
Maar dat is het dus kennelijk niet.
Brengt mij juist verder van huis. Hoewel dit nummer dan wel weer lekker klinkt.quote:
Psychische stoornissenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Brengt mij juist verder van huis. Hoewel dit nummer dan wel weer lekker klinkt.
Iets met verslavingen of zo?
Dan is Doedezemaar de hoogste nieuwe binnenkomer (tot nog toe)quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond binnenkomers
(het lijkt de hitlijst wel)
Ik had er een toen we in/op Tholen waren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was nog bezig een affogato te maken maar de espressomachine staat gelukkig dichtbij.
Alice In Chains - Down In A Hole
Superstipquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan is Doedezemaar de hoogste nieuwe binnenkomer (tot nog toe)
Ik had nog nooit van een affogato gehoord. Ik weet ook nog niet of ik er ooit een zou bestellen/maken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had er een toen we in/op Tholen waren.
De coupe was geheel bekleed met roomijs en in het kuiltje in het midden zat espresso.
Dat was wel echt lekker
Vanille en koffie met chocoladetonen is een supercombinatie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had er een toen we in/op Tholen waren.
De coupe was geheel bekleed met roomijs en in het kuiltje in het midden zat espresso.
Dat was wel echt lekker
Ik ook niet tot vorige week.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van een affogato gehoord. Ik weet ook nog niet of ik er ooit een zou bestellen/maken.
Ik doe altijd een combinatie van beide.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet tot vorige week.
DDM kende het wel. Normaal gesproken is het een espresso waar een bolletje ijs in drijft.
Daar hadden ze dat gegeven heel creatief omgedraaid.
Was sowieso een mooie koffietent waar we waren. Het pand was erg mooi ingericht.
Dat klinkt ook erg goedquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik doe altijd een combinatie van beide.
Eerst een espresso op net genoeg ijs dat het helemaal smelt en daar weer een bolletje ijs op.
Ik kan me niet heugen dat ik dat ooit heb gehoord.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Deze is een stuk fijner dan het origineel
Trent Reznor is dat met je eens.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Deze is een stuk fijner dan het origineel
Welkom!quote:
Dat zou ik ook zo houdenquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik dat ooit heb gehoord.
Heel fijn dit.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:08 schreef brother52 het volgende:
Ik zei laatst dat ik op dit liedje terug zou komen...
Men At Work - Overkill
Don't give up! You are not the only onequote:Op maandag 3 augustus 2026 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Welke anti-depresiva moet ik slikken om fatsoenlijk mee te kunnen luisteren?
Lithiumquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Welke anti-depresiva moet ik slikken om fatsoenlijk mee te kunnen luisteren?
Klinkt bijna als de Dolly Dots:quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Don't give up! You are not the only one
quote:
Die Smith duikt tegenwoordig overal opquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:40 schreef brother52 het volgende:
CHVRCHES feat. Robert Smith - How Not To Drown
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |